20 Ekim 2017

Kültür Sanat Mevsimi - 2017 / #3


Bu etkinlikle yeni şeyler öğreniyorum...
Daha önce dikkatimi çekmeyen, görsem dahi şöyle bir bakıp güzelmiş deyip geçtiğim bir çok şeyi çözebiliyorum..
Mesela illüstrasyon :)

Kelime anlamı;
1- Resimlerle süsleme.
2- Bir gazetenin, derginin, kitabın içinde yer alan bir metinle ilgili, onu açıklayan, somutlaştıran, süsleyen resim, desen.

Şebo hiç görmedin mi demeyin bana, tabi ki gördüm... Benim için kitabın resimleriydi onlar. İllüstrasyon değildi yani :)))

Dünden beri boş vakitlerimde geziniyorum... Dipsiz bucaksız bir denizmiş de bu illüstrasyon benim haberim yokmuş :))

Danimarkalı bir illüstratör  (çok havalı oldu böyle söyleyince 😏 ) HuskMitNavn' ın çizimlerine denk geldim mesela... Tek bir kağıt parçasından çizerek, yırtarak, buruşturarak şahane şeyler çıkartmış... Basit gibi gözüken ama zeka gerektiren işler ♥
Ben sevdiklerimden birkaç çalışmayı koydum ama daha fazla çizimini görmek isterseniz buradan  bakabilirsiniz ;)



Önüne bakmamanın cezası :)


Pastırma sıcakları geliyormuş, son kez denize girebilirmiyiz ki bizde :)) 
Aklım hala denizde benim :)


Bu yaratıcılık değil de nedir ?


Babalar uyurken çocuklar böyle kuzu olabiliyorlar :) Analar uyurken de canavar :)


Ahhh ahhhh :(

Yine gezinirken gezinirken Jayme McGowan çıktı karşıma... Çizimlerini 3 boyutlu olarak tasarlıyor ve inanılmaz başarılı... Sanki bir masal dünyasına götürüyor çalışmalarında....


Şarkılar söyleye söyleye...


Yağmurun tadına vara vara...


Keşfede keşfede....


Uça uça ♥

Hayallerinizle, renklerinizle capcanlı bir hafta sonu diliyorum size...
Hoşça ve dostça kalın ♥




26 yorum:

  1. Bu etkinlikle farkındalığımız arttı bayağı. Böyle yaratıcı çalışmalara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki bana hadi demişsin Handan... Çok keyifli ve disipline edici bir etkinlik oldu bu :)

      Sil
  2. Çok güzel yaaaa, çok beğendim. Ben de harika bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Müjdecim. Öpüyorum seni ♥

      Sil
  3. Çok hoşlar. Çocuklara göstereyim ben bunları. Denz bayılır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deniz'in dikkatini çeker. Özellikle HuskMitNavn çizimleri çok hoşuna gidecektir :)

      Sil
  4. Türkiye'nin ilk illüstrasyon plak kapağı çizeri Prof.Dr.Betül Atlı'yı araştırmanı da tavsiye ederim. Kendisi dünya çapında bir sanatçıdır ancak bu illüstrasyonun bir sanat kabul edilmesi ülkemizde maalesef geç kabul gördüğü için pek çok kimsede tanımamaktadır. Çok güzel beğendiklerin, mutlu bir hafta sonu dilerim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi seni okuyunca kısaca bir baktım, çünkü ilk defa duydum ismini...
      Hele bir röportajı var, çok etkileyiciydi. Yarışmada aldığı ödülü paraya çevirip evine pikap aldığını söylemiş. Bugün bana yeni iki şey öğrettin, ne mutlu bana ♥

      Bir kucak dolusu öpücük gönderdim ♥

      Sil
  5. Görselleri çok beğendim. Hem yaratıcılık hem zeka hemde yetenek hepsi birleşmiş bunu yapanlarda, keyifli haftasonları dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayranlıkla inceledim ben de... Daha nice nice güzellikte olanlar var da ben bunları taşıyabildim bloguma.
      Senin de keyifli geçsen hafta sonun ♥

      Sil
  6. Çok yaratıcı ve çok güzeller.Deneyesim geldi ;) Çocuklarla birlikte vakit geçirmek için de değişik bir çalışma olabilir.İçinde sanat olan her şey gibi; harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde sanat olan herşey ilham verici değil mi :)
      Dene bence de, senin de enfes şeyler çıkartabileceğinden eminim ♥

      Sil
  7. Ben ilk kez gördüm:) Çok güzelmiş gerçekten.Bilmemek değil öğrenmemek ayıp:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ♥
      Her gün yeni birşey öğreniyorum ben de hala ;)

      Sil
  8. Bayıldımmm.
    Ne iyi etmişsiniz paylaşmakla.
    Dünya paylaştıkça daha da güzelleşiyor.
    Hafta sonu için iyi dileklerimi sunuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zuhal :)
      Geç oldu ama ben de sana güzel bir hafta diliyorum ♥

      Sil
  9. Ama,ama bunlar çooook güzel.
    İşte bunları gören gözleri olan arkadaşım ben seni bunun için çok seviyorym.
    Harika yaratıcı-duru-akıl sağlığı iyi insanlar bunları görür çizer ve paylaşır.
    İyi ki varsın ŞEBOOOOOO....
    Tatlişko...Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şeyler söylemişsin sen öyle :)) Mutlu oldum vallahi, çok mutlu hem de ♥
      Kocaman öpüyorum seni , mucxxxxx

      Sil
  10. Ne kadar güzel çizimler. Özellikle buzun üstünde kalmış kutup ayısına bayıldım. Allah bazı insanları daha yetenekli yaratıyor :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanların daha yetenekli yaratıldığına ben de inanıyorum. Zekayla birleşince işte böyle şeyler çıkıyor ortaya ♥

      Sil
  11. Ben de bunları görmüştüm daha önce, çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazılarını ilk defa gördüm, kesinlikle çok güzeller ♥

      Sil
  12. Şebooo bunlar bi harika ama favorim basket potalı olan bu nasıl dahiyane fikir nasıl bi düşünme gücüdür şaştım kaldım doğrusu...Böyleleri sanatsal düşünce için yaradılmış resmen pes kere pes ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basket potalı olan evet şahane düşünülmüş... Bazıları yetenekten ve zekadan fazlaca nasibini almış bence de :))

      Sil
  13. Çok yaratıcı, basket potalı olanı ve şemsiyeli olanı çok beğendim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basket potalı olan benim de favorilerimden Ezgi :)
      Kucak dolusu öpücük gönderdim sana :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)