4 Aralık 2017

Kasımı da devirdik :/

Zaman motor takmış gibi... Daha dün 2017 için dileklerimizi, temennilerimizi sayıyorduk, planların hayaline dalmıştık... Bir koşuşturmaca ve son aydayız... 2018 e hazırlanıyoruz şimdi :)))
Bu ay bol telaşeli geçecek hepimiz için muhtemelen... Kolay gelsin hepimize  ♥

Neyse ben Kasım'a lâyığıyla bir güle güle diyeyim insta seçmeceleriyle,  Aralık'a bakacağız artık ♥


“Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır” diye boşuna dememişler... 
#tbt nin en hası var bugün ❤️❤️❤️

Aile candır...
Huyum babama, tipim anama çekmiş benim
Kardiş daha o zamanlar portakalda vitamin
Evin şımarığı Şebo
Çocukluğum ♥


Bağğzııı çocuk kitaplarına boşu boşuna 9➕ diye bir sonsuzluk yüklenmiyor 🎯☕️📚💝

Uçan Sınıf / Erich Kästner 
Çok keyifli
Yaşsız kitaplardan ♥
Esracım sahaftan alıp göndermişti bu kitabı
Çok seveceğine eminim demişti
Bildi 😉
Koklaya koklaya okuyorum...



Küçük kız düşündü, 
Büyük kız malzeme topladı, 
Anası da hani bana hani bana demeyip uygulamaya koydu 😜😜😜 .


Kutu kutu pense
Balıklı kutular nihayet yapıldı
Çok hayal ettiğimiz gibi durmadı ama :/
Gelecek yaza araya sade renkler eklemek lazım
Çok kalabalık durdu böyle
Bulacağız bir yolunu artık...




“Dünya ikiye bölünmüştür. İstediğini elde etmeye çalışanlar ve çalışmayanlar. Diğer anlamıyla tutkulu olanlar istediğini elde etmek ister. “ 
John Molkowich... 

Kahvenin yanına böyle küçük not eklemişler...
Çok da güzel olmuş
Bugünün falı yerine 
Ara sokakta tesadüfi bulduğumuz küçücük bir yer
İçerisi kitaplarla doluydu
Vakit olsa dalardım kitaplara




Pırıl pırıl bir günde Bursa yoluna düşüldüyse gerisini siz düşünün gari  💃💃

Kankigiller yolda
Güneş te nasıl parlamış, ruhunuz şenlensin hadi der gibi
Bekle bizi Bursa
Azıcık işimiz var onu halledelim seninle kısa bir paslaşma yapacağız
Bizi gördüğüne memnun olacak mısın bakalım :)




Sırf şu keyifli dakikalara ulaşmak için ışın hızıyla ütü yapmış olabilir miyim acaba 😜😜😜 

Kitap keyfi...
Pala Hayriye / Figen Şakacı
Bitirgene kıyasla daha zevkli ve sürükleyici 
Ah hayriye ah....
Dün akşamdan kalan şarabın dibini heba edemezdim
Böğürtlenlim, şirincelim benim ♥



Cam cama, can cana demişler ❤️❤️❤️ 
Benim canım geldi demek ki 😘

Kız kıza keyif halleri
Biz sohbetin dibine dibine vururuz şimdi ♥ Kankigillerden biz
Cam cama, can cana
Babam ne çok söylerdi
Hey gidi günler hey....
Yalnız foto da pek afilli oldu
Tam da ana yakışır cinsten ...


Güüüünaaaayyyddııınnnn 😍😍😍 

Ofiste kahvaltı
Bu aralar taktım çekirdekli simite
Sendromsuz Pazartesi yaşayacağım inşallah
Kolay gelsin herkese


Bu kaçıncı denemem bilmiyorum ama “ O ANANAS BU EVDE YETİŞECEK!!! 
Ben iflah olmam vallahi 😂😂😂

Şebo halleri
İflah olmaz bir hayalperestim ben
Ananas köklendirme çalışmaları volume 98644665
Bir köklense ananasın anasını bulmuş gibi sevineceğim
Oytun az önce mutfağa geldiğinde yine mi anne dedi
Oğlum bile o kadar bıkmış bu işten
O kediyi bu yazıyı okumayanlara koydum
Kediyi görüp anlam katsınlar bari fotoğrafa  :)


Cumartesi evdeyiz madem başlasın film keyfi 😍😍😍

Kasımda aşk başkadır
Az sonra oğluş aşırı romantiklikten sıkılıp poflamaya başlayacak
Sıcak çikolatısını içinceye kadar süre verdim kendisine
Evet kötüyüm biliyorum :))))


Sonsuza kadar özlemle Atam...

İzindeyiz Atam 
Biz senin çocuklarınızız
Anıtkabir
Günlerden 22 Ekim 2012




Hadi dedik bugün 9876887894 seneden beri bekleyen maketimizi yapalım... 
Çok büyük keyifle açtık, malzemeleri evirip çevirdik, kalıp çıkacakmış galiba dedik, onu da çıkardık... 
Evirdik çevirdik 😳😳😳 
Bugün günümüzde değiliz konusunda anlaştık :)) 
Sonra da keşke Mali dayımız gelseydi dedik 🙏🙏 
Dayısı gel de bizi bu beceriksizlik hissinden kurtar bari en kısa zamanda analı oğullu :)

 Analı oğullu
Büyük bir iş becerecektik halbuki
Malzemeleri bir toparlayışımız vardı ki çabuk çabuk
Başka bahara dedim
Ben dayımla hallederim dedi
En azından beceriksizliğimi yüzüme vurmadı
Pek bi kibardır benim oğlum



İçimi ısıta ısıta dizi izlerim ben 😇😇😇

 İstanbullu Gelin
Gelinler firarda :))
Başımıza taş yağacak taş
Çok keyif alıyorum ben bu diziden
Bir de kendi kendime konuşmasam çok iyi olacak izlerken
Oytun feci dalga geçiyor benimle :)))




35 yorum:

  1. Kasıma güzel bir bakış olmuş, kitabı not ettim merak ettim ilk iş bakacağım, şarap seçimlerimiz benziyor Şirincenin meyveli şaraplarını bende çok seviyorum ziyan etmemekle iyi etmişsin Şebnemcim :) ananasın umarım yetişir okumuştum bir yerlerde ama deneme fırsatım hiç olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ananasım yine köklenmedi Derya, bir yerlerde birşeyleri galiba yanlış yapıyorum ama neresi bir türlü bilemedim :/ Her ananas aldığımda kökleme işine girişiyorum çünkü. Kısmet yenisine artık. Yeni bir kombinasyon deneyeceğim yine...

      Çok teşekkür ederim canım benim, öpüyorum seni ♥

      Sil
  2. oy oy oyyyy, balıklı kutuları daha detaylı reca ediciğim mümkünse, sen mi diktin? Aklıma şarap içmek geldi yine bak, akşama azıklanayım bir dem ;-)) Şebocum o maket var ya o maket, bu bana çok tanıdık, berbat bişiy bence, bizim babişko pek bi meraklı, bit kadar parçalar kayboluyo bi rezalet çıkıyo, incik cincik boyalar getirtti adam teee Amerikalardan filan, var ya sabır taşı olsa çatlar insan, hiç annelere göre diil, paslaman iyi olmuş, gerildimdi valla resmi gördüğümde bilem ;-))) Ço keyifle dolaştım yine sayfanda ve gerçekten özledim ben ayol, buralarda yokkene ;-)) Öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ececim annem dikti onları, arasına karton yerleştirerek tamamladı... Bu kutuların ayrıntılı resimleri yok ne yazık ki şu anda, yazlıkta olduğu için çekemem de... Ama bu kutuların bir benzeri de benim evimde var. Detaylı fotolarını koyar yapılışını bildiğim kadarıyla anlatırım...

      O maket ömrümü yedi Ece... Öyle çevirdim, böyle çevirdim mümkünatı yok beceremem dedim. Allahtan benim paşa da ısrar etmedi. Galiba onun da gözü korktu :))

      Ben de bugünlerde iş yoğunluğundan mütevellit gezinemiyorum pek, ilk fırsatta geleceğim ama ;)

      Sil
  3. Oohh içim ısındı, oradaymış gibi oldum valla, yalnızlığımı unuttum. Aslında buraya çoook uzun bir yazı yazdımdı ama sildim gitti. Sonra buluştuğumuzda konuşur dertleşiriz. Seviyorum seni 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda kuşum benimmmm ♥
      Kıyamam ben sana, niye sildin ki... Okurdum ben ne güzel... Ama sen sildiysen vardır bir sebebi... Buluştuğumuzda canım benim bol bol dertleşiriz kuzum benim ♥
      Kocaman öpüyorum

      Sil
  4. Anakado muydu bizimkinin adi? Yaslilik diyorum inanmiyorsun:))
    2018 te cabuk bitsin, cunku 2019 da super bir emekli deliniz olacak buralarda insallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anakadomuzun yine anası öldü Mevlüdem, ne yapacağız şimdi :))) Ben yetiştirme çalışmalarına devam edeyim bari. Torunularımızı yiyelim seve seve ahahahaaa :)))

      Emekli delimi severim ben ♥

      Sil
    2. Uzulme kado da sizlere omur:))) Ama aldim yerine yenisini bende. Yiyelim afiyetle:)))

      Sil
  5. Kasım Patım benim....
    Güle güle gitsin,senesi güzel gelsin kasımın.

    Ah ben de o masalardan birinde olsaydım...Kangigilleri kıskandım azıcık...
    Kutular bence çok güzel olmuş ama ne için kullanacağını yazmamışsın ki.

    Oytun'nun Atasına saygıyla.

    Aile olmanın dayanılmaz cazibesi...Ah...ah...ah...girmeyelim fazla.
    Ne güzel bir fotograf aynı annem-babam gibi ne kadar benzer durumlar.

    Bir simit at kız canım çekti gece gece...
    Tek başına yersen ruyana gireceğim.Yarısını ayırda yarın ben için sakla...

    Kök salmak iyidir vazgeçmek yok...
    Öpüldülüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ♥
      Gel sen de bebeğümmm, sana ne güzel sofralar kurarım hem... Çiçek gibi güzelleştirirsin zaten hemen masayı sen ;)

      Aile gibisi var mı... Çocukluğumu özlüyorum bu aralar...

      Yakın olaydık ne güzel olurdu, alırdım çekirdekli simitimi gelirdim kahvaltıya :)

      Öperim ben de seni kuzu ♥

      Sil
  6. Pekçok şeye değinmişsin keyifle okudum ama yorum yazarken hangi birine değineceğimi unutuyorum:))ençok mutlu olduğumdan başlayayım Ata'mızın özel defterinden, çok hoşuma gitti, eline sağlık olsun, özendim ben de, yıllardır yazmadım. Ankara'dayken bir ara gitmeli. Şöyle sıradan bir günde gitmeli kalabalık olmuyor. Bursa yolculuğu var demek güle güle, iyi yolculuklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu instagram seçmelerini seviyorum ben Müjde. Ortaya karışık pek güzel oluyor :)

      En kısa zamanda git bence de, hatta bizim yerimize de selamla Atamızı ♥

      Öptüm seni :)

      Sil
  7. Harika geçmiş Kasım ayı. E hoş geldin o zaman Aralık...

    YanıtlaSil
  8. bayıldım kasım seçmelerine bu arada Bursa'ya da hoşgeldin (belki güle güle) diyeyim ev sahibi olarak:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa pas yapıp döndük Fatmacım evet :) Güzel şehriniz var vesselam ;)

      Sil
  9. Vallahi ne zaman geldi Aralık bende anlamadım....
    Yine güzel bir ay geçirmişsin Şebnem. Her bir karenin görüntüsü ne güzeldi.
    Öperim çok , iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlermi hızlı biz mi yavaş ben de bilemiyorum bugünlerde yine Gülşah.

      Ben de seni çok öperim ♥

      Sil
  10. Çok akıcı yazmışsınız, fotoğraflar da içimi açtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım, sevgiler ♥

      Sil
  11. Instagramda görmüştüm ama burada okumak daha bir keyifli oluyor..
    Birincisi kutular ve kumaşları harika.
    tbt'de en harikasından olmuş.
    Bir de çocuk kitapları her zaman mı harika olur..
    Kocaman sevgiler❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplu halde daha bir enerjik oluyor galiba Ezgi :)
      Beğenin için çok teşekkür ederim ♥
      Kucak dolusu öpücük gönderiyorum sana :)

      Sil
  12. Muhteşem Kasım muhteşem anılarla geçmiş, darısı Aralık' a :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah arkadaşım :) Şahane olsun aralık ♥

      Sil
  13. Cok guzel bol fotolu post... Şimdiden iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)
      Erken erken iyi yıllar diliyorum sana da ♥

      Sil
  14. Kutuları neden beğenmedin? Dar mı olmuş biraz ya da fotoğraftan bana mı öyle geldi?
    Ananas olursa haber ver mutlaka, epeydir denemedim tekrar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dar değil Semi, tam kare... Tek tek bakarsam çok güzel. Ama bunları bizim koyacağımız 3 raf var ve birlikte koyunca çok kalabalık durdu... Ben hoş olur düşüncesindeydim ama üstüne üstüne geliyor insanın. İnstagram da ikinci fotoğrafa bak, ne dediğimi anlayacaksın... Çok iyi anlatamadım burada :))

      Vermez miyim hiç, her türden kombinasyon denemeye devam. Şimdi de alt yapraklarını soyup deneyeceğim, bakalım olacak mı :)))

      Sil
  15. Oytun Kasım'da Aşk Başkadır'ı izledi mi sonra, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaaaaa :)) Beni şaşırttı ve izledi Handan :))) Kıza ne olacağını deli gibi merak etti, yoksa izlemezdi emin ol. Bir de şimdilerde yeni yeni kız meselelerimiz başlıyor gibi, adam flörtöz durumlarını çaktırmadan takip ediyor. Öğrenecek aklınca :))) Ama sorduğumda ıyhhhh diyor, ben de yedim diyorum :))))))))))))

      Sil
    2. Fıstık gibi kız oluncaaaaa bırakamamıştır :)

      Sil
  16. Fotoğraflar Fotoğraflar öyle güzeller ki. Şaraplar ayrı :) Aralık ayı Güzel geçsin senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar ayım muhteşem geçiyor :) İnşallah sizin de öyledir. Teşekkürler ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)