9 Temmuz 2018

Bu hafta #26 #27


Geçen hafta iş yerinde yalnızdım...
Gelen, giden, telefonlar, hesaplar derken nefes alacak vakit yoktu...




Bu kadın benden hallice gözüküyor emin olun 😉
Bir de üstüne yaz gribi eklenince akşamları eve koşup kendimi yatağa nasıl atıyordum siz hayal edin artık...

Teyzeli yeğenli aşk yaşamaya devam... Malum hafta sonu anneliğimle birlikte hafta sonu teyzeliğimde başladı.. O iki gün nasıl geçiyor anlamıyorum...




Pazar akşamları hadi canım, neredeyim, saat kaç, cumartesiyi kim yedi, bu ben miyim tiplemesinde oldukça başarılı olduğumu söyleyebilirim...

Anlayacağınız ben düşe kalka el yordamıyla ilerliyorum bu aralar...
Tatilim gelmiş, alarm veriyor ve ben habire ertele tuşuna basıyorum....
Bu hafta sonunu erkenden getirebilirsem belki, hani diyorum, kısa pas diyorum... Kısmet 😉

Size mutlu haftalar dileyip bu mızıldanmalarıma son vereyim ben en iyisi...
Kendinize dikkat edin ♥


20 yorum:

  1. Evet tatili hak etmişsiniz gerçekten de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta hala işteyim ama olsun, haftaya daha uzun kaçamak yapacağım ;)

      Sil
  2. sende dikkat et canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Şebnemcim hep bir bezginlik ve yorgunluk var üzerimizde allah kolaylık versin o yüzden o yaz gribi beni de vurdu sana çok geçmiş olsun, kuru kuru öksürmekten gözlerim pörtledi, tatil acaba birşeyleri değiştirirmi bende diye düşünüyorum ona da biraz var offf yanii öperim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy sana da geçmiş olsun kuzum. Çok feci salladı beni, daha yeni yeni toparlıyorum.

      Gelsin şu tatil sana da artık ♥

      Sil
  4. Geçmiş olsun Şebo. Tatilin gelmiş senin kesin:)

    YanıtlaSil
  5. İlk olarak geçmiş olsun, umarım iyi bir tatil hem hastalığınıza hem yorgunluğunuza iyi gelir 🌞 son olarak da musSsmutlu haftalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sana da en mutlusundan bir hafta... Hatta hafta sonu :)))

      Sil
  6. Galiba hepimizin tatili gelmiş biraazzzzzz :D

    YanıtlaSil
  7. Umarım tez zamanda tatile çıkarsın. İlaç gibi gelecektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki hafta kaçacağım Saadet, bu hafta olmadı maalesef.

      Sil
  8. hasghasgha sana da mutlu haftalar Şebnem :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeli olarak mutlu hafta sonları canımcım ♥

      Sil
  9. Keyifli tatillercanim 😊

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)