30 Temmuz 2018

Bu hafta #28 #29 #30





Merhaba dostlar ♥

"Bu hafta" yazılarımı aksatıyorum değil mi ? İlk hafta tatil, ikinci hafta yoğunluk gibi mazeretlerim vardı... Bu hafta da üşengeçlikte son noktadayım ama kendi kendimi sürekli dürte dürte geldim işte :)
Yukarıdaki köpekten pek bir farkım yok ruh hali olarak...
Anladınız siz beni ;)

Bu arada neler yaptığıma gelecek olursam aslında çok da bir atraksiyonum yok. 1 haftalık tatilimde yazlıktaydım. Deniz halime acımış olacak ki pek güzeldi. Hep bir çarşaf moduyla beni kendine her gün aşık etti. Fakat dinlendim diyemeyeceğim. Malum 1 bebe, 1 ergen, 3 birbirinden farklı tellerde kadın tatilde evde buluşursa bizim ki de öyleydi işte. Kalkmamız bir koşuşturmaca, yatmamız ayrı bir koşuşturmaca. Bu sene hain domdomlar bir de bana mutfağı devrettiler. Allahım 1 aylık mutfak istihkakımı 1 haftada doldurdum yeminle.


Ben öyle yemek yapmasını seven bir tip değilim, ama yemesini severim o ayrı mesele. Mutfakta benim tek ilgimi çeken pasta börek mevzularıdır. Onu da çok yüklemeyeceksin, eror veriyorum hemen 😅😅
1 hafta boyunca bu bebelerin ve kadınların nasıl karnı doyurulur diye karalar bağladım. Allahtan yemek seçmeyen bir kitleye sahiptim de kimi zaman kısır dayadım önlerine, kimi zaman salata, kimi zaman da gayet üslubunda bir sofra kurdum gıkları çıkmadı garibanların. Rüzgar nereden eserse artık 😉

Akşam bebeleri uyutup bol bol film izledik; Sofra Sırları, Sen Kiminle Dans Ediyorsun, Ölümlü Dünya, Yol Ayrımı, Cebimdeki Yabancı... Balkonda yazlık sinema tadında seyrediyoruz ya keyifliydi bu sebeple... Tabi bu filmleri izlerken aklımda Limonata Tadında Film Maratonu etkinliğindeki izleyeceğim filmler vardı ama yapacak bir şey yok. Diyorum ya hepimiz ayrı tellerdeyiz. Ancak Türk filmlerinde buluşabildik :) Bir ara yazarım filmlerin ayrıntılarını da...

Ayvalık Antika Pazarına gittik ama geçen seneki  kadar keyifli değildi. Satıcı sayısı azdı. Ya bize öyle denk geldi ya da bu kriz onları da vurdu. Neşesi kaçmıştı pazarın... Bu arada aklınızda bulunsun yine de Ayvalık'ta yaz sezonunda her Cumartesi Antika Pazarı kuruluyor. Yolunuz düşerse uğrayın mutlaka ;)

Bu hafta da Çamlıbel Köyünde pazar kurulduğunu duyduk. Koştur koştur attık kendimizi. Küçük ama keyifli bir pazardı. 5-6 tezgah ancak vardı ama sohbet, muhabbet gırlaydı... Deli bir yağmura yakalanıp pazar keyfimizi yarıda kesmek zorunda kaldık ama yine de değdi.

Yağmur demişken Cumartesi de Assos'ta yakalandık yine. Ama öyle böyle değil. Gök delindi sanki. Tam da denize girmeye hazırlanıyorduk. Tabi ki engel olmadı denize girmemize.... Biliyorum yıldırım çarpma olasılığı var, o kalabalıkta bizi bulmaz elbet gibi bir Temel kafasındaydık 😅😅😅 Bu yağmurda ilk denize girişim değildi. Gençlik yıllarında epey yapmıştım. Fakat algı değişikliği sanırım, en keyiflisiydi diyebilirim bu seferki... O damlaların su yüzeyinde baloncuk baloncuk olmasından  tut da hızlanınca çıkardığı görüntü eşsizdi. Hele sırt üstü yatıp yağmurun sesini dinlemek sanki gazoz havuzunda yüzüyormuş hissi yarattı. Demek ki yaş aldıkça insan farklı algılara sahip oluyormuş dedim. Daha önce hoppidi hoppidi olan eylemler daha bir huzura devrediyor ve daha farklı keyiflere sebep oluyormuş...



Bizdeki haller böyle işte.... Sabah başladığım yazıyı kesik kesik ancak bu saatte sonlandırabiliyorum. Ne şahane değil mi 😒

Kendinize iyi bakın e mi ♥

26 yorum:

  1. Deniz keyfini okurken ic gecirdim:)) tatilde mutfaga girmek cok kotu ben normalde yemek yapmayi sevmiyorum sirf yasayabilmek icin yemek yapiyorum. Eger tatilde mutfak senin deseler bu benim icin bir kabus olurdu ahhahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bence o kabusu hiç yaşama bence de:)))))
      Denize gir, gez toz, keyif çat inşallah ;)

      Sil
  2. Yaz dönemi ben de sık yazamıyorum.İnsan ister istemez gevşiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Bodrum'da ben de yağmurda denize girdim. Ama yıldırımdan korka korka tabii:) Ne yapacağız bu meseleyi? Galiba yazlar artık böyle yağışlı geçecek. Bir yandan yüzme isteği bir yandan yıldırım korkusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem korkarız hem yaparız :)) Uzun boylu olanların yamacında yüzmedim ama itiraf edeyim hahahaaa :) Güzel korunma yöntemi di mi :)
      Öpüyorum seni cancan ♥

      Sil
  4. Sen de bendensin.Ben de yapmayı değil yemeyi sevenlerdenim.Yağmurde denize girmeye de bayılırım:)

    Hayde yağmur iyi de sonrasında nefes aldırmayan nem ne olacak? Off off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek yemek kadar güzel bir şey var mı yaaa :) Aynı şeyleri sevmek ne güzel.

      O nemi paketlesek de göndersek hiç fena olmayacak, nefes aldırmıyor resmen :/

      Sil
  5. Görele'de yağmur yağmadığı gün zor bulduğumuzdan biz de yağmutda girerdik denize. Yağmur iyiydi de o sırada denizanası da basardı, artık nasıl özlemse bizimkisi onların arasına dalardık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aneymmm sizinki de fenaymış Handan. Çarptı mı da fena çarpar mübarek :)

      Sil
  6. ne güzel anlatmışsın öyle gözümde canlandırdım adeta
    yazlık sinema kesin çok keyifli olmuştur
    yazlık dinlenme+yorgunluk benim için de
    ankaradaki yaşama deniz molası oluyor
    neyse hiç yoktan iyidir
    sevgiler ve öpücükler tatlı kadın sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlık ev döngüsünün devamı ama keyfi de başka işte :)
      İstediğin anda arabana atlayıp gidebileceğini bilmek güzel bir duygu ;)

      Ben de seni kocamanından öptüm mavi annem ♥

      Sil
  7. Şebo'cuğum Allah korumuş ama sen yine de eğer yıldırım, gök gürültüsü varsa tedbirini al girme denize...yazlık sinemalar çocukluğumun en tatlı anıları onu getirdin aklıma ne iyi yapmışsınız..:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde özledim yazlık sinemaları. O tahta sandalyeler popomuza bata bata çekirdek çitleyip film izlemek ne keyifliydi değil mi :) Bir de buz gibi gazoz ♥
      Bizden de sevgiler canım

      Sil
  8. "Gazoz havuzunda yüzmek" betimlemesini çok sevdim :)

    Bu arada baştaki ve sondaki görseller bende açılmadı. Teknik bir problem olabilir; hatırladığım kadarıyla burada daha önce de böyle bir şey yaşadım. Sayfayı yeniledim ancak düzelmedi. Belki bu sorunu tek yaşayan benimdir. Haberdar etmiş olayım, ne olur ne olmaz.

    Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissini de severdin eminim. Kulağına pıtırcıkların sesi gelerek yüzmek şahaneydi :)

      Görseller gif olduğundan belki açılmamıştır. Haber verdiğin için teşekkürler, kontrol edeyim bir ♥

      Neşeli sevgiler :)

      Sil
  9. Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık. Ayvalık sevdiğim yerlerden. Oraların pazarları güzel olur. Antika pazarına denk gelmedim. Gitmeyi isterim. 😊 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antika pazarı bazen cıvıl cıvıl ve çok kalabalık oluyor. İnşallah öyle bir zamana denk gelirsin gittiğinde ;)

      Sil
  10. Balkonda sinema tadında filmler izlemek güzel olsa gerek. O civarda pazarların sevildiğini duymuştum: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokça sevilir hem de Arif. Bulaşma sen de seversin ;)

      Sil
  11. ayvalık assos çamlıbel, yorgunluğa rağmen iyimiş ama tatil yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel filmler izlemişsin Şebnem. Yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ben de yaz tembelligi deyim. Kisin kendimize geliriz 😂

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)