9 Mayıs 2020

30 Gün Şarkı Meydan Okuması Bölüm #3


Araya başka meydan okumalar girince şarkılarım yarım kalmıştı... Nisan bitti gerçi ama devam etmemde sakınca yok bence... Hem daha filmlerle meydan okuyacağım ;)

Sevgili Öneri Makinesi düzenlemişti bu meydan okumayı. Hala eğlenmek için katılabilirsiniz bence ;)

Kaldığım yerden devam edeyim ben de...

16- Adını sevdiğin bir şarkı;

Adamlar / Koca Yaşlı Şişko Dünya

Bu şarkının ismine de kendine de ilk gördüğümden beri bayılıyorum. Koca yaşlı şişko dünya diye şarkı yapmak nereden akıllarına gelmiş bilmem :))))


17- 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı;

Ajda Pekkan / 17 Yaşında

Biraz eskilere gidelim bu sefer ;) Ahhh Ajdacım ahhh ♥


18- Sana birini hatırlatan bir şarkı;


Yonca Evcimik / Yine Yeşillendi Fındık Dalları

Yoncimik bu şarkıyı söylemeye ilk başladığı zamanlar kardeşim beni deli ederdi... Avazı çıktığı kadar hiç susmadan söylerdi... Bitmeyen şarkı koymıştum adını :))

Kardiş kulakların çınlasın ♥

19- Öfkeli olmak hakkında bir şarkı;


Doğukan Monça-Tuğba Yurt / Sakin ol

Öfkelenmeyelim, sakinliğimizi koruyalım bence :))) Hşşşt Hşşştttt sakin ol ;)


20- Adı akronim olan bir şarkı (Biraz araştırma isteyen bir bölüm:));

Bak yeni bir kelimeyle daha tanıştım. Efendim ekşide kısaca şöyle anlatmış bir yazar;

"Bir kaç kelimeden oluşan bir terimde majör sözcüklerin ilk harflerini yan yana getirerek yapılan kısaltma. Terimdeki "and", "of", "ve" gibi bağlaçlar genelde dikkate alınmaz, söyleniş kolaylığı ve yeterli sayıda sesli harf sağlasın diye ilk harf yerine ilk bir kaç harf kullanıldığı  da görülür."

Bu şekilde ismi olan hiç şarkı gelmedi aklıma, dolayısıyla izninizle pas geçtim bu maddeyi...


21- Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı;


Sezen Aksu / Ne yapayım Şimdi Ben?

Gecenin bir yarısı hangimiz Sezen dinlemedi ki... Hele benim gençliğimde.... Sezen ile yatıp Sezen ile kalktığım zamanlar çok oldu..... Bu şarkısı değildi belki ama seçim yapamadığım için ben en son youtube a yüklediği şarkıyı koydum buraya ;)


Bugünlük bu kadar olsun... İçinizi müziğin ezgilerinin sıcacık kapladığı bir gün diliyorum herkese ♥

6 yorum:

  1. Üniversite son sınıfta Marmaris'e teknik geziye giderken, otobüs sürekli bozulup biz bir türlü varamazken bağıra çağıra şarkı söylemeye başlamıştık. Sorun şu ki hiçbir şarkıyı sonuna kadar bilmiyoruz. Yine yeşillendi fındık dallarını baştan sona yine yeşillendi fındık dalları diyerek söylemiştik en sonunda. Hahaha. O şarkı bana hep o otobüs yolculuğunu hatırlatır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :))
      Bitmeyen şarkının güzelliğini hakkını vererek kullanmışsınız :))

      Sil
  2. Akronim ilk kez duydum. Fındık dallarını hatirlamayan varmı ki acaip eğlenirdik o şarkıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akronim ben de ilk defa duyduğum bir terim.. Öğrendim sonunda ama şarkı bulamadım işte :))

      Fındık dalları eğlenceli evet ;)

      Sil
  3. ilk üç şarkı pek sevdiklerimden. ajda nın hoşgör sen ve ya sonra, bu iki şarkısının hastasıyıım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)