11 Haziran 2020

Mayıs İnstaları ♥



Bloga çok fazla yazamıyor olmakla birlikte sizleri çoğunlukla okuyor ama yorum yazamıyorum. Sebebi hala evdeyim ve evde çalıştığım laptop son dönemde çok ağır aksak çalışıyor. Sekmeler açılmıyor, çoğunlukla kendini kilitliyor. Zar zor iş için kullanıyorum ve onun haricinde de bir şey açmamaya dikkat ediyorum. Telefondan okuyunca da yorum yazmakta zorlanıyorum gibi gibi...

1 Haziran itibari ile herkes yeni normal denen zımbırtıya geçti ama ben isteyerek ve bilerek geçmedim. İmkanım varken biraz daha evden çalışayım modundayım ama sanırım bu mod haftaya bozulacak... Kısmet diyorum ama işe gitmekten de feci tırsıyorum açıkçası... Karantina modda kendimi inanılmaz güvenli hissediyorum. Yavaş yavaş çalışma düzenime de geçmem lazım... Kafam oldukça karışık...

Neyse ben kafa karışıklığıma devam ederken siz Mayıs instalarına göz atın... Yoksa bıdı bıdılarımla içinizi azıcık sıkabilirim...


Kabağın en lezzetli halini buldum sanırım :)) 
Biraz tavuk, biraz garnitür, ver fırına, üstüne de kaşar...
Yeme de yanında yat :)))


2 senedir kurtardım kendimi ve mutluyum ♥


Bir bayram selfisi de çekmesemiydik ergenimle 😉 
Herkese mutlu, sağlıklı bayramlar diliyoruz 🥰😘😘😘 
Karantinada bayram 
Analı oğullu


Saçları hiç bu kadar uzamamıştı 🙈 
Duş sonrası saçları açık yakalayınca anılara ekleyelim dedik 😍

Karantina günleri 
Kestirelim artık dedikçe hayır diyor
Hayırlısı 💇‍♂️


Gözünün içine baksam açmazdın biliyorum... 
Sizden bi halt olmaz deyip ne zaman bir çiçeği atsam bir kenara sanki bana kendini göstermek istercesine çiçek açıyor🙈 
Bazen aynı bizim gibi diyorum. 
Görünemedikçe çabalıyorlar... 

Şebonunçiçekleri 
Fosforlu Cevriye olsun senin adın 
Gündüz açıyor, gece kapanıyor
Çiçeklerimi seviyorum


Adın küpeli olsun senin güzel kızım 😍 
Bu sene ilk defa çiçeklendiysen her sene isterim bak haberin ola 😉

Şebonun çiçekleri
Yine mi güzeliz yine mi çiçek






12 yorum:

  1. Ben de normalleşemiyorum Şebo. Can aylardan beri ilk defa uçuşa gitti bugün, ucundan başladık biz de. Ama dışarı çıkıp kafeye girip oturmama daha çok var sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalleşmeli miyiz yoksa normalleşmemekle iyi mi yapıyoruz hiç bilemiyorum Handan... Millet hemen kafelere lokantalara üşüştü... İşe başlayınca sefer tası yapmayı düşünüyorum öğle yemeklerim için... Psikopatlık seviyem bu şu anda :)))

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  2. Bilgisayar olmayinca çok zor. Yine seni laptop varmış. Bende hiç yok o yüzden ben de bloglarda gönlümce blog yazamıyor,diğer blogları gezip yorum yapamıyorum. Şimdi telefondan bakmaya da biraz alıştım. Birkac yayın paylaştım olduğu kadar deyip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar çok rahattım aslında... Ama son dönemde birşey oldu ve imkansız sekme açmıyor hooop kitliyor gibi sıkıntılar yaşıyorum. bir tamirden geçmesi lazım sanırım ama evden çalışma mevzu bitince artık.

      Sil
  3. Bende bazen okuduğum halde yorum yazamıyorum. Genellikle kaçak göçek işyerinde bakmaya çalışıyorum. Eve gidince hiç zamanım olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben işyerinde daha rahattım sanırım bu konuda :))

      Sil
  4. Tam normalleşmek olmamalı zaten. İnsanlar biraz fazla rahatlar sanki. Bu kadarını beklemiyordum. 1 haziranda düğmeye basıldı corona ülkeyi terk etti gibi bir moda girdi çok insan. Malasef vakalar yine artıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Saadet.. Yapış yapış görüntüleri görünce yemin ediyorum dayanamıyorum... İnsanlar bu konuda çok rahat maalesef :/

      Sil
  5. "Görünemedikçe çabalıyor" çiçekler üzerinde felsefik psikolojik bir tespit yapmışsın Şebo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felsefe yapmak değildi niyetim ama hakikaten ben de şimdi felsefik buldum bu anlatımı hahahaaa :))

      Sil
  6. Ben de cok seviyorum ciceklerimi...Ergenin saclar sahane... biz de normallesme basladi ki rahatsiz da ediyor.Normallesme daha cok is yuku ile geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de çiçeklerin şahane Sibel... Pırıl pırıllar :)
      Ergenin saçlar iyice uzadı evet, bakalım ne zaman kesecek...

      Bu normalleşme sürecini ben hiç anlayamıyorum Sibel maalesef. Burada insanlar pek bir rahat...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)