15 Ocak 2021

bu blog hala yaşıyor :) sahibesi de :))

 

Aklım sürekli burada... Ama teknolojik donanım olarak çok yeterli olmamam sebebi ile giriş yapmakta zorlanıyorum... Yalnız ne kadar afilli bir cümle kurdum değil mi; teknolojik donanım diye :)))) Bilgisayarım öküzünün tekini kaybetmiş kağnı hızında desem de olabilirdi... Bu da gerçek açıklaması işte 😂

Bu arada ben size söylemedim tabi ki, Kasım'dan bu yana yine evden çalışıyorum. Ve dolayısıyla işyerindeki uzay aracımdan inip bu öküzünün teki kaybolmuş kağnıya binince benim blog işleri de sarpa sardı... Sistemlerimle birlikte öldürsen bloggerı açmıyor çünkü...

E şimdi bu yazıyı nasıl yazdın Şebo diyecek olursanız kağnımdaki tek atımlık gücü kullanarak  kendi kendime mail atacağım şimdi. Ondan sonra da telefonla mailimden kopyala yapıştır yöntemiyle blogcuğuma koyacağım, inşallah maşallah yani 😉

Bu sene en çok üzüldüğüm yeni yıl ağacımı yapamamak oldu. Bir çok arkadaşım da sordu hatta... Ahh dedim keşke ama eldeki imkanlar bu kadar.... Seneye acısını çıkartacağız inşallah. 2020 değerlendirmelerini de yapamadım henüz; izlediğim filmler, okuduğum kitaplar, ne ummuşum ne bulmuşum gibi gibi... Eğer bu yöntem tutarsa onları bu ay bitmeden yapabilirim belki... Yoksa bu seneyi yaşamadım hiç moduna girip 2021 e kanalize olabilirim... Duruma göre bakacağız...

Bu aralar başka ne yapıyorum derseniz annem bende bu evde kaldığım dönemde. Sağ olsun her güne bir dizisi olduğu için akşamları oturup onunla dizi izliyorum. Elim boş kalmasın diye de benim şu "ne istersen çantaları" ndan örüyorum... Gündüz pc başında, akşam tv başında anlayacağınız 😂😂😂

Evde çalışmaya başladığımdan bu yana yürümeyi de bıraktım mecburi olarak :/ Ortalama saat 7 civarı pc başından kalkıp hooop yemek derdine giriyorum, saat 9 da da sokağa çıkma yasağı başlıyor derken saati yetiştiremiyorum. Aslında sabah 7 gibi kalkıp çıksam yürümeye hoş olabilir ama bu soğukta da ona üşeniyorum :( Verdiğim kiloları almadan şu sokağa çıkma yasakları bitse çok güzel olacak... Soğuk da olsa 1 saat yürüyebilirim düşüncesindeyim...

Ergenimi soracak olursanız ellerinizden öper. Bu evde kalma dönemi daha çok bir savaş hali bizde... Ben ak desem kara, kara desem ak modunda... Geçenlerde sakin çocuğum biz aynı gemideyiz desem de çok algılamadı sanırım... Tüylerini dike dike gezmeye devam ediyor... Nasıl bir düzene girecek hayatı, bu yatış pozisyonundan ne zaman çıkacak hiç fikrim yok... Ümitle bekliyorum.....

Benden şimdilik bu kadar ♥ Sizleri arada telefondan okuyorum ama yorum yapamıyorum maalesef. Şebo unuttu bizi diye düşünmeyin lütfen... İnşallah tekrar işe başlayınca rutin okumalarıma da başlarım.... 

Sağlıklı günler diliyorum ve sizi kocaman öpüyorum ♥


21 yorum:

  1. yazıyı paylaşmandaki çaban göz önune alınırsa duble kalp çok öpücük sana :) 2020'nin değerlendirmesini ben yaptım sen de bana katıl şemsiye açıldı zevk almaya baktık oldu bitti, 2021'e güzellikler kısmet olsun.ergene de çok kalp akıllı olsunlar adam olsunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :)) İlahi Zahidem yaaaa :)) Bence de 2020 aynen öyleydi...
      Öperim seni kocaman ♥

      Sil
  2. Hadi hadi, kırmışsınız öküz, kağnı, bedeviliğiniii, bundan sonra yazarsınız gari yazılarınızı sık sık hahahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah maşallah be asosyal arkadaşım :)))

      Sil
  3. kolay gelsin sağlıklı günler olsun

    YanıtlaSil
  4. Bu dönemde bilgisayarın yavaş olması kötü. Elimiz kolumuz oldu bunlar resmen. Yürüyüşlere ara vermen de kötü olmuş. Valla soğuklar dışarı çıkamamak bitirdi bizi. Bitsin bence de yasaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni daha çok akşam saati uygulanan sokağa çıkma yasakları bitirdi Saadet. Tam işi gücü bitirip yürüyüşe çıkma saatimde yassak kardeşim diyorlar :/ Neyse bu günleri de atlatacağız inşallah...

      Sil
  5. Hoşgeldin canım benim 🙂 Rabbim kolaylıklar versin inşallah canım benim sevgiler..🤗

    YanıtlaSil
  6. Çözümler üretip gelmişsin süpersin, gerçekten bozulan bu düzenler ne zaman nasıl tekrar rayına oturacak bende meraktayım, bunaldım, bıktım yoruldum offf... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeyse senesi geldi Derya, sanırım bir bu kadar daha geçmesi lazım biraz rahatlayabilmek için ama hakikaten şaşkınım. Hadi bizler bir şekilde rutinimize döneriz, biraz debeleniriz ama çocukların kaybolan 2 senesi nasıl telafi edilecek bilmiyorum. Dersler de cabası tabi ki :(

      Sil
  7. Şebom, aslında hoş geldin yorumu yazmıştım ben sana ama anlaşılan gelmemiş. Fırtına var buralarda, internet kopuyor, fark etmiyorum. Şimdi kontrol edince anladım ki gelmemiş. Hoş geldin canım, çok merak ettirdin. Covid oldun sandım Allah korusun. Kocaman kocaman sarılıp öptüm ❤️🧿😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedir senin şu internetten çektiği kuzum yaaa :/ Kızım sekreter hemen oraya not al, yaban ellerdeki o internet şirketlerine dilekçe yazılacak, kablolarını koruma altına alsınlar öyle sallanıp kıpırdanıp Sevdakuşumun internetine zeval vermesinler diye... Altına da Şebo çok kızdı yaz :))

      Ben de birileri bir süre gözükmeyince covid mi oldu acaba diye endişeleniyorum cancağazım. Psikolojimiz bozuldu yeminle... İyiyim şükür ki canım benim.

      Kocaman öpüyorum seni ♥

      Sil
  8. Senin değerlendirmelerini keyifle okuyorum ben. Gecikmeli de olsa yaz lütfen. kolay gelsin canım :-)

    YanıtlaSil
  9. Ağacı ben de dört gözle beklemiştim. Seneye artık kısmetse, iyi seneler tekrar Şebocum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye inşallah canım benim, öpüyorum seni kocaman ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)