10 Mayıs 2022

Nisan ♥ Ben


Selamlaaaaarrrr diye bir giriş yapayım mı 😉
Uzun süredir yine uğramadım buralara... Sürekli aklımda ama yok içimden gelmedi işte... Biraz depresyondaydım sanırım ya da ruhum yorgundu bilemiyorum. Hoş hâlâ aynıyım ama biraz kendime gelmem lâzım artık.
Yazmak belki iyi gelir dedim 💗


Seviyorum;

Baharı seviyorum... Doğanın yeniden canlanmasını, çiçeklerin mis kokularını, çıkıp rahatça gezebilmeyi... Ama bu sene bahar beter böcek kıvamında. Evet doğa canlandı biraz ama hava buz gibiydi geçen ay ve dolayısıyla ben bu bahardan hiçbir şey anlamadım. Ruh halimin bezgin bekir kıvamında olması belki de bu yüzden 😑





Yiyorum;

Allah ne verdiyse 😂
Yapımı kolay, besleyiciliğinin umurumda olmadığı, mümkünse karbonhidrat zehirlenmesi yaşayabileceğim her şey ilgi odağımdaydı. -Dı- diyorum çünkü yeni ay yeni kararlarımda sebze yiyeceksin Şebo artık gibi bir karar aldım ama uygulamaya koydun mu diye sakın sormayın bana, feci bozuşuruz...







İçiyorum;

Soda, içine de bir limon dilim...
Yediklerimi nasıl hazmedeceğim yoksa 😂


Hissediyorum;

Boş bir çuval gibi 😌
Hatta bu konuda deli gibi yazarak sizi de boğabilirim, o sebeple susma hakkımı kullanıyorum :/




Yapıyorum;

Hahhaahhaaaa :)) Bu ruh haliyle sizce ne yapmış olabilirim...
Bol bol uyudum...
Bol bol oturdum....
Bol bol üşendim....
Bol bol erteledim...
Bol bol kendime küfrettim...

Düşünüyorum;

Bu sıralar annelik müessesinde dibe vurduğumu, sınıfta kaldığımı hatta çuvalladığımı düşünüyorum.

Oytun'la zor dönemler yaşıyoruz. Ergenliğinin en maksimum seviyesinde sanırım bu aralar. Onunla iletişim kuramıyorum, bana karşı algıları tamamen kapalı. Aslında iletişim kuramıyorum derken hatalı bir cümle kurdum sanırım, sorumlulukları söz konusu olmadığında gayet rahatız. Ona dokunmayan yılan bin değil onbin yıl yaşayabilir... 

Aslında salsam, bıraksam, çatışmasam gibi düşünceleri tetiklemeye çalışıyorum beynimde ancak önümüzdeki sene üniversite sınavına girecek. Pandemi dönemindeki kayıplarını da düşünürsek tam gaz moduna çoktan girmiş olması gerekiyordu. Ama bizimkinde malumunuz tık yok bu konuda...

Benim evhamlarım, tedirginliklerim, kaygılarım ne kadar çoksa o olabildiğince rahat. Zıt kutupları geçtim; birimiz dünyada gerçeklerle diğeri uzayda yıldızlarla oynaşıyor gibi bir durumdayız. Uzlaşamıyoruz. Bu konuda sürekli kafa yoruyorum, bir yerlere danışıyorum, öğrendiklerimi ya da düşündüklerimi uygulamaya koymaya çalışıyorum ve kendimi bol bol yerin dibine batırıyorum. Beynimdeki karmaşayla bol bol faul yapıyorum...

Kısacası oldukça ZORLAANIIYOORUUUMMM...

İşin kötü tarafı sanırım zorlandığımın farkında ve çuvallamam konusunda bana oldukça destek veriyor... Eror vermem için elinden geleni yapıyor gibi... Geldiğim tekliflerle baş edemeyeceğini anladığında çoğunlukla tepkisiz bir sessizlik içine gömülüyor... Bu sökmezse öfkeleniyor içten içten ve ben geri adım atıyorum...

Evet bu günleri de atlatacağız biliyorum ama en kısa zamanda atlatabilsek keşke ümidindeyim... Zaman onun aleyhine işliyor çünkü... İlerleyen günlerde neler yaşayacağız bakalım....


Hayal Ediyorum;

Tatil....
İyi gelecek biliyorum...
Böyle uzanmışım kumsala gibi değil....
Yanımda sohbet edebileceğim arkadaşlarım, sakin ve sessiz bir dağ başı...
Şarap, kitap, sohbet üçlüsü eşliğinde...
Mümkünse yemeklerimizi pişirecek biri de olsun 🙈


Dinliyorum;


Ahmet Ali Arslan - Melike Şahin / Gözlerimdesin



Batuhan Polat-Ahmet Ali Arslan / Sular aksın


Okuyorum;

Koskocaman bir boşluk maalesef... 
Odaklanamıyorum ve okuyamıyorum aylardır...


İzliyorum;

Bol bol dizi izledim Nisan ayında;

Russian Doll 1 ve 2. sezon
Lupin 2. sezon
Uysallar
Pera Palas'ta Gece Yarısı

Film olarak da bir tek Aşk Taktikleri'ni çerez niyetine izledim.





13 yorum:

  1. Bu ayın daha güzel geçsin arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. canım Şebo, ergenlikte anne-oğul ilişkisi nedeniyle az kalsın kafayı yiyordum ki imdadıma ne yaptığını bilen şahane bir psikolog yetişmişti. Hem oğlum rahatladı hem de ben. Kendisine hâlâ şükran borçluyum vallahi. Kesinlikle destek al, o da rahatlasın sen de :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin, yokluğun buralarda hissediliyordu sahiden de. Umarım kendini daha iyi hissedersin en kısa zamanda, bahar depresyonları birçoğumuzu vurdu. Yazmak iyi geliyorsa fırsat buldukça ekran başına geçmek en iyisi:)

    Oytun'un içinden geçtiği dönemi hem yakın zamanda yaşamış, hem kız kardeşinin yaşayışını görmüş, hem de erkek kardeşinin yavaştan o dönemin içine girdiğini görmeye başlamış biri olarak çok iyi anlıyorum. Tüm bu tecrübelere rağmen bir ebeveyn olmadığım için bunların bir çözümü var mı, bilemiyorum. Bir gün geçti gitti tüm bunlar, tek bildiğim bu. Oytun her şekilde arkasında dimdik duran bir ailesi olduğunu bildiği ve hissettiği sürece o buhranlı zamanlar çevreye geçici zorluklar çıkartsa bile uzun vadede etkili olmayacaktır bence. Zor zamanlar, zor yaşlar, ama senin de dediğin gibi eninde sonunda geçiyor. Hepinize kocaman sevgiler ve mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi ol, dönem dönem hepimiz bir karabulut etkisinde kalıyoruz ama senin gibi kalbi sımsıcak birinin bu bulutlardan hızla sıyrılmasını diliyorum :) ayrıca soda detayına da iyi güldüm... yediklerimizi anca hazmettirir :)

    YanıtlaSil
  5. Ergen ebeveynliği gözümü korkutuyor.. Susmakla yetiniyorum zira ben her daim çuvallayanlardanım :P
    Bahar miskinliğinden çıkmanın da en güzel yolu senin dediğin gibi bir kaçamak, aklıma kaz dağları geldi bak ;)
    Çooook şahane bir Mayıs olsun o zaman!

    YanıtlaSil
  6. Şebocum, bırak dağınık kalsın, dışarıdan zorlamayla olmuyor, olduramıyoruz. Bak Bilgiç ikimci dönem bir derse bile girmedi. İçim acıyor ama yapabileceğim hiçbir şey yok. Onlara bıdı bıdı yaparak varılmıyor bir yere, kendi bıdı bıdılarımızu rahatlatacak çözüm mü bulacağız, ne yapacağız onu çözmemiz lâzım.

    YanıtlaSil
  7. Anneliğin her daim ne kadar zor olduğunu bir kere daha anladım şu an.
    Dinliyorum kısmındakilere sardırdım. :)

    YanıtlaSil
  8. Yazıyı sanki ben yazmışım gibi okudum. Aynı şeyleri yaşamışız ve hissetmişiz. Oytun'la ilgili durumda da Handan'ı hatırladım. Annelikte acemi olduğum için sana verebileceğim sihirli bir formülüm yok ne yazık ki. Tek bildiğim bu işin çok zor olduğu. Ne çok sıkmaya geliyor ne çok serbest bırakmaya. İkisinde de sonuçlar kötü olabiliyor. İletişimi kuvvetli tutacaksın, onu sevdiğini bilecek ama kurallarına da uyacak yoksa bir şeylerden mahrum bırakabilirsin. Allah kolaylık versin canım.

    YanıtlaSil
  9. Canım Şebnemcim, bir sürü sebeple çoğumuzun canı sıkkın. Tuhaf bir dönem bu. Bir de size ergenlik denk gelmiş:) Aranızdaki sevgi var oldukça her şey yolunda gidecektir. Üniversite hazırlığı konusunda tedirginliğini anlıyorum ancak halledecektir gibi geliyor bana. Altyapısı sağlam bir çocuk (Her anlamda).Her şey yoluna girecek ve seneler sonra bu günleri hatırlayıp güleceksin:) Hep öyle olmuştur, yeter ki sağlık olsun. Sana çok güzel günler diliyorum. Oytun'a da sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  10. Şeeeebbbneeemmmm

    Ner-de-siiinnn????

    YanıtlaSil
  11. hepimizin sık sık girdiği hiç bir şey yapmak istememe perileri sizede uğramış :))

    YanıtlaSil
  12. Azıcık şuraların tozunu al kadın :D

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)