1 Mart 2016

1 mim : blog yazarlığınız hakkındaki düşünceleriniz





Sevgili Sevdicann mimlemişti geçen hafta beni.
Ama malum oscar derdindeydim :) Yazamadım...
Boşluğa düştüğüme göre yazabilirim artık :)

Gelelim sorularımıza;

1- Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

İlk bloguma farklı bir isimle başlamıştım ve herkese o heyecanla söylemiştim... Belli bir süre sonra baktımki rahat yazamıyorum blogumun ismini değiştirdim :)

Dolayısıyla özellikle söylemiyorum. Ama çok uzun zaman oldu blog yazmaya başlayalı 9. senemdeyim yanlış hatırlamıyorsam... Nadiren de olsa öğrenenler var ama...

2- Neden blog yazıyorsunuz?

İlk başlardaki amacımız kardeşimle an'ları paylaşmaktı... Eskiden bu kadar rahat görüşemiyorduk ancak msn üzerinden, belli saatlerde... Dolayısıyla Oytun'u, bizi kaçırmasın diye yazıyordum... Sonradan bir not defterine dönüştü... Biraz günlük... Biraz oradan buradan... Ne havadaysam blogum da o havada işte :))

Seviyorum blogumda olmayı.... Yazmayı... Okumayı....

Hem balık hafızama da çok iyi geliyor bu blog ;)

3- İlk yazınız ile son yazdığınız yazı arasında ne gibi farklar var ?

İlk zamanlar çok kasıyormuşum kendimi, onu fark ediyorum bazen okuduğumda... Kardeşimden başka da okuyanım yokmuş zaten :)))

4- Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı ?

Yazmanın en büyük katkısı çok güzel insanlar tanımış olmam... Hayatıma en büyük katkısı bu...
Kendimi geliştirmemde de yardımcı oldu... Yeni fikirler üredi, yepyeni bilgiler öğrendim... Burası bir nevi okul gibi...

En güzeli de yalnız olmadığımı hissetmek oldu...

5- Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

Zamanında çok önerdim... Hatta kendi elimle blog açtığım arkadaşlarım oldu...
Ama devam ettiren de olmadı aralarında :))))
Kim yazmak istiyorsa yazar... İçinden gelmesi lazım...
Önermeyle olmuyor bu işler galiba :)))

6- Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz ?

Tamamen hayatım :)) Oytun başlıbaşına bir ilham kaynağım zaten...
Ne yaşıyorsam onu yazıyorum...

7- Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Onlara sormak lazım :))))
Ama bloglar tamamen yorumlarla beslenen bir mekanizma... Dolayısıyla mümkün olduğu kadar, elimden geldiğince yorum yazıyorum okuduğum arkadaşlarıma da...

8- Rahatsız olduğunuz konular var mı?

Burada herkes özgür... Kendi kişisel alanımız...
Hepimiz istediğimiz konuda yazabiliriz...
Birbirimize saygımızı kaybetmediğimiz sürece sorun da yok zaten :)



Gelelim kimleri mimlediğime... Yaptılar mı bilmiyorum ama bu sefer

Gözde'nin Blog Günlüğü
Sevda 'cım
Mevlüdem
Bahçe Perim

Mimlendiniz canlar :)






32 yorum:

  1. Ben daha yapmadım ama müsait olduğum ilk fırsatta yapıcam çok fazla mimlendim :)) çok teşekkür ederim
    Çok fazla öneriyorum blog açmalarını çoğu kişi hevesli olsa da bende devam eden birkaç kişi oldu şanslıyım o konuda :)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
  2. Gözdenin Blog Günlüğü;

    Devam eden varsa hakikaten çok şanslısın :))
    3 arkadaşıma açtım 3 üde devam etmiyor sağolsunlar :)))

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş:) Blog dünyasına insan nasıl girdiğini hep merak ediyor:)

    YanıtlaSil
  4. Shemellon;

    Teşekkür ederim :)
    Hakikaten de öyle... Hepimizin farklı bir girişi var ;)

    YanıtlaSil
  5. oy,mimleyen ellerin dert görmesin,spora gidip geleyim yaparım hemen.

    YanıtlaSil
  6. Sevda;

    Hadi bol kalori harcamalar sana ♥

    YanıtlaSil
  7. İlham kaynağına öldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :-)))))))))))))
    Cevaplar güzel, sorular da bir hayli hoştu
    Yine keyifle okudum her satırını

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim mimi yaptığın için. İleride okuyacak Oytun ve mutlu olacak

    YanıtlaSil
  9. Soyleme daha kimselere blogun oldugunu, biz bize yeteriz:))
    (egoistliktede zirvedeyim yalniz haa:)))
    Etkinlik yayinlarimi bitirdikten sonra yapsam olur degilmi hayat?
    Optum kocaman

    YanıtlaSil
  10. 9 sene, maşallah :))
    Güzel bir mim yazısı olmuş :)
    Bloglarımız bizlere ne çok şey katıyor öyle değil mi :) gerçi ben daha yeni sayılırım ama :))

    YanıtlaSil
  11. Ben de ilk zamanlar herkesten uzakta olduğum için yazıyordum, havadisleri öğrensinler diye :)

    YanıtlaSil
  12. Doğum gündaşımı izlerken sanki kaybolan çocukluğumu yaşıyorum. Demek ki bende yaşanmamış kayıp bir şeyler var. Belki de bizimkilerin beni biraz erkek beklemelerinden vede yetiştirmelerinden kaynaklı olmalı. :)
    İyi ki yazıyorsun, iyi ki yazıyorum. Bazen bazı noktalara takılsam da yazmaya devam. Belki de bir tutku. İnşallah en kısa zamanda yazıyorum. Mucuksss.

    YanıtlaSil
  13. Bende bir sürü insana blog açtım. Teşvik etmeye çalıştım ama dediğin gibi içten gelecek arkadaşım. Yoksa olmuyor.

    YanıtlaSil
  14. Maim Kadriye;

    Kocaman öptüm seni güzellik ♥

    YanıtlaSil
  15. Sevdican;

    Geciktim aslında. Kusuruma bakma olur mu :)

    YanıtlaSil
  16. Mevlüde;

    Söylemem kuzum. Bence de biz bize güzel takılıyoruz biz :)
    İstediğin zaman yap bebemmmmm ♥

    YanıtlaSil
  17. Açelya;

    Şaka gibi değilmi :) Yani bana öyle geliyor, şaka gibi :))
    Nice uzun yıllar buralarda oluruz inşallah.

    YanıtlaSil
  18. Handan;

    O zamanlar en güzeli bu şekilde haberdar etmekti galiba :)
    Telefonla konuşurken hep unutuyorduk biz çünkü :)

    YanıtlaSil
  19. Gizli yetenek;

    Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  20. Bahçe Perim;

    Kıyamam sana ben :) Doğum gündaşınla seni bir araya getiricem birgün ;)
    Bence de iyi ki yazıyoruz. İyi ki tanıyoruz birbirimizi :)
    Öptüm canım

    YanıtlaSil
  21. Kadriye;

    Bence de sence kesinlikle arkadaşım... Biraz intizam istiyor bu blog işi ;)

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel bir benzetme burası okul gibi gerçekten. Birbirimize çok şey katıyoruz...

    YanıtlaSil
  23. Karşımda beni anlayan birilerinin olması bilmek bile çok güzel di mi Şebnem...benimde blog yazarlığını önerdiğim birkeç arkadaşım oldu fakat devamı gelmedi...haklısın içinden gelmeli....sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Anne güncesi;

    Birbirimizden o kadar çok şey öğreniyoruz ki :)))
    Mutlu, musmutlu şeyler bunlar...

    YanıtlaSil
  25. Sertaç;

    Çok güzel hemde...
    Hiç görmedik birbirimizi çoğumuz, telefonla bile konuşmadık düşün...
    Ama herhangi bir şeyde birbirimizi hissedebilip paylaşabiliyoruz duygularımızı...
    En şahanesi bu...

    YanıtlaSil
  26. :))) 22 Şubatlılar günü diye etkinlik yapmalı. :) Sözde dünyada 9 milyon insanla aynı doğum günün paylaşıyormuşuz? ;Acaba gerçekten o kadar insan gelir mi? :D

    YanıtlaSil
  27. Bahçe perim;

    Denemek lazım hakikaten :))) Gelir mi ki insanlar :)) 22.02 liler sizi :))))

    YanıtlaSil
  28. 7. soruya deginmek istiyorum. Sahsen ben seninle pek iletisim kuramiyorum Sebnem. Istiyorum ama olmuyor, sarilmak istiyorum soyle kocaman olmuyor. Cok uzaktasin Sebnem, hic hos bisi degil! Iletisemiyoruz :P

    YanıtlaSil
  29. Damla;

    "Kimden ötürüüüüü eeeepppp senden ötüüüürrrrüüüü" mü dedin şimdi sen bana :))) Bıktırıcam bu sene seni o zaman... Aman gelme sarılmıyım diyeceksin bana :)))) ama neeeerrrddeeeee :///
    Ama bu sene sibobek'e de söz verdim sana da söz kuzum :)
    Sene bitmeden sarılacağız kocaman, uzakları yakın edicem size :)))

    YanıtlaSil
  30. Yazıyı önce okuduğum halde yorum yazmamışım :)
    Arada yapıyorum sanırım böyle, akşam yazarım bir şeyler deyip kalıyor yorum :)
    Paylaşmak güzel, güzel insanlarla paylaşmak daha güzel :))

    YanıtlaSil
  31. Senay;

    Bazen bendee öyle yapıyorum...
    Ama sonra unutuyorum :/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)