20 Mayıs 2009

dört gün ne kadar da çabuk geçti....

Yolculuk başlamadan önce ohhhh koskoca dört gün diyordum... Dönüşte dört güncük oluverdi hemen :))) Yetmedi, tadı damağımda kaldı....

Bir daha ne zaman doğar bu fırsat bilinmez ama bu tatil iyi geldi... Doping aldım... Bir yerlere yetişmek zorunda olmadan yaşamak güzeldi :))) Böceğim de bunun farkında olsa ki boyundan büyük laflar etmeye başladı :)))

"Tatilde aklı yerine geliyormuş, hep tatil olmalıymış" hahaaaaa:)))) Babasına geçirdiğimiz 4 günü anlatırken bunu da araya bir yerlere sıkıştırıverdi.... Bizim çalışmamız biriciğimde nasıl bir psikoloji yaratıyorsa artık düşünün...

İşte 4 günümüzün hikayesi....




İlk durak Eskişehir Kayalar köyüydü. Kuzen Mali dağcılık klübüyle birlikte kampa çıkmışlar, bizsiz olmaz dedik hahaaa:))) Kayalara tırmanışlarını izledik, biraz gevezelik yaptık ve yola devam dedik :)))




Bir salyangoz bu kadar mı kıymetli olur... Bahçede tesadüf eseri bulunan dev boyutlu şahsiyeti saatlerce izlediler, sevdiler :))) Allahtan karnı acıktı salyangozumuzun da bir ağaç dalına yemek için bırakıldı; oda rahat etti, bizde :))))


Köyümüzün her yeri bu mevsimde lalelerle dolu olur her sene... Bu sene yine güzelliklerine doyamadık...



Oğluşla kartal bayırında çocukluğumdaki gibi piknik yaptık başbaşa... Çocukluğumuzda buraya nasıl geldiğimizi, neler yaptığımızı, çeşmenin yalağına kaç defa düştüğümüzü anlattım. Masal gibi geldi ona:)))

Bol bol aslanağzı topladık... Bol bol sallandı... Ağaçlara tırmandı... Biricik özlemine doydu... Tüm gün dışarıda özgür olmanın tadını çıkarttı...

Eeeee böyle keyifli olunca herşey dönüşte sancılı oldu tabiki... Yine ağladık... Yine bana kızdı yanlış yola gidiyorum diye... "köve dönmem hazım" dedi dedi ağladı... Sürekli dönemeçleri gösterdi dönelim diye... Yaklaşık 200 km sonra artık dönmeyeceğimize ikna oldu :))))

Yolda leylek sürüsünü uçurduk tepemizden... Ohhh dedik bu sene yine bizde leylekler gibi dedik :))) Anneannesi leylek-karga masalını anlattı minişime.... Bende manzaranın keyfini çıkartarak yola devam dedim....

Mezitlerden inerken hep bir kamyonun arkasına takılmak isterim... 2. viteste :))) Bu sefer çaba göstermeden takıldım üstelik... Ağır ağır inerken virajları camımızı açıp misss gibi yeşilliklerin kokusunu çektik içimize... Ordaki doğaya ailecek tutkunuzdur...

Dönüşe bir de alışveriş keyfi ekledik hahaaaa:))) Yine ıvır zıvır toparladım...

Mutluyum, mutlu........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)