4 Mayıs 2009

mayıs geldi hoş geldi :)))

Dağ tepe gezesim vardı dün... Benim oğluşumunda evden çıkmayası vardı bana inat :))

Parka gidelim mi?
Hayır....
Bisiklet sürelim mi?
Hayır...
Ormana gidelim mi?
Hayır...
Ne yapalım peki oğlum...
Evde kalalım....
Evde ne yapalım peki...
Evde kalalım...
....
....

Bu böyle devam etti gitti bütün gün. Ne istediğini bilmez ruh halli oğlum bütün gün kendine de eziyet etti bana da... Ne birlikte boyama yapabildik, ne oyun oynayabildik, ne dışarı çıkabildik, nede başka birşey....
Bir ara avazım çıktığı kadar imdaaaattt diye bağırasım geldi....
Tef gibi gerildim bütün gün...

Bugün sabahın köründe inanılmaz bir enerjiyle kalkan canavarımın aksine ben güne dünden kalma gerginliğimin kalıntısı başağrımla başladım...

Tüm negatifliklere rağmen ben bu haftayı çok güzel geçireceğim :))) Pozitif düşünmeliyim, pozitif düşünmeliyim, pozitif düşünmeliyim....

2 yorum:

  1. Tutma kendini tutma bundan sonra soyle avazin ciktigi kadar bagirsaydin walla iyi gelirdi.. pozitif dusunmek de iyi fikir, pozitif bir seyler olmasa bile pozitif dusuncelere sahip olursun hehe ..

    fazlacana zirvalayasi gelen kardisin:))

    YanıtlaSil
  2. bu tür günlerde sana göndermek lazım aslında... atıver timsahlara, timsahlarla oynaşsın diye hahaaaa:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)