29 Haziran 2009

deniz şahaneydi :)))


Uzun zamandan beri ben bu kadar dingin, temiz ve sıcak bir denize girmemiştim hiç bizim kıyılarda.... Sabahın kör vaktinde iyiki gitmişiz dedim :)) Paşamla denizin keyfini çıkarttık bol bol...

Küçük balıklar sürü halinde kıyılarda gezintiye çıkmışlar :) Hadi onlarla yüzelim bizde bebek balık olalım dedik ve saatlerce onların arasında yüzdük... Bacaklarımızın, ellerimizin arasından geçişlerini hissetmek muhteşemdi... Birde kocaman su kaplumbağası gördük... Paşamın yüzündeki ifadeyi görmeliydiniz... Uzun süre takip ettik yüzerken onu :))




Bol denizli, bol keyifli bir hafta sonuydu bizimki...




Birde bu minik yaramaz geliverince evimizin önüne iyice neşelendik... Paşamın elindeki dondurmaydı aslında miniğin hedefi.... Ama benim böceğim paylaşmak istemedi :)) Anneanneye emanet edip dondurmayı sevmeye devam etti. Minicik de bu sefer paşamın suratındaki dondurmaları yaladı hahaaa:))) Ayyyy ıyyy desekde her ikiside halinden memnundu :)))

Seviyorum oğlumun hayvanları sevmesini.... Küçücük bir karıncayı bile eline alıp sevmesini... Kurbağa yakalama problemimiz var bu sıralarda sadece... Taktik bile geliştirmiş :)) Evet evet yanlış duymadınız kurbağaları elimize alıyoruz biz.... Yapma oğlum desekde anlamıyor...

Kızamıyorum ona neden bu kadar içli dışlısın diye.... Sevgi var işin ucunda çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)