13 Haziran 2009

itiraf ediyorum....

Bütün bir kış boyunca yetişemiyorum, olmuyor, yapamıyorum, zaman yok, oğluş ilgi bekliyor nidalarımla sadece kendimi oyalamışım yerim dar diyen gelin misali :))

Halbuki oğluşla ben daha düzenliymişim, daha dakikmişim, daha becerikliymişim itiraf ediyorum. Koskoca bir hafta geçti ben rutin ev işleri haricinde ne bir iş yaptım nede bir yerlere gittim. Üstelik bu hafta ofistede işler hafifti.

Bende bir erteleme bir erteleme sormayın gitsin..... Bu sefer yazın başında aklım başıma gelir inşallah :D

Bu akşam kendimi hemen oğluşun yanına atacağım... Ona sarılıp sarılıp enerji depoladıktan sonra hafta içi yapılacaklar listesinin en azından bir kısmını halledeceğim... Kararlıyım... Sakın kararımdan vazgeçirmek için uğraştırmayın dönmem hahaaaa:))) İnşallah yani :p

Pazartesi görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)