23 Haziran 2009

seviyorum bu kadını....

Bu sıralarda s.ab.a t.üm.e.r'in söyleşi programına takılmış durumdayım. İnanılmaz içten ve samimi bir format... Hele kahkahaları.... İlgi çekici ve bazen saflıkla sorduğu soruları...

Dün akşamki konuklarından biri ı.şı.n ka.ra.c.a 'ydı... Her ikisinin de performansı muhteşemdi... Kahkahalarla izledim, kafam dağıldı :))

Dün akşamki programdaki sihirli cümlem (Tam kelimesi kelimesine aynı değil ancak benzer bir ifadeydi);

"İçimdeki şeytan ve meleği barıştırdım ben.... Artık nasıl daha iyi olabilirim, yapabilirim savaşındayım"

Hala bu cümledeyim :)))

2 yorum:

  1. Takildigin cumleye bak bende takildim simdi. Harikaymis, ama basrabilsek dahada harika olurdu yaa neyse. Ama belkide barismislardir bee, dur ben bi ic yolculuk yapip duruma bakayim:)))

    YanıtlaSil
  2. benimkiler barışmadı hala :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)