18 Haziran 2012


Paşam eline makinayı alınca beni çekecek zannedip üstümü başımı düzeltirim hep... Pişmiş kelle gibi sırıtır poz veririm. Çeker fotoyu, baak nasıl olmuş diye elime verir ve sonuç hüsran :))
Bu foto da ben diye çekilip elime tuıtuşturulanlardan hahahaaa :)) Şimdi o manzaranın önündeki koca beden nere gitti bu biiiirrrr. Ben neden hep kanarım bu duruma bu ikiiiiii. Martı tependen uçuyor bak diye neden dalga geçtirtirim kendimle bu üüüüçççç :))
İlerleme kaydediyor fotoğraf konusunda... Harika görseller yakalıyor çoğunlukla. Ama içine ben giremiyorum nedense :)) Bu foto da Pazar günü Ayvalık'tan...
Biz fasıl, eş dost, buzlu kadeh derdindeyken oda martı yakalama derdindeydi :))

Hafta sonu fazla denize girememenin keyifsizliğini yaşıyorum bugün. Sebep işgüzar belediyeciler, politik kaprisler ve duyarsızlıkları...
Akçay'da deniz bildiğiniz foseptik kokuyordu bu hafta ve birşeyler değiştirilmezse mütemadiyyen öyle olacak. Ve bu durum yavaş yavaş Altınoluk, Ören sahillerine de yansıyacak .... 4 belediyenin ortak kullandığı arıtma tesisleri elektrik borcu sebebiyetiyle %30 kapasiteyle jeneratörle çalışıyor ve Edremit belediyesi ne yazık ki atık sularını denize boşaltıyor. Bu durum dönem dönem yaşansada kısa süreli çözümler bulunup konu kapatılıyordu şu ana kadar. Bugünlerde ise ne yazık ki çözüm yok :( Arıtma tesisine en yakın Akçay sahili olduğu için etkilenme süreci çok hızlı....
İnanılmaz bir çevre katliamı :((
Yazlıkçılar sadece konuşuyor... Çevreciler debeleniyor.... Belediyeler suçu birbirine atarak konunun vahimliğinden kurtulmaya çalışıyor.... Ama ne yazık ki Edremit körfezi kirlenmeye devam ediyor...
Bugün konunun vahimliği ile ilgili birkaç yazı kaleme alarak ulaşabildiğim bazı kurum ve ilgili bakanlıklara fax çektim. Mail atmaya devam ediyorum. İğneyle kuyu kazmak benimki ama belki de birçok kişinin elinde şu anda iğne var ve hep birlikte kazıyoruz... Öyle olduğuna inanmak istiyorum...

Şimdilik bizden bu kadar...
İyi haftalar hepinize....

16 yorum:

  1. bizim gördüğümüz denizleri bile göremeyecek çocuklarımız,bişiler yapmalı kesinlikle!

    YanıtlaSil
  2. valla bu sene deniz yüzü bile göremicez :)

    YanıtlaSil
  3. Çok üzülüyorum doğanın böyle kirletilmesine, denizlerin foseptik çukurlarına dönmesine.

    Yaptığın belki iğneyle kuyu kazmak ama çok örnek bir davranış. Umarım başarılı olursun ve güzel Edremit eskisi gibi güzel kalmaya devam eder.
    Oytun'uda ayrıca tebrik ederim.. Çok güzel bir fotoğraf :)

    YanıtlaSil
  4. Nasil bir duyarsizlik! guzelim sahilleri katledecekler, yazik.. uzuldum simdi. Sen igne de olsa kuyunu kazmaya devam et, elinden geleni yap

    YanıtlaSil
  5. morpuanlıpembeçorap;
    elimizden geldiğince bilinçleneceğiz ve çevremizi bilnçlendireceğiz... başka çaresi yok. Yok sa bırak denizleri görmeyi nefes alacak hava bulamayacaklar :(

    YanıtlaSil
  6. nalan;
    biz gördük de ne oldu kokladık, öğürdük :(

    YanıtlaSil
  7. Adanın Annesi;
    Elimizden geldiğince çocuklarımızı eğiteceğiz ilk önce. Çevremizdekileri duyarlı olmak konusunda bilinçlendireceğiz... Başka yolu yok..
    Oytun bu işi öğreniyor galiba ;)

    YanıtlaSil
  8. kardiş;
    attık taşları kuyuya çıkaran olurmu bekliyoruz :(

    YanıtlaSil
  9. çok güzel çıkacakmışsın oysa karede olsaymışsın :))

    YanıtlaSil
  10. syhn;
    sığdıramamış beni yine o kareye :))) büyük geldim muhtemelen hahahaa :))

    YanıtlaSil
  11. yalnız Oytun çok güzel yakalamış,süper kare :))

    YanıtlaSil
  12. Süreyya;
    evet güzel kareler yakalamaya başladı :) teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  13. Bu gidişle hiçbir kıyıdan güvenle denize girmek mümkün olmayacak:( Sahi belediyeler ne iş yapar ?Sevgili Şebnem doğum günümü kutlayan içten mesajın ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Oytun'u ve seni çok öptüm. İyi ki varsın! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  14. colette;
    maalesef :( vallahi diğer belediyeler ne yapıyor bilmiyorum ama bizimkiler bolca kaldırım ve yol yeniliyor durup durup...
    Sende iyiki varsın canım :) Öpüyoruz bizde seni..

    YanıtlaSil
  15. HİÇBİRŞEY YAPMAMAKTAN İYİDİR NE GÜZEL BİR ÇABA SARFEDİYORSUNUZ HERKES SİZİ GİBİ YAPSA BU DURUMLAR OLMAZ.BU ARADA LİMANGODA BUGÜN CROCS VAR HABER VEREYİM DEDİM:)

    YanıtlaSil
  16. Derya;
    Elimden geldiğince yapıyorum bişeyler.

    Senin yorumunu görünce hemen koştum limangoya ama benimkinden bulamadım :( Teşekkür ederim ama yine de :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)