4 Haziran 2012

pazartesi sen niye geldin ....

Hafta sonunun ardından pazartesi sendromu yaşıyorum fena halde..
İşler bana bakıyor, ben işlere...
Bi nevi öküz/tren ilişkisi kurduk kendileriyle :)
Şu yazıyı hazırlıyım savulun ben geldim diyeceğim inşallah....


Cuma günü paşamın sınıf pikniği vardı. Hep birlikte stres atmaya gittiler...
Gidemeyeceğimi uygun bir dille anlatmama rağmen paşam herkese ben sahipsiz kaldım, bana piknikte sahip çıkarmısınız acitasyonunu duyunca işlere kısa bir ara verip koştura koştura gittim yanlarına...
Zannettim ki çocuğum beni çok özlemiş, bensiz kendini eksik hissedecekmiş...
Ama nerdeeeeeeeee :))


O kendini kaptırmış topun peşine, geldiğimi bile fark etmedi :)
Hatta gittiğimde kendilerini bu halde eciş bücüş buldum.
Topun eğlencesi, tuvalet eyleminin vahimliğini aşmış durumda...
Anne görevimi yerine getirip, tuvalet eylemini gerçekleştirttim kendilerine ve koştura koştura yine işlerin başına döndüm :)
Paşamın acitasyonlarıyla duygusal bir bağ kurmamam gerektiğini an itibariyle öğrendim :))




Cumartesi akşamı bizim kızlar bu sefer bendeydi...
Yine kahkahalar gırla gitti... Çocuklarla en çok gürültüyü kim çıkartacak yarışması yaptık hatta...
Gecenin ilerleyen dakikalarında apartmandan gelen bağırtı seslerine ve kapı çarpmalara ilk apartman toplantısında bomba gibi laflarımı dizdim, beklemeye aldım kendimi :))
Hayatınızın hatasını yaptınız komşular, farkında değilsiniz...


VEEEE KARPUZ KABUĞUNU DÜŞÜRDÜK DENİZE BİZZZZ :))

Kış ona o kadar uzun geldi ki bildiği herşeyi unuttuğunu düşünmüştü. Bol bol unutmamışım yüzmeyi diye bağırdı durdu :)) 


Ben ise hayatı unutup, sefam olsun nidalarındaydım....
Ama çabuk bitti işte...

Şimdi ben biriken işlere savulun ben geldim demeye gidiyorum...
En güneşlisinden bir hafta sizinle olsun....

24 yorum:

  1. oyun daha tatlı geliyor annesi:)

    YanıtlaSil
  2. bencede sefanız olsun.. :)

    kaplumbağa pastanız çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Dün eşim bize de teklif etti denize gitmeyi ama bence hala erkendi. şu çişi gelmiş pozu daha çok küçük emrah pozuna benzemiş .çok güldüm. şapka arkada çok yakışmış yakışıklıya.

    Masa mikemmel görünüyor Şebnem. Ne marifetler varmış sende.

    YanıtlaSil
  4. Agzi sulanan kardisin :))4 Haziran 2012 16:05

    off offf offfff hangi birine yorum yazsam, dolu dolu bir haftasonu olmus.. Allah tan yeni denize girdim yoksa ruyalarima girebilirdi, bu bile pazartesi sendromumu ikiye katlamaya sebep oldu :)

    pasamin ezis buzus haline bayildim , komik sey!

    sofrayi donatmissin, kaplumbagali pastadan, cigborege hepsinde bir bir aklim kaldiiiiiii!! sofranin basina soyle bir kurulsaydim kimseye bir sey birakmazdim gibi geliyor :)))

    YanıtlaSil
  5. hypo;
    hemde nasıl :))oyun sözkonusu olunca herşey bitiyor...

    YanıtlaSil
  6. adanın annesi;
    bol sefalı günler hepimizi beklesin :)
    teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  7. bal böcükleri;
    boğazımıza fena düşkün olduğumuzu kanıtladık hahaaa :))

    YanıtlaSil
  8. nilhan;
    denize gitmek için erken değilmiş, test edildi onaylandı. sıcaklar fena bastırdı buralarda...
    yetişmeseydim paşaya altına yapacaktı hahaaa :)) alem bu çocuk...

    Elimden bişeyler geliyor işte :)) Her zaman gelmez bu şevk bana hahahaa :))

    öptüm canımmm

    YanıtlaSil
  9. morpuanlıpembeçorap;
    teşekkür ederiz :))

    YanıtlaSil
  10. kardiş;
    sen gel hele ben alasını yaparım sana, aklında kalmasın hiç. Masanın başına da oturturum seni söz :))

    Kocaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  11. Yerim ben O'nun Küçük Emrah tavırlarını:) Nasıl da kullanırlar annelerini akıllı böcekler ... Yalnız o poz var ya hani'' çişim geldi ama oyun çok tatlı ''pozu bayıldım bayıldım ! Masana ise tek sözüm var ;nefisss! Güzel geçsin haftan ,güzel ve çabuk ama hafta sonun daha güzel ve yavaş geçsin ! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. colette;
    hahaaaa :)) daha çömelmiş ve ben bittim pozları var ki görmelisin hahaa :)) Tuvalete gitmeye ikna etmem çok uzun sürdü buna rağmen :))
    Dileklerinin düşüncesi bile çok iyi geldi bana :)) İğrenç ötesi bir pazartesi yaşıyorum zira...
    Öpüyoruz seni..

    YanıtlaSil
  13. Oytunun sıkışmış hali çok şeker. Bence iyiki gitmişsin, o yaşta bizlerle pek ilgilenmeseler de "benim de annem veya babam geldi" kavramını çok önemsiyorlar çaktırmadan. Sonraki dönemlerinde hem ilgilenmeyip hemde önemsemiyorlar, bir sonraki aşamada ise gelirsen bozuluyorlar... Sonra yavaştan dengeye oturuyor herşey. 18 yaşında bir oğlan annesinin tecrübeleri... Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. nilüfer;
    hahaaaa :)) desene beni daha da zor günler bekliyor...
    18 yaşına kadar şekilden şekile gireceğiz galiba, hadi bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  15. o nasıl bir sofra öyle ağzımın suyu aktı:)

    YanıtlaSil
  16. o ne güzel bir sofra öyle:)karnım acıktı resmen:)Denize gitmeyi istedim ben de... bu sıcaklar fena bastırdı birden bire:)

    YanıtlaSil
  17. follow_me;
    akıtma ağzının suyunu, yolun düşerse buralara sana da yaparım ;)

    YanıtlaSil
  18. emir kaanın annesi;
    sıcaklar fena bastırdı evet, güneş gelsin demiştik ama bu kadar da istememiştik :)
    Öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  19. çok yakışıklı bir oğlunuz var.
    Şanslı bir anne, şanslı bir oğul...

    YanıtlaSil
  20. tatil babası;
    Çok şanslı bir anneyim evet :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. Delisin sen yaa:) O nasil guzel bir anlatim, o nasil yazinin sonuna kadar nefessiz suruklemedir oyle? Sen ayri bir alemsin, Oytun daha ayri bir alem. Niye daha once kesfedememisim ben seni; Butun islerimi bitirdim sirf senin bloga adapte oldum. Nasil kaptirdiysam kendimi okumaya, ancak dur dedim kendime; hep okuyorsun arada iki kelamda sen et. Opuldunuz:))

    YanıtlaSil
  22. mevlüde;
    bize buralara kadar sabretmişsin tebrik ediyorum seni :))
    itiraf ediyorum henüz okumaya fırsatım olmadı seni :))) ama arayı kapatıcam söz
    mucukkkssssssssss :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)