4 Eylül 2018

MİM / Yaz Abur Cuburu #2018


Bayramdı, seyrandı, benim yazamama hallerimdi oldukça geç kaldım bu mimi yapmak için ama olsun di mi ;)

Sevgili Öneri Makinası hazırlamış, sevgili Sibelynka 'da beni mimlemiş sağ olsun, var olsun ♥ Yapmamak olmazdı ♥

Hızlıca geçiş yapacağım sorulara ama hemen belirteyim ben radyocuyumdur genelde müzik dinleme konusunda, arada da youtube takılırım işlem tamam işte... Çok güncel değilimdir anlayacağınız... Bakalım 2018 i nerelerden yakalamışım ben hep birlikte göreceğiz ;)

1- Yazın çıkan çok sevdiğin bir sanatçıdan / gruptan çıkan bir şarkı.

Bu yaz benim için Cem Karaca şarkılarıyla dopdoluydu... Cem Karaca anısına çıkartılan Merhaba Gençler albümü inanılmaz keyifliydi... Sıla'dan Teoman'a, Kolpa'dan Can Bonomo'ya bir sürü sanatçı en güzel şarkılarını seslendirdiler Cem Karaca'nın...

Ama bir tanesi vardı ki... Her gün en az 3 doz alınasıydı benim için...

Fırat Tanış / Sevda Kuşun Kanadında

2-  Bu yaz en yeni keşfin.

Bir sürü yeni şarkı dinledim ama bu yaza damgasını vuran keşfim benim bir radyo kanalıydı... Tüm yaz boyunca istisnasız her gün dinledim diyebilirim...

Başka Radyo ♥
O kadar güzel şarkılar çalıyor ki... Dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim...
Dinlemek isteyen buraya tıklasın efenim  ;)


3-  Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı.

Kesinlikle bu şarkı ♥

Melike Şahin / Sevmek Suçsa Suçluyum


4-  Bu yaz en çok duyduğun şarkı / albüm.

Sadece bu yaz değil, galiba bu sene bu şarkıyı çok duydum ben... Hatta çok sevmeme rağmen çok duymaktan dolayı hafif bir soğuma da gelmedi değil :/


Mabel Matiz / Öyle Kolaysa


5-  Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı.

Bu şarkıyı ilk Nükhet Duru'dan dinlemiştim... Ama siz Ayten Alpman farkıyla dinleyin... Sevdiklerimdendir her daim ♥

Ayten Alpman / Sesini Duyur

6- Sence bu yazın en favori hiti.

Bu sene Sezen Aksu yeni bir youtube projesi başlatmış... Daha önceki senelerde başkalarına verdiği şarkılarını yeniden düzenleyerek youtube kanalına yüklüyor. Çok keyifli şarkılar var, bir ara göz atın bence...  Eski ama benim için bu yazın hiti bu şarkı  ♥


Sezen Aksu / Aldatıldık


7- Senin bu yazını anlatan bir şarkı.

Ben bu şarkıyı uygun gördüm kendime :))


Ceylan Ertem / Kovdum


Şimdi gelelim mimlediklerime...

Maicim KadriyecimBiz Kimiz Kadınız Kadriyecim, Bücürük ve Ben Müjdecim  ve AdaDeniz Saadetcim  mimledim sizi... Yaptınız mı yapmadınız mı hiç bilmiyorum gerçi... Yaptıysanız da kâle almayınız efenim :)))

Bu arada benden size bir bonus şarkı da paylaşayım... Bu yaz bu şarkı benim için olmazsa olmazlarımdandı. Buraya koymadan olmazdı ;)

Işıl Yücesoy / Hayat Herkese Aynı


Öpüldünüz ♥

20 yorum:

  1. Aldatıldık'ı özlemişim. Ama eski versiyonunu bulucam gidip şimdi, hahah, ilk nasıl dinlediysem öyle kalması gerekiyor benim için ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Eski versiyonu ayrı bir güzel ama ben bunu da sevdim ;)

      Sil
  2. Eskiden ne çok radyo dinlerdim. Hatta kulaklık olmayınca kendimi bir tuhaf hissederdim. Kesinlikle radyonun tadı bir başka

    Kimse bana kızmayacaksa ben Mabel Matiz'in sesini çok rahatsız edici buluyorum. Bir türlü alışamadım. Ayten Alpman'ın da ne sesine ne şarkılarına doyulur. Ara ara dinlerim ben de toplama albümünü.

    Cevapladığın için çook teşekkür ederim. Bol müzik her zaman güzeldir.
    Şimdi biraz Alpman dinleyeyim ben o zaman :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşyerinde radyo daha iyi bir çözüm oluyor bana, reklamsızını da buldum ohhh keyfim şahane :)

      Neden kızalım, hepimiz aynı şeyleri sevmek zorunda değiliz ki ;)

      Ayten Alpman gönül duyurucu bir kadın hem sesiyle hem şarkılarıyla :)

      Bende beni mimlediğin için teşekkür ederim şeker ♥
      Öpüyorum

      Sil
  3. tanış/şahin/yücesoy. saool bilmediğim üç şarkıııı. ne güzelmişleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanış'ın söylediği şarkıyı mutlaka duymuşsundur, Cem Karaca çok farklı söyler bu şarkıyı... Ondan duymuşsundur diye tahmin ediyorum ;)

      Sil
  4. Seçimlerin harika olmuş, dinlemek çok keyifli oldu. Dediğin gibi Cem Karaca ve Sezen Aksu' da şarkı seçimlerimiz aynı olmasa bile albümlerde pişti olmuşuz. Benim favorim Işıl Yücesoy oldu bu yazıda, kulağımın pası silindi, bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif verebildiysem azıcık ne mutlu bana :)

      Işıl Yücesoy'a duyduğumdan bu yana fena takıldım bende.
      Sevgiler...

      Sil
  5. Cem Karaca'yı severim ama o şarkısını bilmiyorum, diğer şarkıları da hiç duymadım ya ben yeni şarkılar, yeni şarkıcılar konusunda o kadar geride kaldım ki, hep geçmişte yaşadığımmdan olsa gerek:( radyoya da tıkladım eskiden çok radyo dinlerdim artık youtube'dan dinliyorum...
    Beni de mimlemişsin, biriktiler mutlaka yapacağım çok teşekkürler Şebo'cuğum
    Sevgiler....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni şarkıları ben de çok bilmem aslında Müjde, youtube da rastgele şeyler dinleyince oradan oraya atlıyorum işte, böylece bazen yenilere denk geliyorum bende...

      Sevgiler ♥

      Sil
    2. Şebo'cuğum ben bugün mimini yapmaya hazırlanmıştım ki, mimi zaten yapmış olduğumu farkettim. :))))E hafıza çok güçlü olmayınca böyle oluyor, senden önce sevgili Handan mimlemiş, hatta çok zorlanmıştım çünkü yeni şarkıcılar, yeni albümler bilmiyorum....yine de yapmışım bir şeyler:)

      Bir göz atmak istersen burada:
      https://bucurukveben.blogspot.com/2018/08/mim.html

      Sevgiler ♥

      Sil
    3. Ben de mimlerken kontrol edememiştim Müjde...
      Göz atayım hemen ben de :))

      Sil
  6. Roamntik Şebnemcim benim:) Hepsi birbirinden güzel bu şarkıların.

    YanıtlaSil
  7. Ya Şebo yeni çıkan şarkıcılar ve şarkılar konusunda bilgim çok zayıf.Ne güzel sen her şeyi takip edebiliyorsun, harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube sağolsun Gamze, yoksa beni de bihaber olurum bu konuda ;)

      Öpüyorum

      Sil
  8. Ne güzel isimler böyle, hele ki radyo kanalı önermen çok yaratıcı, direkt kaynak belirtmişsin süpersin :).

    Eline sağlık canım iyi ki yapmışsın :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seneki en önemli keşfim buydu ne yapayım :)))
      Keyifli bir mimdi kesinlikle ;)

      Öperim ♥

      Sil
  9. Sen güncel değilsen ben taş devrinden kalmayım demektir :-) Cem Karaca şarkı projesini ve Sezen Aksu'nun eski şarkılarını yorumladığını bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum.

    Nostaljik şarkı seven biri olarak benim favorim Pal Fm. Arabada hep orayı dinliyoruz. Eski şarkıları seversen öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli kız seni, güldürdün beni :)))
      Ama bak güncel olarak sadece bunları biliyordum ben de :)))

      Pal Fm aklımda, hatta hemen açayım ben şimdi ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)