10 Eylül 2018

Bu hafta #36




Selam 🙋

Yoğun bir haftadan çıkmanın yorgunluğuyla baş etmeye çalışıyorum... İki kahve arası bir ağrı kesici attım ama bana mısın demedim :/

Şebo neden yoğundun bu kadar demeyin, tamamen spontone vallahi... Tek planım bütün hafta yavaş yavaş temizlik yapıp evimi hale yola sokmaktı... Ama malum planlamalarımı ben uygulamamak için yapıyorum 😂😂



Evdeki fazlalıklardan çekmece çekmece arınalım hadi diyen Handan'a  çekmece çekmece uyamasam da şimdilik evden 18 parça vermiş ya da atmışım... Benim için güzel başarı...

Atmak konusunda kendi evimde çok başarılı olamasam da, başkasına "aman at gitsin" demekte çok başarılıyırm ama... Tülüşüm ev değiştirdi, yardıma gittim... Her açtığı kolinin yarısına at gitsin dedim 😂😂😂 Anlayacağınız kendimi arındıramadım ama onu haylice arındırdım :)))


Limonata Tadında Film Maratonu dün itibarı ile tamamlandı. 13 film izlemişim maalesef :/ Hatta bir tanesini de daha yazmadım, onu da yarın yazarım artık...

Hafta içi doğum günüydü, kahve günüydü gezdiğim için pazar günü resmen motor taktım... Tüm perdelerimi yıkadım, ütüledim... Mutfak dolaplarımı düzenledim derken o kadar çok yorulmuşum ki bugün ellerim şişmiş, kapatmakta güçlük çekiyorum... Ayak tabanlarımı söylemiyorum bile... Hala zonkluyorlar... Bünye alışık olmayınca tabi...

Listeleme işlerine başlasam iyi olacak yeniden... Her ne kadar program dışına çıkmayı çokça başarsamda, buraya yazdığım için kendime baskı yapmış oluyorum...

İyi haftalar diliyorum herkese.... Listemi yapar kaçarım ben ;)



* Annemin evi için usta bulunacak...

* Doğalgaz- elektrik-su faturalarını hallet... Bir de kredi var...

* Oytun'un dolap içlerini hallet bu hafta...

* Letgo da başarılı olamadın, alternatif bir satış sitesi bul... Eşyaları bir de orada satışa çıkart...

* Çamaşır ve ütü hafta içi bitsin...

* Eczane /madecassol

* Okullar açılmadan çocuklarla bir okuma gecesi planla...


24 yorum:

  1. İyi haftalar şebo, listeni br çırpıda bitirirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Kışa giriş kıştan çıkış çok zorlayıcı oluyor bazen, ben evde olduğum halde zorlanıyorum çözümü fazla titizlenmemekte buldum :) olduğu kadar diyerek
    Şebnemcim kolaylıklar diliyorum, ben de atmak /atabilmek, az ve öz olma fikrini sonuna kadar destekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla titizlenmiyorum aslında Derya ama akşamdan akşama yetişemiyorum sanırım :/ Bulacağız bir yolunu artık...

      Bakalım ne kadar atabileceğim bu sefer, merak ediyorum :))

      Sil
  3. Perde ve ütülemek bana uzak. Zaten sevmem ütüyü, perdeleride hiç ütülemiyorum açıkcası. Sen çalıştığın halde.. kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dantel perde kullanınca mecburen ütülüyorum Saadet, yoksa ben de sevmem ütüyü :(

      Sil
  4. En çok da şu okuma gecelerininin hayranıyım.. Ben de isterdim dinleyim :)
    Mutlu haftalar olsun, liste çabucak tamamlansın Şebnem'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle ne keyifli olurdu Ezgi okuma gecelerimiz...
      Çocuklara daha çok sevdirebilmek için başladık ama iki anne biz daha çok sevdik sanırım bu geceleri ♥

      Öpüyorum kocaman seni...

      Sil
  5. 18 parça ha, bravo. Ben eleyeceğim dediğimden beri tek çekmece açamadım, ama buzdolabım yüzünden hakim bey. Bir de dizlerin hışırını çıkartmışım kapı boyayacağım derken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mazeretin büyük şekerim... Yoksaaa ooooo çokdan yol almıştın bayağı...

      Ahh o dizler :/ Bende de var aynı sıkıntı... Diz çökemiyorum çoğunlukla...

      Sil
  6. Ay bende de aynı şey oluyor temizlik yaparken birsürü şey atıyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Benim bu gif'lerle başım dertte. Neden göremiyorum ki ikinci ve üçüncüyü... Telefondan bakınca hepsi açılıyor, ama bilgisayarda illa biri veya birkaçı bana yüz vermiyor :)

    Plan konusu ne kadar da tanıdık geldi :) Plan yapıp, üstüne bir de yaptığı planı uygulayabilenlere gerçekten gıptayla -ne gıptası, düpedüz hayranlıkla- yaklaşıyorum :)

    Çamaşır yıkamak şahane; ama çarşaf ve perdenin yeri bende ayrı. İkinci arkadaşı asmak büyük dert olsa da onun makine sonrası ferahlığına değiyor valla :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah, bilemedim ki şimdi :/

      O gıpta durumu bende de var, buraya yazmaya başladığımdan bu yana daha istikrarlıyım ama :)

      Çamaşır yıkamaya oldum olası bayılırım ben de... Mis gibi bir koku yayılıyor ya, en sevdiklerimden ♥

      Öpüyorum seni, neşeli sevgiler ♥

      Sil
  8. Neden film izleyemiyorum bir türlü diye haykırmak istiyorum :/ Birde bu günlerde takip ettiğim blogların çoğunluğu bana inat edercesine izlediği filmlerden dem vuruyor. Joker benim halime gülüyormuş gibi hissettim nedense :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :)))
      Yok joker sana gülmesin :))
      Bu yaz film etkinliği yapmıştık, bu sebeple belki de üstüne üstüne geldi :)

      Hoşgeldin bu arada :)

      Sil
  9. Şebnem seni okurken yoruluyorum ama hayat daha bi anlam kazanıyor
    enerjin bulaşıcı :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim vıdı vıdılarıma bakma, enerjileşelim biz seninle ♥
      Öpüyorum en komacanından....

      Sil
  10. Mevsim değişikliklerinin getirdiği yoğun iş gündemi hepimizi her alanda bir süre daha meşgul edecek gibi görünüyor. Bir biz mi atamıyoruz bu fazla eşyaları anlayamıyorum. Burcu her seferinde bana yıkıyor konuyu, sen atamıyorsun diyor. Odaları boşaltıyoruz 2-3 parça zor atmışız gün sonunda. Ne bileyim hepsi sanki lazım olacak gibi geliyor. Sanırım çözüm daha küçük bir eve taşınmak, mecbur kalınca rahatlayacağız gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu hanım bence en güzelini yapıyor :))) Ama itiraf et bizden daha bağlısınız eşyalarınıza :)))

      Küçük eve taşınmak inan çözüm değil, geçen yaz annemi taşıdık çünkü... Allahım atamıyor da... Üst üste, daha kalabalık yaşıyor evin içinde, tabi ki bizde :D

      Biz 8 odalı ev dileyelim o sebeple ;)

      Sil
  11. Özlemişiz senin listelerini :-)

    Benim evin de bir paklanması lazım ama ne zaman yapacağım bilmiyorum. Haftaya okul başlıyor. Doğal olarak daha yoğun ve yorgun olacağım. Herhalde iyice yoğun olduğum zamanda yaparım, daha çok yorulurum diye bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün kış boyu bu listelerden bıkacaksınız ama :)

      Hah sen de en olmaması gereken gün başlarsın temizliğe oldu Şule :))) Çabuk hareketlen, Cumartesi-Pazar halledersin bak... İnanıyorum ben sana ♥

      Sil
  12. Geçtiğimiz ay oturdum ve kullanmadığım her şeyle vedalaştım. Bazı giysilerimin etiketleri bile duruyor üzerinde inanamazsın! Hepsini verdim ve o kadar iyi hissettim ki kendimi! En azından birileri kullanacak, bir işe yarayacaklar.

    Arada kesinlikle yapmak, arınmak gerek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar iyi yapmışsın...
      Ben de çalışmalar hala sürüyor. Oytunun dolabını bitirmeye çalışıyorum. En az benim kadar çöpçü bir oğlum var :)

      Öpüyorum seni

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)