3 Eylül 2018

Bu hafta #35




Bizim gurbet kuşlarını hafta sonu yolcu ettik... Arden şapşiği evine gitmek için çok heyecanlıydı. Nasıl bir heyecansa bütün gece uyumadı 3 yaşındaki bebe... Heyecanlıyım, heyecanlıyım diye diye yol boyunca bakındı durdu etrafa... Arden sen bizi nasıl bırakıp gideceksin, ben çok ağlayacağım dediğimde ise gayet net ağla dedi 😅😅😅 Çocuğu 3 ayda nasıl bezdirdiysek artık 😅😅


Çocuğun isteğini mi kıracağım, ben de ağladım tabi ki... Bak ağlıyorum ben sen de ağla dedim, ağlamadı şebek :)) Şükür sağ salim yerlerine ulaştılar da biz de rahatladık...

Gitmeden evvel erken doğum günü kutlamasını da yaptık... O rahat ben rahat... Ayyy keşke beraber kutlayabilsek demiyoruz, ne kadar erken olursa olsun bir kutlama yapıyoruz hep birlikte Türkiye'de... Çocukluk yıllarında özel günleri maaile kutlamanın keyfi başka çünkü... Hem bize de eğlence çıkıyor...

Farkına varmadan koskoca bir yazı devirdim... Halbuki yeni yeni ısınmaya başlayıp, yeni yeni yaz düzenine alışmıştım... Şimdi yeniden sar başa yapacağız... Hemen hemen her şeye adapte olurum da bu mevsim geçişlerine neden adapte olamam o da bir muamma gerçi... Artık kendimi böyle kabullendim yapacak bir şey yok...


Yine bir temizlik moduna girmem ve yine bir arınma seansı yapmam lazım... Ama nasıl gözüm de büyüyor anlatamam... 8 odalı bir evim olsa ben istiflesem, sonra o da yetmese 16 odalı eve geçsem ben yine istiflesem... Atma-verme-kaldırma modunda değilim galiba :)))

Limonata Tadında Film Maratonunda son haftamız bu hafta.. Şimdiye kadar hepi topu 13 film izledim ama hepsini yazamadım. İzleme kısmını tamamlayamayacağım sanırım ama en azından izlediklerimi yazıp tamamlamam lazım ki, etkinlik amacına ulaşsın...

Bu hafta Kırmızı Zaman kitabını bitirdim Mine Söğüt'ün ve böylece tüm eserlerini okumuş oldum... 2016 için koymuştum sanırım bu hedefi kendime ama kısmet bu seneyeymiş 😉

Farkındaysanız tüm yaz hiç listeyle falan uğraşmadım. Artık ciddi bir liste olayına başlamam lazım ki aksattığım işleri toparlayabileyim... Liste yapmaya elim gitmiyor ama... Ekrana boş boş bakasım geldi liste yapmaya kalkınca 😂😂😂

Ben bu hafta büyük temizlik moduna girsem sadece yeter bana... Liste de neymiş pehhhh :)

Görüşürüz ♥ Hepinize mutlu bir hafta diliyorum ♥












14 yorum:

  1. Çocuklar çok acımasız oluyorlar. Pat diye söylüyorlar akıllarındakini. Bir taraftan da güzel tabiki.
    O temizlik belası benim de başımda. Ama buralar o kadar bunaltıcı ki. Biraz serinlemezse işim zor. Sana da kolay gelsin. Artık kim icat ettiyse ortalığın kirlenmesini....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, en büyük özgürlükleri aslında... Akıllarına ne gelirse söylüyorlar...

      Sil
  2. Allah kavuştursun Şebocuğum. Yaz çok çabuk geçti bencede. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Allah kavuştursun canım .

    Bak ben de evden atma moduna girdim, birbirimizi gaza getirelim, köşe bucak temizlensin.

    Maratonun son haftasında biraz daha film izlemeyi başarabilecek miyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Handancım.

      Bu hafta akşamları temizlik olayına daldığımdan benim için film izlemek biraz zor ama, maraton biter ben izlemeye devam ederim artık ;) Şimdilik 13 te sonlanacak galiba bu maraton benim için :)

      Sil
  4. Allah kavuştursun Şebo'cuğum, bu arada o ağlayan adam hangi film ya da diziyse çok merak ettim yahu. :) temizlik için şimdiden kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilemedim ki Müjde... Dizi olması sanki daha yüksek ihtimal ;)

      Sağolasın ♥

      Sil
  5. Allah kavuştursun canım.Gurbetteki içinde onu bekleyenler içinde zordur.Çok iyi bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor hem de...
      Güzel hasretlikler yaşayalım diyorum ben yine de, öyle avutuyorum kendimi :)

      Sil
  6. İyi haftalar canım.
    Allah kavyştursun.
    Saklama modu hiç bana göre değil. Hatta uzun süre kullandığum eşyaları vereyim ki yenilerine yer açılsın mottosunu daha çok seviyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi haftalar canım ♥

      Ben tam istifçiyim ne yazık ki... Vaz-ge-çe-miyorum ve kendime çok kızıyorum :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)