4 Aralık 2019

İnsta Seçmeceleri / Kasım


Günlük güneşlik Kasım'a güle güle dememizle birlikte Aralık hakkını vererek geldi galiba...
Şu an dışarıda sulu kar yağmakta...
Tam evde mis gibi sıcacık çay eşliğinde dışarıyı seyredip kitap okuma zamanı ama ben ne yapıyorum çalışıyorum heheee :)) Ne şahane, ne şahane...

Neyse bırakayım hayalleri de ben seçmecelere geçeyim...


Seviyorum bu hallerini çocuk senin... 
Unutma istedim ❤️❤️ 

Çocuğa papyon taka taka papyon delisi yaptım
Tebrik ediyorum kendimi
Artık ben değil o istiyor 
Yaşasın


Önsezilerimi seviyorum, kendimi de tabi ki ;)


Kitap okuma gecemizin ilk kitabı bitti; Ömer Seyfettin'den Seçme Hikayeler...
Çocuklar için keyifli bir deneyimdi ♥


Bu büro kolay mı yerleşti sanıyorsunuz...
Bol bol çene çalıp kaynanalık tasladım 😂😂😂


Bir sene ara verdikten sonra yeniden tiyatro ile buluştuk ✌️ 
Yaşasın sanat ve sanatlı günler 

M.Kemal / Müjdat Gezen Tiyatrosu
Sonsuza kadar Atamı ve hayatını dinleyebilirim ♥


Ofiste sabah keyfi ♥


Kursa gitmek çoookkk önemli bir mevzuu. Nasıl önemli anlatamam... 
Saç baş düzenli olacak, küpe takılacak, cool 😎 gözükülecek...
Acaba hangi ceket giyilse gibi çok önemli kararlar verilmesi lazım... 
Hangi ders, hangi kitap, hangi konudayız kısmı asla ve kat-a düşünülmemesi gerek... 
Neden şaşırıyorum ki 😂😂😂😂 

Liseli anasının kafası karışık
Kurs modası anacım
Arkadaşlara hava atılacak
İki gıdım bilgi alır mı bilinmez...
Ama kurs önemli :/
Hiç sınav haftasında olan çocuk modeli mi allah aşkına
Ayyyy çıldıriciğim 
Getirin hunimi 😂



24 yorum:

  1. Beyefendi Çok cool :) Maşallah dilerim her şey istediği gibi olur ...Papyon şahne ama :) Kapıda ki bayan tam benlik :)) Sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıdaki bayan tam senlikse cadılar kulübüne hoşgeldin o zaman :) Arada öyle olmak lazım ;)

      Sil
  2. Papyon takması ayrı bir hava zaten :) sık gördüğümüz bir şey değil sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştı üstelik artık :) Nasıl seviniyorum anlatamam :)

      Sil
  3. Allah hepsinin şansını yaver getirsin inşallah
    Başarılarını duymak her daim bizleri mutlu ediyor

    YanıtlaSil
  4. Ana sayfama düşen fotoğrafına baktım da hani derler ya "ben çocukluğunu bilirim" diye. Ne kadar büyümüş ilk takipleşmeye başladığımız zamanlar ufaktı Oytun :) Şimdi küpesi bile var :D Öpün yerime olur mu? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama doğru, bıdık hallerini biliyorsunuz :) 3 yaşındaydı sanırım ilk yazmaya başladığım zaman. Koca adam oldu artık :)

      Seve seve öperim tabi ki ♥
      Bizde seni öpüyoruz :)

      Sil
  5. her şeeey eğlenceliii ve bi de bi yakışıklı var hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Oytun'un tarzına bayıldım. Bey giydiremiyorum böyle renkli şeyler. Siyah, gri, lacivert, beyaz... Bu renkler arasında dolanıp duruyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli olmaya alıştırdım sanırım Saadet. Bir pembeyle ilgili takıntısı var, rengin cinsiyeti olmaz diye atışıyoruz ;)

      Sil
  7. havalar bin beş yüz :) taşıyabiliyor ki takıştırıyor çocuk annesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşımakta sıkıntı yok da Burcu, bazen öyle bir havalanıyor ki deli ediyor beni :) Oğlum havan kime diyesim geliyor hahahaa :)

      Sil
  8. ayy evet papyon olmali,cok da yakisiyor:)

    YanıtlaSil
  9. Şebo yeme şu çocuğun hakkını. Sen filmleri, dizileri seyrederken az ders çalışmadı o kuzu. Azıcık da süslensin bakalım :)

    YanıtlaSil
  10. Bir de bir dönem okullarda formaların kaldırılması tartışılmıştı. Kıyafeti serbest yapsan her gün bununla uğraşan ergenler okula geç kalır, derse ilgisini hepten yitirir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu konuda sana katılıyorum. Forma giydiği halde okula hemen hemen her gün geç kalıyoruz, bir de kıyafet seçme olsaydı vah halimize diyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)