10 Mayıs 2020

30 Gün Şarkı Meydan Okuması Bölüm #4 ve The End



İçinde anne sevgisi ve vicdanı barındıran, koruyan, kollayan, karşılıksız seven herkesin anneler günü kutlu olsun ♥ İyi ki varsınız :)

Bu güzel günümüz de şarkılı türkülü geçsin...


22- Adı uzun olan bir şarkı;

İkiye On Kala / İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar

Listemdeki en uzun isimli şarkı buydu; İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar... Hoş bu grubun çoğunlukla şarkı isimleri uzun uzun, ama ben bu şarkısını daha çok seviyorum ♥


23- Sahilde dinlenecek bir şarkı;

Sertab Erener / Kumsalda

Bu sene deniz yüzü görüp göremeyeceğimiz bile kesin değil ama hayallerimde bu şarkıyı söyleyerek kumsalda uzanasım var benim :)))


24- Bütün gün aklına takılan bir şarkı;

Aşkın Nur Yengi / Ay İnanmıyorum

Geçen hafta Oytun'la atışırken aklıma gelip bu şarkının nakaratını söylemiştim ona ay inanmıyorum diye... O günden bu yana dilimde... Diğer sözlerini hatırlamıyordum, bak şimdi uzun uzun söylerim :))


25- Farklı bir dilde şarkı (Hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım)

ZAZ / Que Vendra

Tabi ki Fransızca ;)
Fransızca şarkılar sanki ayrı bir güzel...
Bu kadının da hemen hemen tüm şarkılarını seviyorum sanırım ben... Ses tonu oldukça etkileyici.. Enerjisi hep pozitif geliyor bana...


26- Uyumana yardımcı olan bir şarkı;

Böyle bir şarkı yok desem :) Hiçbir şarkının beni uyutmamasından dolayı değil ben halay müziğinde bile uyuyabilirim... Yeter ki uykum olsun ;)


27- Şu an nasıl hissettiğini anlatan bir şarkı;

Pinhani / Dön Bak Dünyaya

Bir taraftan endişeliyken bir taraftan da içim kıpır kıpır...
Sanırım şu karantina günlerinde kendimi, çevremi irdelediğim bir dönem  dahaolmadı...
Neden bilmem bu şarkı geldi şimdi de aklıma...
Ve yeni klip çektiklerini fark ettim...
Bence şahane olmuş ♥


28- Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı;

Kalben / Haydi Söyle

Bu şarkıyı hiç sevebileceğimi düşünmemiştim mesela ben... Ama inanılmaz bir yorumla aşık oldum işte ♥


29- Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı;

Fikret Kızılok / Sevda Çiçeği

Romantik buluşma zamanlarını geçeli çok oldu... Ama bak eski zamanlardan bir şarkı bırakayım ben buraya ;)

30- Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı;

Can Bonomo/ Sen Bunları Duyma 


Şarkı güzel de klibi daha çok hoşuma gidiyor bu şarkının...
Belki sizin de hoşunuza gider dedim ;)




10 yorum:

  1. nefisler nefisi bir liste olmuş canım şebom ^^

    YanıtlaSil
  2. Pinhani'nin klibi beni nedense çok duygulandırdı, benim tam ergenlik dönemimde çıkmıştı yaz dizisi olarak o zamana götürdü. Duygulandım çok :).

    Geçenlerde Haydi Söyle'yi İbodan dinledim, karantina halleri :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karantina halleri fenaymış hahahaaaa :)))

      Bu diziyi ben de severek izlerdim... Klip o günlere döndürdü beni :)

      Sil
  3. ne güzel bir liste olmuş 😊 emeğine sağlık canım benim 😊🌸 Ve Anneler günün kutlu olsun 😊❤ Siz Annelerimiz baş tacımızsınız ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ♥
      Senin de yorumuna sağlık :)

      Sil
  4. Seninde günün kutlu olsun canım:)

    YanıtlaSil
  5. "Dön Bak Dünyaya", Pinhâni'nin o yıllarda çıkan diğer şarkılarına göre bir çıt mesafeli durduğum bir parçaydı. Her ne kadar grubu diziden önce bilsem de, diziden de haberdar olduğum için onca zaman sonra Kavak Yelleri oyuncularını -aslında set ekibini de, ama Türkiye'de setini gösteren dizi pek az- yeniden görmek, bu şarkıyla aramdaki bir çıtlık mesafeyi de bertaraf etti :) Güzel şarkı, içten klip :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler sonra arandaki mesafeyi kaldırabildiysem ne mutlu bana ;)

      Çok neşeli sevgiler ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)