9 Temmuz 2020

Haziran instaları ♥




Tam 101 gün sonra işe dönüşün hatırası olsun bu resim. 
Ofise döndüm, yeni normal dedikleri şey diye bir şey yok hala bende. 
Alışamadım. 
Tırsa tırsa çalışıyorum gerçi ama premsesimle kahve keyfimizden de geri kalmıyoruz 😂😂😂 

Şimdi hadi evden çalışmaya devam et deseler
Arkama bile bakmam 
Mutlu haftalar


2020 sonuna kadar böyle bir karar aldım...
Haydi siz de benimle birlikte izlesenize ;)



Bu aralar mottom ;)


Çiçeklerimle teşekkürleşiyoruz galiba bu sene 🙏 
Her şerde bir hayır var dedikleri bu olsa gerek, 
bu dönemde evde olmasaydım onların pıtır pıtır tomurcuklandığını, 
açma aşamalarını izleyemeyecektim 🥰 
Hayat her şeye rağmen güzel 🎈

Şebonun çiçekleri
Bugünkü şükür sebebim


Evdeki bu hallerimi seviyorum ♥


6 ay olmuş muydu mirim sizinle koklaşmayalı. 
Özleşmişiz vallahi ☺️ 
Siz yokken buralarda neler oldu bir bilseniz... 
Azıcık soğuyun da anlatayım bak size 😉

Rakıyı balıkla kavuşturduk sıra ayvalıkta 
Kokusunu sevdiğim 
Keyif halleri


Bu paylaşım sonrası gelen önerilerde sirke ve karbonat birleşimi evet kısmen çözüm oldu 
ama sadece derzlerde....
Kararan fayanslara kimyasal içermeyen bir sonuç bulamadım henüz....


😊😊😊😊😊😊😊😊😊


Kendisi çok güzel uyudu efenim...
Ama ya incirim tatsızdı ya da pekmez, bal vs katmam gerekiyordu çünkü benimki pek tatsız olmuştu...
Bisküvi ile yedik sorunu çözdük hahahaaa :)
Bir dahaki sefere azıcık pekmez katıp uyutacağım bakalım ;)


Evde çalışma halleri ♥

22 yorum:

  1. Mottoyu pek beğendim. Bir süre bende kullanabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Ay ben film meydan okumanı kaçırmışım. İzledin m hiç bari?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Başlamadım daha Handan, ama bu hafta sonu birisini izleyeceğim ;)

      Sil
  3. Ferzan özpetek filmleri izlemek fena fikir değilmiş.

    YanıtlaSil
  4. O plastik siperlikle zor olmuyor mu. Ben mask ede bile boğuluyormuş gibi oluyorum. Çift bariyer fenaymış.
    Bu ara dizic oldum ben. Dark seyrediyorum şimdi. Epey kafa yakıyor konusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıcaklarda feci boğuyor Saadet. Yanımda insan varken takıyorum, yalnızken biraz daha rahatlıyorum.

      Dark'ı Oytun izliyor ama ben henüz bulaşmadım. Sanırım bir çizelge hazırlamak lazım beyin yakmaması için :)))

      Sil
  5. Çiçekli halini ilk kez gördüm ve bayıldım, ne tatlı:)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıydı hepsi hayat doluydu komiktiiiii :) robert redford :) özpetek, çok iyi tabii, son iki filmi dışında hepsi nefis yaa, son filmlerini bkm için yaptı, kötü filmlerdi, italyadaki filmleri iyi, türkiyedeki filmleri kötü :) eski filmleri biricik biricik. aklımda olsun ben de baştan izlemeye başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski filmlerini izlememişim ben hiç... İstanbul Kırmızısı'nı sevmiştim ama ben... Tabi ki kült haline gelen filmlerini izlemekten daha büyük haz alacağım ;)

      Sil
  7. ne tatlı çiçek açmış o öyle pıt pıt. incir uyutması tatlı mı hiç duymadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlıymış Burcu, bir süredir görüyordum hadi ben de yapayım dedim ama ben tatsız buldum. Tadını çoğaltınca yemesi keyifli olabilir ama

      Sil
  8. Haziran güzel geçmiş sanki :) Darısı Temmuz'a! Kaktüs çiçeğine bayıldım, hiç görmemiştim çiçekli halini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu karantina döneminde kaktüslerim hediye olarak bana çiçek verdi :))

      Sil
  9. Ferzan Özpetek film önerilerini bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  10. özpetek in romanı çıktı, aldım okuycem :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)