20 Temmuz 2020

Şebo bildiriyor :)


Uzun zamandır sizinle sohbet etmediğimi fark ettim....
Kendi rutin halimi buraya da yansıtmışım.... Hayatım kitap okumalarımdan ve film izlemelerinden ibaret değil tabi ki :)))

Temmuz 1 itibarı ile işe başladım... Müşterilerimle kâh kavga ederek, kâh başımızı sallayarak muhteşem bir ilişki sürdürüyoruz hahahaaa :)) Her ne hikmetse kapıdan içeri girerken bir maske indireleri geliyor... Maskeler yukarı diye hemen silahımı çıkarınca afallayan da oluyor, hemen sorumluluğunu hatırlayan da...

Geçenlerde Almancı bir amcam geldi, diretiyor maske takmamak için... Burası çok kuralcıymış da, Almanya hiç böyle değilmiş... Hasta olan takarmış da, o sağlammış... Bize oyun oynuyorlarmış mış da mış mış... Uzun süre cebelleştim. En son amca git sen bir test yaptır ben koronayım dedim... Uçtu yeminle, hem de maskesini takarak... Hak etmişti, pişman değilim...



Bu ay evren için küçük, benim için büyük bir karar vererek yürüyüşe başladım... Uzun süredir tek yaptığım spor diyebilirim...
Henüz 10.000 adım atamıyorum ama 8.000 ler civarında geziniyorum... Ümit ediyorum ona da ulaşacağım... O 8000 adımı atarken bile halimi görseniz... Sonlara doğru ayaklarım titriyor resmen... Sürünüyorum... Çok sürünüyorum... Bilumum yerlerimden nefes alıyorum.... Olayın vahimliği şimdilik böyle, alışırsam şayet keklik gibi sekiyorum diye de haber veririm hahahaaa :)))



Hafta sonları yazlığa gitmeye başladım... Eğer sabah 6:30-7:00 sularında uyanabilirsem hem yürüyüşümü yapıyorum hem de bir denize girip çıkıyorum... Sonra koştura koştura eve... Yine de farklı bir evde pineklemek iyi geliyor ruhuma... Sahilde devrile devrile kitap okuyup yüzdüğüm günleri özledim...

Bunun dışında pek bir havadisim yok... Hadi kendinize iyi bakın... Mutlu haftalar ♥

30 yorum:

  1. Maske bilinci oluşmalı artık nasıl da eminler kendilerinden az Bilgi okumamak birazda cahiliye eklenince ortaya bu tipler çıkıyor bulaştırmasalar ne haliniz varsa görün diyeceğim ama 😬 ah farklı bir evde pineklemek düşüncesi bile güzel hele deniz de olunca mis miss ❤️ Dilerim yakın vakitte adımlar daha çoğalır yürüdükçe açılıyor insan 🌻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftdır yürüyorum Derya ama bir türlü açılamadım... Zorluyorum kendimi ama nefes nefeseyim sürekli... Bir de göğsüm sıkışıyor arada, öyle olunca korkup yavaşlıyorum tabi ki...

      Maske bilince bizim insanımızda zor, herkes hasta olmadığına ve olmayacağına o kadar emin ki :((

      Sil
  2. yavaş yavaş açılırsın bak ne güzel sonra da cumburlop denize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonları o cumburlop olmasa saat 6,30 da beni kimse kaldıramaz zaten :))9

      Sil
  3. Bizim işyerinde de aynısı var. Dışarıdan gelenin maskeyi atası geliyor. Hemen uyarı geliyor ve bozuluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bozuluyorlar ben de onu anlamıyorum zaten...

      Sil
  4. Şebnemciğim,
    Yürüyüşü düzenli şekilde yapmaya başlayınca, nefesin açılması bacakların açılmasından birazcık daha fazla zaman alıyor. Yılma aman, devam et, yararını yakında göreceksin.
    Arada nefes egzersizi yapmak belki bu süreci kısaltabilir, dene istersen.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş açılıyorum, her gün yürüyemesem de en azından haftada 4 gün yürümeye çalışıyorum. Nefes egzersizlerine ben bakıyım, çok iyi olur aslında. Teşekkür ederim tavsiyen için ♥

      Sil
  5. ha haaaa seni seni yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında tam tersi Almanları kuralcı olduğunu duyardık ama bu amca biraz hakketmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle biliyorum ama bu amcam sanırım işine geldiği gibi yorumluyor konuları :))

      Sil
  7. amcaya çok güldüm 😁 gerçekten hak etmiş yani 😊... maske zaten çenelerini koruyor sadece beyinleri de korusaya 😁😊.. kolaylıklar dilerim canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhhhhh, yine zirvedeyiz ama dinleyen yok be arkadaşım :/

      Sil
  8. feriha hanım teyze seni sorduuuu hihihi :)

    YanıtlaSil
  9. Geçen gün bı yazı gördüm, maskeyi donunuz gibi düşünün, herkesin içinde donunuzu nasıl indiemiyorsaniz maskenizi de indirmeyin diyordu.🤭Tuttum bu bakış açısını😆😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaa :)))
      Bak ben de çok sevdim bu bakış açısını :))

      Sil
  10. maskesiz olmazzz :)
    yürüyüşü bu sıcaklarda bir rutine oturtmak biraz zor oluyor :)

    YanıtlaSil
  11. Yürüyüş keyifli oluyor ama sabah çok erken kalkmak lazım. İzmir'in sıcağında 7'den sonra çekilmiyor dışarısı. Almancı amca iyiymiş. Bizde sınav bitince Ada açıldı. Tamam maske kuralına uyuyor ama sıklıkla arkadaşları ile buluşuyor. Eh yarın 18 yaşına girecek birine ne kadar hötleyebilirsek, o bizi ne kadar takarsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'in sıcağı fena evet... Ben de burada akşamları yürüyorum hafta içinde.

      Ahh bu cağnım çocuklar, bizimki dışarı çıkmıyor ama çıkınca da hiç dikkat etmiyor :/ Uyara uyara bir hal oluyorum...

      Sil
  12. Maske takmayanlara karşı duruş :D

    YanıtlaSil
  13. İyi yapmışsın Şebo, maske takmayanla bi de takanları eleştiriyor ya ona sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ona ben de deli oluyorum. Çok işgüzar milletiz çok :/

      Sil
  14. Yeniden iş, yürüyüş kararı ve yazlık hayatı ile...bomba gibi girmişsin yeni sezona :) çok iyi bir başlangıç olmuş Şebnemcim. Kolaylıklar dilerim...Sevgilerimle ✿

    YanıtlaSil
  15. Pazartesi gene iş günü 1 hafta dan beri izindeydim işyerinde de maske takmak zorunlu çalıştım masayada sabah 9 da güneş vurmaya başlıyor nediyelim yapıcak birşey yok emekli oldukdan sonra bile çalışmaya devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemde feci halde terletiyor haklısınız, hele güneş de vuruyorsa :/
      Kolay gelsin...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)