12 Haziran 2021

İnsta ve Mayıs

Buraları ihmal ettiğimin farkındayım...
Tam kapanma, ardından ofis arkadaşımın covid olması, işe gidiş geliş telaşı, her işe gidip geldiğimde psikolojimin bozulması, yoğunlaşan işler gibi gibi...

Yakınmıyorum... Sağlıklı olalım, iyi olalım da gerisi hallolur..

Yavaş yavaş buraya da dönmeye başlayabilirim sanırım. 
Geçen ayın instaları gelsin o zaman ♥


Sabah çay içmeden ayılamayangillerdenim...
Hele balkon sefası yapabiliyorsam ayrı bir şahane oluyor sabah çayı ♥


Güüüünnnaaayyydddııınnn ☀️

Hafta içi sürünerek kalkan ben Pazar günleri dipçik gibi yataktan fırlıyorum,
 kahrolsun Murphy kanunları 😂😂 
Ben erken kalktım diye ev ahalisi de kalkmak zorunda olmadığından çok faydalı bir iş yapıp burada takılıyorum 🙈 
Neyse konumuz bu değil, biz yumurtaya geçelim ⬇️

Çiçeklerimde gezinen kuşların yuva yapmasını beklerken hazıra konmuşlar 😂 
Tembel dişi kuşumuz bir dala bile gerek görmeden yumurtlayıvermiş 🙈 
Ben diyeyim size, ya babası zengin bu kuşun ya da kocası 😂😂😂 
Yumurtasının başında da beklemiyor üstelik, iki de bir kaçıyor. 
Haspam avm avm geziyor sanırım 🤪 
E tabi o kadar yumurtladı, bebeye alışveriş yapması lazım 😄
Geçen sene işyerinde bebelerim olmuştu bu sene evde inşallah. 
Ama bu tembel dişi kuş bu kadar gezinirse bu yumurta nasıl sıcak duracak da içindeki bebe gelişecek 🤷‍♀️ 
Tasası bana düştü yeminle 🙄

Neyse ben yavaştan yavaştan kahvaltı hazırlamaya geçeyim. İyi pazarlar herkese 👋



Hiç özlemediğim ofis günleri :/


Ayaklarını uzatıp da oturmak neymiş canım 😂😂😂
Deli gibi çalışmak varken 🙈


Biraz sulu olacak ✅
Bol sarımsaklı olacak ✅
Sosu mis gibi salçalı olacak ✅
Bol naneli olacak ✅
Ve mutlaka annem açmış olacak ♥️

Anne dolaptaki stok bitti 
İtina ile duyurulur 


Bazen sevdiğim bir kitabı hiç elimden bırakmak istemiyorum...
Aynı zamanda da çabuk bitmesin istiyorum :)))
Nasıl bir çelişkiyse benimki 🙊


Seviyorum balkon vakitlerini ♥


1 sene boyunca evden çalışınca bana en çok sorulan soru bu oldu sanırım :)


Aloe Vera çiçeğim ben yokken öyle bir coşmuş ki nasıl toparlayacağımı hala düşünüyorum. Saksısı büyüyecek, dallara ayrılacak mutlaka ama yan yan gitmekten yamulmuş her biri :/
Henüz o konuya bir çözüm bulamadım...


Battaniye filmleri seçiyorum yine kendime :)))


Yine bir bayram klasiği 
Üçlü selfimiz ♥


Bu mini saksılarımı çok seviyorum ♥
İçlerinde kolay kolay çiçek yetişmiyor çok küçük olduğu için ama minik minik bir şeyler ekmeyi seviyorum :)


Oytun bu aralar eski resimlere merak sardı...
Bu kim, bu nerde, çok komik, saçmasınız diye diye bakıyor albümlere...
Ben de usanmadan yanıt veriyorum.
İleride bu foto da neymiş diye fıydırıp atmasın di mi ama ;)



24 yorum:

  1. Selam anne mantısı farklı olur. Bende torunlara yapıyorum. Deniz bendeydi. Önce sade yedi sonra cevizli yoğurtlu. Sinop'ta yarısına tereyağ ve ceviz koyulur. Diğer yarısı yoğurtlu. Ben salça yerine domates rendesi yapıyorum. Tereyağda pişirip yoğurt üstüne. Annenizin eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevizli yoğurtlu da güzel oluyor, bir Eskişehir'e gittiğimde yemiştim. Evde de denenebilir aslında.
      Domates rendesi de koyarız ama ben nedense salça kekik nane üçlüsünü daha çok seviyorum :)
      Ellerinize sağlık sizin de ♥

      Sil
  2. Hoş geldiniz,merak etmiştim sizi,her gün bakmadan geçiyordum,bugün sürpriz oldu.Arayı açmayın artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edilmek ne güzel bir duygu :)
      Çok teşekkür ederim ilginize ♥

      Sil
  3. Bakmadan geçiyordum olacaktı,sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Ofis kahveleri ile ya kocası ya babası zengin olan dişi kuşa hasta oldum alsalslajslas Şebnem nerden geldi aklına o yorum yaaa :-))))))))))))))))))))))))))))))

    Süperdi

    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyleeeee :)))
      Benim bildiğim dişi kuş yapar yuvayı :) Tek çöp getirmeden hazıra kondu haspam ahahahaaa :))

      Bir gün seninle de kahve içmek nasip olsun inşallah der kocaman bir amin derim ♥

      Sil
  5. daha iki gün önce ses seda çıkmıyor, dilerim her şey yolundadır diye geçirmiştim içimden, ses çıktı sonunda :) her şey yolunda gibi, d vitamini güzellemesine bayıldım ayrıca :) oytun'un albüm merakı bende hep var. komşu olsak gelirdim, birlikte bakardık, severim albüm bakmayı hele de hikayelerini anlatacak biri varsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo bende hikaye çok, istemediğin kadar anlatırdım keyifle :)))
      Komşuluk güzel yapardık seninle kesinlikle ;)
      Öpüyorum

      Sil
    2. evet, bende de benzer bir his var, güzel komşu olurduk kesin :) ve çok da şahane olurdu :)

      Sil
  6. Bamya yediği için Oytun'a bir övgü yazısı yazılmalıydı Şebnem. Günümüzde bamya seven çocuğa pek rastlanmıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy haklısın Şule... Eve gideyim de seveyim çoccuğumu :)
      Bamyayı bebekliğinden beri çok sever, pişirmediğim zaman anne yine mi atmadın dolaba diye mızmızlanır. O derece yani :)

      Sil
  7. Siz üçünüz gene şahanesiniz Şebom. Bu seneki Oscarlar da bizim evin Coronasına takıldı ne yazık, tam da başlamıştık gırgır şamataya 😞😂. Seneye inşallah. Çoooookkk öptüm, nasılsa antikorum var; öpmek, sarılmak serbest bana 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yakaladı mı bu musibet sizi de... İyisiniz değil mi, yok bir aksilik.

      Seneye yaparız şamatamızı bol bol, sağlık olsun yeter ki güzel gözlü doktorum civanım ♥

      Sil
  8. Blog'lar ihmal edilmesiiin :)
    Blog'umda sürpriz bir duyuru var Deep! :)

    YanıtlaSil
  9. Şebneeem, merak ediyordum seni. Instagram'a girmiyorum çünkü. En son yazına yorum atacaktım, nerelerdesin diyecektim. Neyse ki buraya dönmüşsün:) Öpüyorum seni kocaman.
    Not: Aloe veraya şaşırdım, benimki ilk günkü gibi duruyor, böyle coşabileceğini bilmiyordum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma Sezercim, inanır mısın daha önceki yazılarımın yorumlarına bile yeni yanıt yazabildim daha :( Biraz karıştırdım hatları ben, yetişemedim buraya.

      Aloe vera biraz sıkışıklığı seviyor, saksısı kendinden büyükse ancak kök yapıyordur. Bir de çok önemseme onu :) Ciddiyim :)) Önemsedikçe kadı kızı gibi kasar o :))) Biraz bakımsız bırak ;)

      Sil
  10. Hem kitaplarda hem de sevdiğim dizilerde yaşıyorum o ikilemi. Hem sonunu merak edip hem de bitmesin istemek :)

    YanıtlaSil
  11. Şehrin ortasına gökdelen dikmek 😂

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)