6 Mayıs 2021

5. Gün

Koşuşturmacalı bir günün sonundan merhabalar 👋

Bugün hiç planım dahilinde olmayan işler peşinden koşturdum. Sabah her zamaki rutininde ilerlerken birden arabamın fenni muayenesi aklıma düştü. Geçtiğinin farkındaydım ama bayramdan sonra yaptırırım planındaydım. Birden gelen bir telefonla aklıma düştü ve hemen randevu aldım. Umudum sakin olmasıydı ama yanılmışım. Benim gibi herkesin aklına düşmüş sanırım 😂😂

Yollara düştüğümde bunun farkına varmalıydım aslında. Bildiğin trafik vardı çünkü ve bir kez daha aslında tam kapanma diye bir şey olmadığını idrak ettim. Kimseye bulaşmadan uzaktan uzaktan muayeneyi geçtim şükür... Hazır oraya kadar gitmişken bir de kar lastiklerimi değiştirttim ve rahata erdim ♥

Günümün yarısı gitti mi gitti... Dışarı çıkmak ayrı bir telaşe, eve girmek ayrı bir telaşe... Temizlendim, paklandım, ohhh misss...

İftar öncesi bir doz daha 50 m2 aldık rahatladık...

Battaniye iplerim gelmediği için henüz küçük bir "ne istersen çantası" örmeye başladım, annemin zapları eşliğinde yarısı bitti bile...

Az önce de dileklerimizi diledik... Kırmızı kesemi bulamadım ben de kırmızı kalpli kutularımı çıkarttım ortaya. Yarın sabah da bir gül ağacının dibine gömeriz artık. Umut etmek güzel şey, insanın içi kıpır kıpır oluyor ♥

Bugün ettiğiniz, ettiğimiz tüm dualarımız kabul olsun inşallah ♥



10 yorum:

  1. yaaa benim de arabayı götürmem gerek muayeneye. ama ondan önce de bir bakımdan geçmesi gerek sanki. bu muayene işi beni geriyor normal zamanda bile. salgında iyice gözümde büyüyor. çocuğunu okul kapısında sınav çıkışı bekleyen anne gerginliğinde bekleme işi gıcık! geçmiş olsun halletmişsin sen ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)))
      aynısından vallahi :) Gözünün üzerinde kaş var deyip bırakabiliyorlar çünkü :/

      Sil
  2. Pandemi nedeniyle bombnoş iş yerimde ne güzel oldu şştt moriyelli yar nananinanom şıkıdım şıkıdım :-) trafik çilesi filan ne yazdıysa çıktı gitti aklımdan..şıkıdım şıkıdım oooh böylemüziklerle gelmek lazımmış buıgün bana Şebnemimmmm :-*)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :))
      Neşen hep daim olsun canım Maim ♥

      Sil
  3. Bazen bir tek ben evde oturuyormuşum gibi geliyor. Kuralcılığıma ne desem bilmiyorum, yıldım:)
    Senin de dileklerin gerçek olsun Şebnemcim. Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hissiyat bende de oluşuyor bazen Sezer. Her yer insan kaynıyor :/

      Sil
  4. Videodaki müzikler ne hoş! Tam kır gezisinde oynamalık. :)
    Dileklerin gerçek olması umuduyla, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çanta bitince bizde görelim. Hep bir şeylere başlayıp örgü de yarım bıraktım :(((
    Araba, sanayi, tamir, muayene, bakım gibi sözcükler herkesin korkulu rüyası sanırım. Ben bu sene onların hepsini oğluma devrettim geçici olarak bu yıl o halletti seneye kadar unutmuş olurum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara ördüğüm çantaları görücüye çıkartayım hakikaten. Çok basitler ama olsun ;)

      Benim de yakındır o işleri oğlumu devretmeye. 18 ini doldursun hemen vallahi :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)