12 Mart 2023

Oscar Maratonu '23 Final


Peş peşe gelen yorumlarımdan sonra genel bir toparlama ihtiyacı hissettim...
İzlediğim filmleri genel olarak yazdım aslında...
Sadece bu ana 6 kategoriye girmeyen, teknik dallarda olan bazı filmleri yazmayı beceremedim ki onları da haftaya keyfe keder yazarım diye düşünüyorum...
Belgesel ve animasyon serisini hariç tutarsam 2-3 tane izlemediğim var sadece... Bu bir anlamda benim için rekor aslında...


Benim favori altılımı bu şekilde resmedebilirim...
Biliyorum ki bu sene EEAAO devreye girince bu formül oldukça sekteye uğrayacak gibi ama olsun...
Keyifli bir sezondu yine de...

Akşam töreni TRT yayınlamayacakmış. Nereden izlerim bu konuda hiç fikrim yok... Yekta Kopan da bir youtube yayını yapmayacak sanırım ama instagramda belki bir canlı yayın yapabilir. Onu yorumları her zaman benim için çok keyifli olmuştur...

Yarın kazananlarla görüşmek üzere...
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Senin EEAAO antipatini tüm yazılarda okuduktan sonra favori altılıda Danielleri görünce bana bir mutluluk hissi geldi :))) Cidden keyifli bir sezondu.

    Türkiye'de yayın hakları sanırım TRT'ye ait olduğundan direkt olarak yayın yapabilecek olmayacak.. Aşağıya linkini bıraktığım tweet'ten farklı izleme alternatiflerini bulabilirsin. Ben geçen sene yine tweet sahibi kişinin paylaştığı linkler vesilesiyle canlı yayını izlemiştim. Ama tabii profesyonellerin yorumlarıyla izlemek de keyifli oluyor. Yekta Kopan kısa bir Insta yayını açacakmış ama tam olarak nasıl olacağını bilmiyorum, ona da bakarsın. Eğer bulmakta sıkıntı yaşarsan bana Insta veya Twitter'dan yazabilirsin bu arada. Çok heyecanlıyım, bakalım neler olacak bu gece :)

    https://twitter.com/umurtas/status/1634264772819427337

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya antipati demeyelim de hakikaten bütün olarak beni cezbetmedi.... Ve bir çok yerde tahminim harici olacağını düşünüyordum da akademinin bu kadar abartacağını düşünmüyordum :))) Yaktı Beni EEAAO :)))

      Umurdan takip ettim linkleri, sağolasın... Töreni izleyemedim ama... Çok uykusuzdum, biraz takıldım o kadar...

      Sil
  2. Yazıları yetiştirdin bravo diyorum, tebrik ediyorum :) Bende son bir hamleyle son yazılarını okudum. Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel de nasıl yetiştirdiğimi bana sor Zülal :)) Bir de bu sene farklı bir şekilde anlatayım dedim, kısa olsun diye ama bu stil beni çok zorladı... Film film gitmek en iyisiymiş :))

      Sil
  3. EEAAO'yu zaten yarım bırakmıştım ama bütün ödüllere almış neredeyse. Sadece 9 film izledim bu yıl. Women Talking en sevdiğim oldu sanırım.Argentine 1985 ve Kutsal Örümcek filmleri de. Bardo da iyiydi. Sonradan bunlar adaylık aldı mı hiç takip edemedim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Women Talking benim de sevdiklerim arasında... Argentine de güzeldi ama Bardo'yu sevemedim ben... Yakalayamadım ruhunu sanırım...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)