16 Mart 2009

ben tek başıma oynayacağım :))


Benim oğlum büyüyor ve büyüdükçe istekleri farklılaşıyor :))

Pazar sabahı büyük bir enerjiyle kalktı yataktan. Koştura koştura camdan baktı. Anniii düneş vay, hava cok hüzel dedi... Bunun anlamı dışarıya çıkmak istiyor :))

Peki dedim kahvaltımızı yapalım, dışarıda bisiklete binelim dedim. Vaaavvv canına yaşasın dedi :)) Pür neşe kahvaltısını yaptı...

Anni ama tek hoynamak histiyoyum. Hen bana balkondan bak, honra bağır oytuuun del diye ben deliyim holma mı ?

Nerden aklına geldiyse böyle birşey....

Olur mu olmaz mı diye düşünürken baktım çok hevesli, sorumluluğunun farkına varmaya başlaması lazım dedim ve tamam çıkıverdi ağzımdan. Doca bisikletini, tebeşirini, topunu aşağıya indirdi köşe başına saklandı. Oynayabileceği sınırlar çizildi.... Ben balkona tünedim :) Neymiş efendim bizim oğlan yalnız oynayacakmış... Pehhhhh :)) Bir ara docayı fark etti amaaaaa dedi tamam sadece baktık dedik...

Bisikletine bindi, yerleri boyadı, topunu attı, bisikleti ile yakaladı....

O mutlu mesut, bağımsız olmaktan... Sonra tamda onun istediği gibi, eski zamanlarda annemin beni sokaktan çağırması kıvamında seslenildi... Benimki tamam tamam dedi, dur dedi, 1 dk dedi, doca yukarıdan iniyormuş gibi gitti eşyalarını topladı ve geldiler....

PC: Bu arada bunu duyan annemde bir panik; aman gözünüzü üzerinden ayırmayın, sakın, kaybolur gider diye... Nerdeyse evin tüm işini bırakıp gelecekti :)

2 yorum:

  1. bak sen bizim serseriye buyudu de sokakta tek basina oynamak istiyor.. benim bile yuregim hopladi burdan, delisi var hirlisi var hirsizi var.. gozunuzu ayirmadiginiz iyi olmus! Ama yavrus da pek mutlu mesut gozukuyor burdan

    ozgur ruhun teyzesi

    YanıtlaSil
  2. ayyy nasıl mutlu oldu hemde... bu arada tebeşirini görmüştü ama daha önce hiç uygulama fırsatı olmamıştı... Çok sevdi ve ne dedi biliyormusun gökçe ne çok şey biliyor öyle dedi hahaaaaa:))) sen
    imal ettin ya onu :))))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)