22 Şubat 2018

Ergene sesleniş :))


İleride hatırlar mısın bilmem ama arada böyle önemli zamanlarda, bir açıklama falan yapılması gerektiğinde Ulusa Sesleniş diye bir program koyarlar ve her kanalda aynı saatte o yayınlanır. Sana her sene yazdığım bu yazıları şimdi ona benzettim :))) Cumhurbaşkanı gibi bir anan var oğlum ahahahaaaa :))) Kıymetini bil :))))

Sen ergen ergen evrilmeye başladıkça bu yazıların senin gözünde çok da önemli olmadığını düşünüyorum. Erkekler bu tarz şeylere pek önem vermezler genelde. Her ne kadar senin bu konuyla ilgili hassasiyet ayarlarınla oynamaya çalışsam da genlerinin galip gelme olasılığı yüksek. Sen kıymet bilmezsen belki ileri de bir kızın olursa "ayyyyy babaannem ne tatlişkoymuş, neler yapmış babama" der belki 😂😂😂 Bu anılarımızı derler, toparlar...

Oflamaaaa bana, bugünkü hissiyatım böyle 😃

Hatta evrimini de yerleştireyim buraya tam olsun 😉


Gel şimdi klasik stilimize dönelim ve geçen 1 yaşımıza kuş bakışımızı yapalım seninle...

Bu yıl okuma alışkanlığı konusunda level atladın. Bir okuma zevkin oluşmaya başladı. Polisiye, macera seviyorsun şu sıralarda. Devamının gelmesini diliyorum.

Okul konusunda radikal bir değişiklik yaşadık. Asla ve kat-a dediğim özel okula geçiş yaptık bazı endişelerimizden dolayı. Sen çok mutlu oldun bu duruma ve oldukça kolay bir şekilde adapte oldun. Bazen acaba daha önce mi yapsaydık dediğim de olmadı değil hani ama maddi olarak yorulduğumuz da bir gerçek. Bunu anladığını ümit ediyorum :) Ki öyle de davranıyorsun zaten, teşekkür ederim bu konuda sana ♥

Bu sene ikimiz bir ilki gerçekleştirdik ve ilk defa bir gemi seyahatine çıktık. Benim zamanımda bir aşk gemisi dizisi vardı ve ben o gemide olmayı çok hayal ederdim hep. Ben hayalimi gerçekleştirmenin mutluluğundayken sen hayal kırıklığına uğradığını söyledin. Meğer gemi turu, gemi turu deyince biz sen ultra lüx bir yatla mavi tur hayali kurmaktaymışsın 😂😂😂 Bu halin bizi çok güldürse de ileride inşallah gerçekleştirirsin oğlum dedik ♥

Geçenlerde bana anne ben sevgili yapayım mı diye sordun. Yap oğlum, aday var mı hani dedim şaşkınlıkla. Sende bana meraktan sormuşsun meğer, galiba arkadaşlarının ufak ufak böyle şeyleri olmaya başladı. Sende bir heves ettin. Karşı cinse karşı ıyyykkkk modundan şu an utanma moduna geçtin zaten. Hatta kalem kutuna bir not bırakmışlar "Oytun senden çok hoşlanıyorum"  diye. Deli gibi aradın da bulamadın kızı. Trollediler galiba diye de pek üzüldün :)) Üzülme oğlum inan bunun da zamanı gelecek... Bir süre daha şu kızlardan uzak durma halinde kalsan bir anne olarak emin ol çok mutlu olacağım 😉

Bugüne kadar aynaya hiç bakmadığın kadar aynaya baktın bu sene. Saçlarım şekil, önümden çekil modun hiç eksik olmadı. Yok orası kalkıyor, yok burası kalkıyor diye söylendin gezdin. Hatta bir saç kestirdiğinde saçına fön çektirdin de allahım bu çocuğu ben mi doğurdum dedirttin bana 😂😂😂 Kafanı hiç oynatmadan gezdin. Hele gece yatarken nasıl yatsam acaba, saçım bozulacak şimdi derdine düştün :)

Oğlum iz kalacak dedikçe sen yolup durdun sivilcelerini. Psikopata bağladın bu konuda.

Hâlâ rahat kıyafetler tercihin, eşofmana bayılıyorsun. Bel rahatlığı=kıyafet rahatlığı konusunda bir denklemin var. Şükür ki bunu giysen keşke dediğimde de çok sıkıntı yaşatmıyorsun. Sihirli cümlem "çok yakışıklı oluyorsun bu kıyafetle". Biliyorum çok fenayım hahahaaaa :D

Güzel film arkadaşlığı ediyoruz birbirimize. Başlarda alt yazılı filmlere mırın kırın ediyordun ama artık alıştın ♥ Bu sene Oscarları sende benim gibi dört gözle bekliyorsun hatta.

Arden'le abilik durumların bu sene de çok keyifli. Her telefon konuşmamızda avu avu diye seni istediğinde çok mutlu oluyorsun. Aramzamzam diye bir tekerlemeyi tekrar tekrar söylüyorsunuz, sevginiz enerji dolu... Dileğim hep böyle olmanız ♥

Bu yaşında ilk defa okul gezisine katıldın. Nasıl bir telaş yaptın anlatamam. Yiyeceğin, içeceğin, yapacağın şeyleri kendi kendine planladın. İzmir'de uzay kampına gittiniz ve çok eğlendiniz. Hatta şimdilerde kısa bir kamp programına dahil olmak istiyorsun. Biz de kısmet diyoruz 😉

Tiyatro konusunda şanslı bir yıldaydık. Profesyonel anlamda ilk defa tiyatroya gittin ve ustaların ustası Haldun Dormen'i izleme şansını yakaladın. Keyifli ve güzel bir deneyimdi senin için. Şimdi tiyatro deyince kulaklarını dikiyorsun hemen kim, kim diye :)))

Evde ve mutfakta sorumluluklarını bir tık yükselttik. Hala çöp atma görevinden kurtulamadın ama :)) Arden'in büyümesini bekliyorsun ama boşa hayal kuruyorsun :)) Arden büyüse bile ancak seni yaz tatillerinde kurtarır ahahaaa :) Üzgünüm :))) Odanı süpürme görevini başarıyla hallediyorsun. Arada kıyafetlerini dolaba tıkıştırıyorsun gerçi ama aşacağız bunu da. Kıyafet katlamak konusunda çok başarısızsın hala :))) Son dönemde bir de salata yapma görevini sana devrettim ki bu benim için şahane oldu emin ol :))) Şimdilik keyifle yapıyorsun gerçi ama çok yakın zamanda mızıldanmaya başlarsın biliyorum :)))

Okul çıkışlarında yanıma geldiğinde ufak tefek alışveriş işlerimizi de hallediyorsun bu sene. Ama hala neyin ne kadar olduğunu sormak gibi bir alışkanlık edinemedin. Ne kadarmış dediğimde paranın üstüne göre hesap yapıyorsun.

Youtuber olmak gibi bir hayalin var. Hatta videolarının açılış grafiklerini vs de hazırladın. Oyun yayınlamak istiyorsun, bunun için tek hayalin üst seviyede bilgisayar. Henüz ekonomik onay alamadın, başımızı didikleyip duruyorsun :))) Enes Batur ve Buğra'nın hayranısın. Youtuberların ne kadar para kazandıkları ile ilgili bir sürü hipotezin var. Ve bu hipotezler bitmek bilmiyor :)

Bu sene pazarda kitap sattın. İlk başta zor geldi ama baktın ki paralar sana kalıyor, bir kaç hafta üst üste denedin bu işi :) Bu sene Arden'i de vereceğim yanına... Pazara devam bilgin olsun :)))

Yağmurda yürümeyi seviyorsun. Hala garip ve soğuk espriler konusunda ısrarcısın. Gülmekten ve güldürmekten hoşlanıyorsun. İstediğin bir şey olmayınca hemen modunu düşürüp ya küsüyorsun, ya ağlıyorsun. Renk tercihin bu sene belirgin değil; sarı ve pembe haricinde her renge sıcaksın.

Ergen kokunla şahanesin, Oytun banyoya offf dediğimde üzerime üzerime gelip beni sinir ediyorsun. Neymiş doğallık güzelmiş, mis gibi kokuyormuşsun ahahahaaaa :)

Dert ortağımsın, sevinç kaynağımsın, kızdıranımsın, gülümsetenimsin, söylendiğimsin, gururlandığımsın... Her duyguyu tattıranımsın kısaca...

Bazen oldukça endişeli bir anne oluyorum farkındayım. Ve bu seni oldukça fazla geriyor bunun da farkındayım. Bazen törpüleyemiyorum annem kendimi özür dilerim. Biliyorum su akacak ve yolunu bulacak... Annelik farklı bir müessese be oğlum, anla o yüzden beni...

Daha çok gülümse,
Daha çok sarıl,
Öfkeni içinde tutma,
Haksızlığa uğradığını düşündüğünde kendini savun,
Hayallerini kısıtlama, kendini hiç kısıtlama,
Konuş ama dinlemeyi de bil,
Sevgiyi hafife alma,
Daha çok sev,
Nefreti içinde barındırma, bırak gitsin suya dağa taşa,
Efendilik sana çok şey kazandıracaktır ama kavga etmen gerektiğinde de korkma, dal içine,
Hayat senin için hâlâ uzun, ileride keşke demeyeceğin bir hayat sür,
Ve seni çok sevdiğimi hiçbir zaman unutma.

Nice mutlu yaşlara birlikte oğlum...

Annen...








46 yorum:

  1. Bazı satırlar çok çok tanıdık geldi okurken, şahane bir sesleniş olmuş, hayallerini gerçekleştireceği, çok mutlu olacağı sağlıklı ve elbetteki sizlerle yanyana nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim tanıdık gelmiştir :))
      Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için ♥

      Sil
  2. Duygulanarak okudum, ne güzel bir annesin sen, hep huzurlu ve çoook uzun yıllarınız olsun birlikte...

    YanıtlaSil
  3. Genler konusunda çok haklısın. 2 erkek çocuğu annesi olarak yıllar içinde deneyimledim. Deniz inanılmaz kibar, hanımlara çiçek veren bir çocukken, babası kılıklı kaba bir ergene dönüştü mesela...

    Ve günün önemli şahsiyeti Oytun'a kocaman, mutlu, keyifli, sevdikleriyle ve en önemlisi bol tatilli bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa ne yapsak oynayamıyoruz galiba genleriyle Saadet :))

      Çok teşekkür ediyorum arkadaşım ♥

      Sil
  4. müthiş olmuş ne kadar güzel ifade etmişsin,Oytun'a da nice güzel yıllar....

    YanıtlaSil
  5. Onlarla hayat ne kadar guzel, ne kadar renkli.. Elinde sekillenip buyuorlar ve koca birer adam oluyorlar.. Ergenlik, kizlar, saclar filan okudukca afakanlar basti :) ama tiyatrolar, salata yapmalar, film keyifleri okudukca da yuzumdeki gulumsemeye engel olamadim.. Nice yaslar dilerim, cokk mutlu, bol paylasimli az krizli bir yeni yas sizin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az krizli dileğine çok kocaman bir amin diyorum :) Bu dileğe çok ihtiyacım olacak biliyorum

      Sil
  6. Harika!:))Demek 'Oytun senden çok hoşlanıyorum' yazıyor kızlar vay canına zamane kızlarına bak sen, Maşallah çok şeker, çok çabuk büyüyorlar, nice nice mutlu yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamane çocukları çeşit çeşit Müjde :))) Erkeği kızı fark etmiyor artık ;)

      Sil
  7. Ne kadar muhteşem bir annesiniz siz, bence dünyanın en şanslı çocuklarından biri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elifcim :)
      Şımarttın beni ♥

      Sil
  8. Aynı durum bizim içinde geçerli. Şuaralar.Okurken çoğu cümlelerin bana oğlumu hatırlattı. Yalnız bizim ergen biraz daha akrasif ve herşeye muhalefet durumunda. Allahtan bugünlerde geçici. Biz anaların tek yapması gereken dişlerini sıkmak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıka sıka diş kalmadı :)))
      Erkek çocukları genelde hep aynı ruh halindeler demekki :)
      Sevgiler ve teşekkürler ♥

      Sil
  9. Off nasıl icimi ttrettin anlatamam canm. Ben hep kiz cocugu isterdim. Ama oglanlar büyüyor ve annelerinin koluna girip geziyor ya bayiliyorum o hallerine.

    Tekrardan iyiki dogmus senin oglusun olmus diyorum 😘💕

    Not: Kızlar yüreğim sızlar benden oytuna gitsin 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koluna girip gezmek şahane gerçi de iki gün sonra başkasının kluna girip beni unutacak naber :)))

      Öptüm seni ♥

      Sil
  10. Ya ben çok yakışıklı buluyorum çocuğu :) Kızım da yok ki zorla akraba olayım sizinle :) Mutlu mutlu yılları olsun,Yüzündeki gülümseme daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bi kızın olsaydı iyiydi ;)

      Teşekkürler canım benim, öpüyorum kocaman seni ♥

      Sil
  11. Sondaki fotoyu görüp de hoşlanmayan kızın zevkine şaşarım. Vallahi yaşıt olsak ben bile yazarım.Saçları bir adam eder Oytunumun.
    Demek pazarda kitap sattı. Benim Ece de bileklik yapıp sattı geçen yaz :)
    Nice güzel yaşlara Oytuncuğum. Sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaa :))
      İlahi Nilhan güldürdün beni :)))

      Bak hiç bahsetmiyorsun pazar deneyimlerinizden :)) Aynı yolda yürüyor analık hallerimiz :)))

      Mucxxxx

      Sil
  12. Ne güzel büyüyorlar, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Pehhhhh bu kizlarda zerre akil yok. Boyle yakisikli bir cocuga not yazmak neymis. Gel direkt soyle; cikalim mi yakisikli diye:))
    Allahium muhabbetinizi bozmasin. Hep boyle sevgi bocukleri olarak kalin.
    Nice yillara Oytun. Hayat, butun dileklerini gerceklestirsin. Hep mutlu ol...Ikinizide kocaman opuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim. Kankine bak iyi davranıyorum görüyorsun dimi :)))

      Bizde seni kocaman öptük kuzum ♥

      Sil
  14. Maşallah, maşallah ya nasıl geçiyor zaman, nasıl büyüyor bunlar yaa :)))) Nice mutlu yaşları olsun kıymetli ergenlerimiz onlar bizim :))) Mesajlar da on numara bu arada :)

    YanıtlaSil
  15. Bu Ana-oğul çok güzel görünüyor buralardan. Güzel yaşayın💜🍀

    YanıtlaSil
  16. Çok tatlı bir yazı olmuş. Maşallah oğluna, nice yaşları olsun. Onun için harika bir anı bu yazı.Çünkü evladınız büyüdükçe bazı şeyler unutuluyor, ilerde ben nasıl ergenmişim , derse bakar okur.Bayıldım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anılarımızı biriktirmeye çalışıyoruz işte Mehtapcım.
      İnşallah bu durumdan memnun kalır :)

      Sil
  17. Ah Şebo butun Ulusa Seslenis'ler boyle tatlisko:) olsa hiiic ama hiic ilgi alaka duymadigim politika soyle bir goz ucuyla bakacak kadar da olsa ilgimi cekebilirdi. :P

    Evrim fotograflarinin hepsi cok seker ama o 2007 beni mahvetti, yanaklar kalp ben :)))

    Okudugum en eglenceli, en sicak yazilardan biriydi. ♥

    Oytun'a nice mutlu, guzel yaslar :D Seni de, Oytun'u da opuyorum kocaman..

    (Aslinda yorumu cok daha onceden yazip, gondermistim ama hesabim cevirimdisi olmus, yeniden giris yapmam gerekti, yorumu da yeniden gonderiyorum. O yuzden ayni yorum bir kac defa geldiyse kusura bakma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulusa sesleniş programlarının formatı değişsin bence :)))

      Tam ısırmalıkmış yanaklar :) Çok da ısırıyordum zaten :)))

      Yorum tekrar tekrar gelmemiş merak etme. İyi ki tekrar yazmışsında sırıtarak okudum yorumunu ;)

      Kocaman öpüldün ♥

      Sil
  18. Öyle güzel ve değerli bir yazı ki bu... Zaman içinde çok daha özel hale gelecek. Ellerinize, kalbinize ve ruhunuza sağlık... Mutlu yıllar Oytun'a :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)

      Bizden de neşeli sevgiler ♥

      Sil
  19. yaaa ne guzel ne şanslı oytuncuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şanslıyım emin ol, sen bıdırdandığıma bakma benim ;)

      Sil
  20. çok mutlu yaşları olsun yakışıklının, fotoğraflara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. Gözlerim doldu, ne şanslı bir evladınız var :) Hem yakışıklı, hem de melek gibi bir annesi var. Eve gidince annemi arayayım da, özlem gidereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak sen de bu yorumunla yedin bitirdin beni :)
      Kocaman sarıl anneciğine, eminim seni çok özlemiştir ♥

      Sil
  22. Böyle yıl dökümü yaparak doğum gününü kutlaman çok iyi olmuş. İleride bu satırları okurken mutlu olacaktır. nice güzel ve uzun seneler diliyorum Oytun'a. Onun büyüdüğünü her yıl takip etmek çok güzel olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda büyüdü çoğumuzun çocukları. İnşallah sizinkilere de bizler şahit oluruz ;)

      Öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  23. Oyyy nasıl güzel bir yazı anlatamam. Nice güzel yaşları olsun Oytun'un...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gamzecim, kocaman öptük seni ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)