28 Şubat 2011

hafta sonu durum raporu veriyorum....

"Tamiratmı ammmaaaannnnn" sözünü bir kez daha doğruladık. Kapılardan 1 tanesi eksik gelince "oh beeee" cümlemiz süresini bilemedikleri başka bahara kaldı :((

Yüzme faaliyeti Pazar günü nerdeyse sekteye uğruyordu. Zira pazar sabahının körü olan 8:00 saati bizim paşaya da zor geldi :)) İkna kabiliyetim hala çok yüksek, kendimi tebrik ediyorum ama bu işe çözüm bulmak gerek bu hafta. Bunuda not ediveriyim bir kenara ;)

Hep özenmişimdir bebesini okula gönderdikten sonra devrilip yatan kadınlara hahahaaaaa :)) Sonradan sonradan vicdan azabı çeksemde sabahın köründe servisle yüzme kursuna gönderilen bebenin arkasından devrilmek pek hoştu itiraf ediyorum hahahaaaa :)) Ayıplamayın yahuuuuuu....

Cumartesi çalışmamak pek hoş bir duyguymuş :) Bunu sık sık tekrarlamak gerek hahahaaaa :))
Gecenin körüne kadar temizlik yapsamda pazar sabahına temiz bir evde uyanmak şahaneymiş. Cumartesi günü çalışanlara ara kaçamaklar şiddetle tavsiye edilir :)

2 tam güne yine ütüyü sığdıramadım. Evde ütülenecek bir kamyonet dolusu ütü hala beni bekliyor :((

Senelerdir elime kitap almamış biri olarak paşam ödev yaparken başında kitap okumak değişikmiş :))) Bu arada okumaya okumaya okumayı unutmuşum :(( Aynı paragrafı 3 kez okuduğum oldu... Utandım...

Bak unutuyordum. Hafta sonunun en önemli konusuydu aslında bu :)
Bir insan annesiyle nasıl rekabet ortamına sokulur dersi aldım hahahaaaa :)))
Kimden mi?
Tabiki bizim evdeki beterböcekten :))))
İki gün üst üste peynirli ekmek yaptım. Ama yok anneannesinin peynirli ekmeğinden değilmiş. Yahu ben onun kızıyım. Milyonlarca kez yedim. Bilmezmiyim hiç tadını tuzunu ?
Sosis,peynir,yumurta varsa domates al işte budur....
Yoookkkkk anneannesininki farklıymış....
Anneeeeeeeeeee ya oralardan yap gönder yada çabuk gel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Üzerimde korkunç bir baskı var, haberin ola hahahaaaa :)))))

Hepiniz öpüldünüz. Bizden şimdilik bu kadar...
İyi haftalar en kahkahalısından ............

4 yorum:

  1. Gönder ütüleri bana sen devir kendini yat yorma kendini arkadaşım hahaha:)))

    YanıtlaSil
  2. Bende çocuğu okula gönderdikten sonra devrilip yatmak istiyorum hem de çok istiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Cumartesi geceleri az yapmadım temizlik. sırf pazar gününe işim kalmasın devirip bir yerimi yatayım diye. ama nerdeee. cumartesi çalışmak hepten yasaklansa keşke. hep kerhen gelmişimdir c.tesileri işe.

    YanıtlaSil
  4. ballı lokmam;
    adresini versene gönderiyim hahahaaaa :))

    annelili;
    hhhaaahhaaa :)
    mutlaka bir gün bu fırsat eline geçecektir güzelim ama benim gibi sonradan vicdan yapma olurmu ;)

    küçük mucizem;
    bunun içinde bir kampanya başlatsak ne dersin :)) nasıl olsa yasaklandık. küllen yasaklanalım ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)