20 Şubat 2017

kalben yorgunsan ilacı sevgidir...


Birkaç gündür işe gelmiyorum...
Çok sevdiğimiz İbrahim amcamızı kaybettik.
Nur içinde yatsın...
Kan bağımız yoktu belki ama hayat akışlarımız bağlamıştı birbirimize bizi... Rahmetlik babamın devresiydi, hep beraberdik yıllar yılı... Çocukluğumdan beri...
Onunla birlikte bir yandan da babamı defnettiğimiz günlere gittim...
İçim ezildi iyice...
Kaç gündür sersem gibiyim...
Sanki günlerdir dayak yiyormuş gibiyim, elim kolum kalkmıyor...

Böyle anlarda insanın aklına bir sürü şey de geliyor...
Bir sürü muhasebe yapıyorsun...
Senaryolar üretiyorsun...

İşe geldim bugün ama çok da toparlanamamıştım...

Masama oturduğumda bir kargo geldiğini fark ettim. Aslında geleli birkaç gün olmuş....
Şaşırdım, çünkü herhangi bir yerden kargo beklemiyordum...
Esra diye biri...
Allah allah kim ki diye diye açtım merakla kargoyu...

İçindekileri görünce tabi ki anladım kim olduğunu..... 2balık1kedi Esra ♥
Asık suratlı bıkkın Şebo'nun yerini gülümseyen enerjik Şebo aldı birden...
Tek tek baktım her notuna...
İçim ısındı...
Yine ağladım ama bu sefer mutluluktan :)
Ahhh Esra dedim, sen nasıl bir güzelliksin....

Esra'cım benim ♥
Telefonumu istemiştin ya, şu whatsup mereti var ya herhalde birşeyler yazacaksın zannettim. Yazmayınca seslenecektim, hayırdır kuzu diye ama bu hengamede fırsatım olmadı hiç...

Sen nasıl güzel bir kadınsın, nasıl incesin öyle...
O sahaftan aldığın kitaptan tut da kartlarına, kahvene kadar hepsini nasıl da incelikle hazırlamışsın... Baykuşumu bile unutmamışsın ♥
Erken erken kutladım diyorsun ya doğumgünümü, inan zamanında gelseydi o kargo beni bu kadar mutlu edemezdi... Bu kadar enerji dolduramazdı ...
O kadar duygulandırdın ki beni...
Sanki dedim zamanını bekliyormuş bu paket; toparlanayım, silkeleneyim diye...
Şu bloğu birkez daha çok sevdim ben... İyi ki yazıyorum dedim, iyi ki güpgüzel insanlar buluyor beni, sevgileriyle sarmalıyorlar beni dedim....
İyi ki varsın arkadaşım, iyi ki şu blog yollarımızı kesiştirmiş, iyi ki tanımışım seni...
Yazacak kelime bulamıyorum inan mutluluğumu anlatmaya...
Çok ama çooookkkkk teşekkür ederim sana ♥
İnceliğin, zarifliğin, arkadaşlığın ve kocaman sevgi dolu yüreğin için...
Öpüyorum seni kocaman ♥
İyi ki varsın, varsınız ♥





48 yorum:

  1. Başınız sağolsun.....
    Bu arada Gırnatacı çok güzel bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Saadet..
      Merak ediyorum ben de, en kısa zamanda okuyacağım kitabı.

      Sil
  2. İyi ki var o güzel insanlar,için azıcık toplanmıştır şimdi,tekrar başın sağolsun Şebom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu gibi durumlarda en iyi ilaç bir kucak sevgi değilmidir zaten Sevdam.
      Teşekkür ederim canım, dostlar sağolsun.

      Sil
  3. Hepimiz,göçüp gideceğiz.Umarım arkamızda gülümseme dolu anılar bırakırız.Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun canım:(
    Hediyelerin çok güzelmişşş:)

    YanıtlaSil
  5. Başın sağolsun canım, kan bağı, biyolojik bağ hiç önemli değil ispat etmiş oldun, önemli olan bir insanı sevmek, çıkarsız, içtenlikle, olduğu gibi kabul etmek. Mekanı cennet olsun. Arkadaşının zamanlaması harika olmuş, sanki üzüntünü bilirmiş gibi, güle güle kullan canım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Müjdem, nice kan bağımız olanlar bazen maalesef yakın olamıyorlar bu kadar...
      Amin, huzur içinde dinlensin inşallah...

      Evet sanki hissetmiş gibi, tam da gününde ♥

      Sil
  6. İbrahim Amca'ya Allah rahmet eylesin. Basriye Teyze'nin de iyileşme ümidi yokmuş, çok iyi anlıyorum seni.

    Paket tam zamanında yetişmiş. İyi ki bloglar ve bloglardaki güzel insanlar var.

    Bugün Lion filmine gittim, kulaklarını çınlattım, minik hintli çocuğa bayıldım :) Çok güzel filmmiş, gerçek hikâye olması ise bambaşka güzel :)

    Öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki geçmişler bağların kopmuş ya da kopacak gibi...
      Basriye Teyzeye üzüldüm, kıyamam :(

      Burda ne güzel olduk, sevdiklerimizle sarmalanmak şahane..

      Beğenmene sevindim Lion'u. Çakmak gözlerine bayıldın dimi. Sonundaki annelere bayılmıştım ben birde.

      Bende seni öpüyorum kocaman ♥

      Sil
  7. Başın sağ olsun 😞 Hediye paketini sanki okuyucu olarak ben almışım gibi sevindim. Sevincin satırlardan taşmış.. iyiki güzel insanlar var💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşım... Çocukluğumdaki bir yaprak daha düştü dalından :(

      Özellikle paketimi eve götürmedim, işyerinde bakıp bakıp sevineyim diye :)

      Sil
  8. Kalpler, mutluluklar, sevgiler ... Çok şanslısın böyle arkadaşların olduğu için :). Güle güle oku, kullan :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bloglar iyi ki var ♥

      Sil
  9. Başın sağ olsun Şebnem.

    Böyle güzel sürprizler insanı hayata bağlıyor. Ne mutlu sana ki güzel insanlar biriktirmişsin. Uçan Sınıf'ı geçen ay ilçemizdeki okuma yarışması için okumuştum. Çok güzel, çok eğlenceli bir kitap. Oytun severek okuyacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım.

      Sadece Oytun değil ben de okuyorum bu çocuk kitaplarını artık. Ve inan çok hoşuma gidiyor :)
      Hayatımız güzel sürprizlerle dolu olsun inşallah ♥

      Sil
  10. Selam, başınız sağolsun Şebnem........
    Rabim sabrını versin.
    Bloglar iyi ki var gerçekten de... bende öyle güzel insanlar tanıdım ki, hatta bir çoğu ile artık arkadaş, dostuz... ve en ufak uygun zamanlar da görüşüyoruz...
    Hediyelerini iyi günlerde kullan, oku canım.
    Öpüyorum kocaman seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım.

      Blog dostlukları bir başka, hepimiz birbirimizi görmeden tanıyor gibiyiz. Kendimizi doğru ifade edebiliyoruz sanırım birbirimize :)
      Bende kocaman öptüm seni.

      Sil
  11. Kalanlara sabırlar diliyorum. Kan bağı sevgi bağı demek değil bence. Beraberliği güçlendiren şey anılar, varoluşlar; geçmeyen bir zaman dilimde göz göze geliş ya da sırt sıvayış bile olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle...
      Anılar, yaşanmışlıklar birbirimize kenetliyor bizleri...
      Acıları, kahkahaları bir arada kucaklayacak dostlarımızı başımızdan eksik etmesin hiç...

      Sil
  12. Başın saolsun canım , mekannı cennet olsun . Blog dünyası bir başka insanı çok mutlu ediyor .. hediyelerini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. Birinin gününü aydınlatmaktan daha önemli ne olabilir ki. Günümüzü aydınlatanlarımız çok olsun. Bizde aydınlatalım inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatalım canımcım :)
      Öpüyroum seni ♥

      Sil
  14. Allah rahmet eylesin amcaya
    mekanı cennet olsun babalarımızın
    amcalar bize babaların yadigarı
    onları görünce babamı görmüş gibi oluyorum ben de
    ne güzel böyle sevilip sevmek
    her derdin ilacı sevgi dost
    anlayış güleryüz
    hep böyle güzel insanlar olsun cevremizde inşallah
    aminnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... Huzur içinde dinlensin inşallah İbrahim amcam ♥

      Güzel insanlarla sarmalanmak şahane gerçekten de mavi annem...

      Sil
    2. Canim Sebocum basin sagolsun uzuntunu paylasiyorum. Arkadasin kargosundaki zamanlama cok iyi olmus tatlim

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Deryacım ♥

      Sil
  15. Başınız sağolsun Allahtan rahmet diliyorum...
    İçimizi ısıtabilen varlıklarını her türlü hissettirebilen insanlar iyi ki var bencede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Hiç eksik olmasın çevremizden böyle güzel insanlar inşallah...

      Sil
  16. Başınız sağ olsun Şebnem, Allah rahmet eylesin.
    O kadar akraba arkadaş içinde bloğumuzun bizi farklı bir şekilde iyi hissetirmesi ne garip değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem. Huzur içinde dinlensin inşallah.

      Blog apayrı hakikaten, inanılmaz iyi ve özel hissettiriyor kendini... Sevgi sevgiyi çekiyor galiba :)

      Sil
  17. Başınız sağ olsun, merhumun mekanı cennet olsun.
    Hayat bu, bir yandan acılara boğarken bir yandan da mutlu ediyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım.
      Acısıyla tatlısıyla hayat işte...

      Sil
  18. Başın sağolsun canım, mekanı cennet olsun amcanın...
    Esra ne tatlı di mi :) Ne güzel mutlu etmiş seni, ben de mutlu oldum şimdi okuyunca :)
    İyi ki var bloglar, blog arkadaşlarımız di mi :)
    Öperim çok çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım.
      Esra kesinlikle çok tatlı, çok özel bir insan. Biz burada birbirimizin mutluluklarıyla mutlu olmayı becerebiliyoruz. En çok o yüzden seviyorum blogları, blog arkadaşlarımı...

      Sil
  19. Canım kuzum Şebo'm öncelikle başın sağolsun, bugün de Oytunun doğum günüymüş, ona da nice mutlu yaşlar diyeyim.
    Hediyeleri gönderen kişi biraz geç kalmış olsa da seni çok seviyor belli ki hatta uzaktan bile olsa sana sarılıp seni öptüğünü hissettim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim... Güzellikler de üzüntüler de bizim için hep...

      Oyyy bak şimdi ben de hissettim o öpücüğü kocamanından ♥
      mucxxxxxxxxx

      Sil
  20. Sevgi aynı zamanda da iyi bir ağrı kesicidir.
    Reçetesiz yan etkisiz,Yarasın arkadaşıma.
    O hediyelerde iyi yetişmiş imdadına merhem olmuş,arkadaşımın yaralarına.
    Sevgi bıraktım sabah-öğle-akşam alınız,İyi gelirse günün her saatinde kullanınız.

    Aile dostunuza da Allah'tan rahmet dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o kesin Merih... Sevdiğin birinin sıkıca sarılması, sarması gibi bir huzur yok...
      3 doz tekrarlanacak efenim, hiç merak etmeyin ♥

      Amin arkadaşım aminnn...

      Sil
  21. Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin.Bu arada böyle harika sürprizlerle karşılaşmak dediğiniz gibi insana çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım...
      Güzel insanlarla karşılaşalım hep ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)