25 Mayıs 2017

30 şarkı meydan okuması #2


Sus olma hali yeter, kaldığımız yerden devam edelim :)

En son nerede kalmıştık, evet haftalık yapıyorduk :) Duk yani :)

8- Bağımlılıklar hakkında bir şarkı...

Bağımlılık deyince aklıma bir şarkı gelmedi... Halil Sezai'den ya da Teoman'dan olabilirdi belki ama yok onları istemedim şimdi :)
En büyük bağımlılığımız AŞK olsun demek geldi içimden...

Aşk olsun da, düş olsun
İster sonunda yaş olsun
Günler, gecelerde yaşananlara
Kim unuttuysa taş olsun
Aşk olsun güzelim, aşk olsun ♥

Diyelim biz, o zaman gelsin Ezginin Günlüğü :)




9- Seni mutlu eden bir şarkı...

Neden bilmiyorum ama bu şarkıyı her duyduğumda bir mutlu oluyorum... Enerji veriyor bana :)))
Deniz-kum-güneş üçlüsünden galiba...
Uzanmışım kumsala :)))




10- Seni üzen bir şarkı...

Üzen demiyim de hüzünlendiren diyebilirim bu şarkı için...
Hücrelerime işliyor bu şarkı her dinlediğimde...

Sussam dilime yazık,
Uçmamak kanatlarıma,
Gün yine acıya çaldı bir yerde
Ve zaman akışta...

Vedat Sakman / Usulca...



11- Dinlemekten asla bıkmayacağın bir şarkı...

Bu adamın ben de farklı bir yeri vardır her zaman... Gençliğimin sesi gibidir sesi...
Ne zaman eski günlere özlem duysam hemen açarım şarkılarını...
Onun sakin sesi benim için ömre bedeldir...
Şebonun en'idir yani bu adam :)
Canlı kanlı birkaç defa izlemiş olmam da iyikilerimdendir ♥

Değirmenler desem anlamışsınızdır herhalde kim olduğunu...




12- Gençliğinden (ergenliğinden) bir şarkı....

Hahhhaaaaayttttt :)))
Ergenliğimde deli bir Michael Jackson hayranıydım ben.. Çıldırırdım resmen adama :)
Ne söylemiş, ne yemiş takip etmek için deli gibi dergi alırdım... O zaman internet denilen meret yoktu henüz... Olaydı ordinaryus profesör olabilirdim bu konuda :))

Lisedeyim adamın bir klibi çıktı, mavi converse giymiş.... Tutturdum o ayakkabı benim olacak diye... Tırım tırım arattırmıştım bizimkilere... Bir spor mağazası anamın haline acımış da getirtmişti... Ben nasıl mutlu, ben nasıl bahtiyar :) Utanmasam ayakkabılarla yatağa girecektim ki bütün sene o ayakkabı ayağıma yapışmıştı zaten :)

Google amcaya müracat ettim o klibi bulmak için ama yok bulamadım, şarkının ismini de hatırlamıyorum üstelik :( Çatlayacağım 1 saattir onu aramaktan... Bilen söyleyiversin lütfen de ekleyeyim buraya...

Siz şimdilik bununla idare edin ama ben öğrenene kadar :) Bu da sevdiklerimdendi o zamanlar... Asi gençlik işte ahahaaa :)))




13-  80'lerden favorin olan bir şarkı...

Bak bu şarkı da ergenliğime denk gelir... Lisedeyken özellikle Türkçe şarkı dinleyeni döverdik biz ahahaaaa :))) Ne o öyle alaturkalık canım :)




14- Düğününde çalmasını istediğin bir şarkı...

Ben hiç düğün hayali kurmadım ahahaaaa :) Ki düğünde yapmadık zaten... Sade bir nikah...
Oldu bitti işte...
Oluk oluk para akıtılan düğünler bana anlamsız geliyor, tabi ki bu benim fikrim... Ben de böyle bir çeşit işte...

Ama bak bu şarkıda dans etmesini severim :)
Özdemir Erdoğan / Pervane



Kendinize iyi bakın ♥

25 yorum:

  1. hepsini tek tek tek tek dinlemezsem
    hepsinin tek tek tek tek hakkını vermezsem ne olayım :-)

    hepsi tek tek tek tek çok sevdiğim zira

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Setap Erener'in bu şarkısı bana da enerji veriyor, bak şimdi farkettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı hatırlattığı için olabilir mi acaba :)))

      Sil
  3. Seçimlerin bir harika Şebnemcim hepsini tek tek dinleyeceğim.
    O değil de kalp kalbe karşıymış gidiyim bi bakıyım şu Şeboya diyordum tam o sırada Görkem aradı telefonla onla konuştum sana geliyordum senin yorumun düştü bana :)
    Portakalı adil dağıtan anneden selam olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehewhehehhheeee :) Portakal dağıtımın evet çok adilaneydi :)))
      Geçen Oytunla Erdene şeftali paylaştırıyordum sen aklıma geldin hemen :)))

      Sil
  4. Ben de dinlemeye başlıyorum şimdi :)))

    YanıtlaSil
  5. Düğünleri ben de sevmem:) Müzik her zaman başımızın tacı:)

    YanıtlaSil
  6. Bak Michael Jackson'un hangi şarkısı olduğunu ben de merak ettim şimdi.

    Hehehe, düğün konusunda da aynı kafadanmışız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nikah yaptim, hatta davetiyeleri bile kendim hazirladim:)) Bakip cope atacaklar yazik onca paraya dedim:)) Pintimiyiz neyiz:)))

      Sil
    2. Sarkilarin hepsi birbirinden guzel Sebom. Ama bizi merakta biraktin haa:)) Ogrenince bizede soyle:))

      Sil
    3. Handanım hala bulamadım iyi mi :))
      Aslında yazarken senden ümitliydim bu konuda ahahahaaaa :)))
      Aynı hamurun toprağıyız diye boşuna demiyorsun sen zaten :)))

      Sil
    4. Mevlüdem gelinliğini kendin dikmediğine şaşkınım ben şu an ahahahaaaa :)))
      Öğrenirsem büyük puntolarla yayınlayacağım bebişim :)))

      Sil
  7. Ah o pervaneyi ben de bulsam. 😇 Valla ben Sezen Aksu ile Nilüfer'in şarkılarını parçalardım. Ahahah. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pervaneyi bul bence de artık :))))
      Düğün değil ama bak güzel bir parti yaparız ♥

      Sil
  8. Ben de Kazım Koyuncu'nun İşte Gidiyorum şarkısında çok duygulanırım :( Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy bak o şarkı da çok güzeldir Gamze, ben de severim

      Sil
  9. Ezginin günlüğü,"Evet"
    Vedat SAKMAn "Evet"
    Bülent ORTAÇGİL "Evet"
    Sertap "Evet"
    M.Jackson Kliplerini ilginç bulurdum dinlemişliğim vardır.
    Özdemir E. En sevdiklerimdendir benim de,
    Düğünlerin arka yüzü olmasa" yani-maddi ve konu-komşu gelneklerin memnuniyeti,"yapmak isterdim,valla sadece arkadaşlarımla,davullu-zurnalı ama eşimi kaçırırdım kesin,
    Evlatçıklarda babaları gibi çıktı oğluş evlendi,sessiz sedasız...
    Kızlarım da aynı çıkarsa hiç şaşmam.

    Canım güzel anılarını paylaşıp bize nostalji yaşattın ,
    Emeğine sağlık-o çoraplı halini severdim görseydim senin.
    Öptüm kuzum seni güzel yanaklarından-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızçeler belki şaşırtırlar be merihcim... An en büyüğünden düğün yapacağız derler, kimbilir :)))

      Ben de öpüyorum güzelliğim seni ♥

      Sil
  10. Halil Sezai'yi gorunce bir an tuylerim urperir gibi oldu, nedense hiic ama hic isinamadim kendisine, isyaaaaaaan disinda dinlemisligim de yok gerci, zaten ben de isyan ediyorum onu gorunce, duyunca :))

    Liste super ama, okumasi en eglenceli meydan okumalarindan biri, muzik soz konusu olunca :)

    Soyle bir sey paylasmistim zamaninda, benim de "en"lerimden biridir ;)

    http://myblog42-42.blogspot.be/2012/07/calisma-odam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. New güzel anılar Yasemen, vallahi kıskandım :)) Kanlı canlı dinledim ama sohbet etme fırsatım hiç olmadı, keşke olabilseydi...

      İsyeeeaaannnn ahahahaaaa bak bu sefer Sezaiden önce ben açtım isyan bayrağını :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)