8 Mayıs 2017

nisan seçmeceleri


İşe bu hafta itibariyle başladım...
Azıcık yarım yamalak çalışıyorum hala ama olsun :)
Gezme hallerinde olsaydım emin olun hiç işi özlemezdim ama sebep hastalık olunca çalışır olma hallerini mumla aradım vallahi :)
 Bugünümüze de şükür 🙏🙏



Oğlumu şahane yetiştiriyorum gelecekteki sevgili gelin adaylarım 😂😂 
Sebepsiz yere çiçekle anneyi şımartma eylemini çok güzel başarıyor bugünlerde 🌹🌹🌹. 
İleride bana teşekkür edersiniz herhalde 🙆🙆🙆

Yarın seni çok sevindireceğim diyordu akşamdan
Bu güzel güllerle geldi bugün
Ay bu çocuk sevilmez mi?
Sevilip sevilip turşusu kurulmaz mı?
Sebepsiz çiçek alan erkek baş tacıdır
Adı sevgi olsun yeter :)
Şımarmış anne bildiriyor



Ben diyeyim 25, sen de 30 sene... 
Ama ilk kullanım 😂😂 
Anam sağolsun çok meraklıydı eskiden, neyin makinası çıksa alırdı. 
Ama kullanmadı işte... 
Herhalde kullanmadan köşede beklettiği tek alettir kendisi... 
Ben kullanayım bari dedim ama 3-5 senede bende bekledi 😊😊 
Hazır yoğurt mayalamaya merak salmışken kurdelesini kesip kullanıma açtım bakalım...
Sabırla bekliyorum yoğurt mu mayalanacak, ben mi mayalanacağım 😂😂😂 
Tutarsa bu alışkanlık sürer, tutmazsa yaaa nasip :)

Şebo mutfakta
Yoğurt mayalama serüveni bölüm bir
Yanına bir de sütlü kahve yaptım
Cuma neşesi yaptım kendime 
Tedavülden kalkan bir aletle hem de



Güüünnnaaayyyddddııınnn 😘😘😘😘
Anacık oğulcuk bugün çiçek aşırdık bahçeden, sabah sabah aksiyonun dibine vurduk.
Oytunun çiçeği kopardıktan sonra arabaya bir koşuşu vardı ki, sanırsın arkasından birileri kovalıyor. 
Hele bir de bas gaza dedi ki kendimi soygunda zannettim yeminle ahahaaaa :)))) 
O refleksle basmışım gaza 😂😂😂😂 
Neymiş hepi topu bir dal leylak almışız 💪💪💪🏃🏃🏃🏃

Leylak aşkına
Bas gaza
Oytun Oytun olalı bu kadar hızlı koşmamıştır
Nasıl da yakıştı ama masama
Göz hakkı derler buna
Bu da eylemin yumuşamış hali :)




Aybüşüme göre yatsılık, 
Bana göre yat geber aşı,
Tülüşüme göre bişeycik değil, çünkü bu saatte bu yemeği yapan o .... 
Bir kemirdik ki sormayın 😄😄😄 
Ennngiinaaarrr ahhh enginaaaarrr ❤❤❤

Gece gece bu ne demeyin
Yaptık oldu
Ahhh tülüşüm ahhh 
Yaktın bizi
Aybüşümde sütlaç yapmış
Yemesem mi diyorum ama biliyorum ki yiyeceğim 
Allahım sana geliyorum




Seviyorum ofis penceremden bakmayı... 
Müzeyyenim çiçek açtı mesela... 
Ediyle büdü menekşelerim yine renklendi.. 
Dikenlilerim saltanatta.. 
Çizmeli kurdelam baş köşede 😘😘😘 
Sevmeyeyim de ne yapayım söyler misiniz ❤❤❤

Şebonun çiçekleri
Hazır cam silinmişken bir arzı endam etsinler dedim
Bahar sen ne güzelsin
En iyi akşamlar olsun
Sevgi böcüğü halleri




O zamanlar arabamız yoktu... 
Her sabah otobüs beklerdik durakta... 
Canımız sıkılmasın diye de şarkılar söyler, oyunlar oynardık 😄
Sabahları enerjisi de keyfi de yerinde olduğundan video çekmeme izin verirdi, 
yoksa çekme çekmeee diye poposunu kıvırttıra kıvırttıra giderdi kaprisli assolistim :)
Özledim o günleri ❤❤ 
Öyleyse bugünkü #tbt mizde özlem konulu olsun 😘

Oytun halleri
Sabah eğlencelerimiz
En sevdiğimiz şarkı
Bir aslan miyav dedi
Şimdilerde Arden'in de en sevdiği şarkı bu
Geç konuşan ama pir konuşan oğluşum benim ♥





İyi ki doğdun güzel kızım, 
iyi ki oğlumun arkadaşı olmuşsun ve iyi ki birlikte büyümüşsünüz 😘😘😘 
Yumuşak mumy Özlem ve bendeniz huysuz mumy Şebo sizi çok seviyoruz 💜💜
Mor ve baykuş aşkımız da daim olsun hem 😎😎😎 
Bu arada baykuş kutuna hasta olduğumu da belirtiyim, iyi sakla her an kaçırabilirim 😂😂😂

Bugün günlerden Zeynep
Oğlumun ilk arkadaşı
Küçücük sıpalar oldular şimdi ergen
Boyumuzu aşmalarını izlemek çok keyifliydi
Dostluğunuz, dostluğumuz ömür boyu




Bazen sadece onun sende bıraktığı izleri özlersin, 
her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki; 
istesende silemezsin....

Bugün burada tbt değil özlem günü
Gidene...
Kalana...
Bıraktığı yansımalara...
Minicik bir adamın ellerine konan hatıralara...
Teyzesinin kuzusu;  Arden Mert

Turgut Uyar'dan bir alıntı
Tam da hislerime tercüman



Sevmediğin bir işi, sevdiğin bir eylemle birleştirirsen biraz daha çekilir zamanlar geçirebiliyormuşsun 👍👍
Şebo kişisi öyle yapıyor en azından 💪💪💪✌✌✌

Şebonun ütüyle imtihanı
Üç sepet dolusu çamaşır bir filmle tükenir mi bakacağız
Amy Winehouse / Amy belgeseli
Trajik ama bir o kadar da ezgili ütü seansı olacak





30 yorum:

  1. :)) ne de olsa doğum gündaşım. Biz anneye garip bir düşkünlüğümüz var. Leylak aşırma faslınız çok iyiymiş. Bas gaza:DD IG da zaten biliyorum ütüleri bitirdin mi bakem?;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeee :))) İyi ki senin doğum gündaşın yapmışım :) Bol tüyo alıyorum senden ♥
      Ütüler bitti ama hiç bitmeden yenisi doğuyor. Yine evde birikti ütü :)) Bir filmle taçlandırmak lazım, ama ilk önce accık daha belimi toparlayayım :)

      Sil
  2. Hahaha leylak maceranıza çok güldüm :)

    Ütü başka türlü bitmiyor.

    Gülü vereni severim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsın banka soyuyoruz :))) Sabah sabah adrenalin yaptık oğluşla Handan :)))
      Çamaşır makinaların evrim geçirip çamaşırları ütüleyip katlayıp çıkartmasını sabırsızlıkla bekliyorum ben :))

      Biz de seni severiz ♥

      Sil
  3. Dolu dolu bir özet olmuş.Keyifli haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel oldu bu nisan özeti bize, geçmiş olsun diyoruz tekrardan :)

    YanıtlaSil
  5. şebooo ne güzel bir kolaj böyle, keyifle okudum ve bol bol güldüm, analı oğullu bombasınız maşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene ve de gülmene sevindim fenomenim ♥
      Hep gülelim inşallah :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yesssss :))))
      Bu hafta da fırında büyük kavanozda yaptım, oda iyiydi ;)

      Sil
  7. çok sevimlii süper yazmışsın yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Yorma kendini Şebo. Daha yeni iyileşiyorsun. Sürekli dikkat etmek gerekiyor bu bel ağrısına , bende de var ya oradan biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ense yapıyorum vallahi Kadriye. Ev aldı başını gidiyor, bakalım bunun sonucu nereye varacak :/

      Sil
  9. Şebnemcim bende aynı senin gibi yapıyorum ütüyü yoksa hiç çekilmiyor.
    Zaman akıp gidiyor bebeler büyüyor küçükken ayrı bir tatlıymış Oytun oğlan ama şimdide çok yakışıklı olmuş maşallah diyelim nazar etmeyeyim. Banka soyma işine benzer eylemler her sabah bizde de var. Tabi biz Görkemle ufaklığı evden çıkarabilmek için uyduruyoruz. Sırt çantasını takıp içine de bomba koyuyoruz.Savaşa gidiyoruz sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bombaaaa :))))))))) Vallahi sesli güldüm halinize :)))
      Bu çocuklar bize neler yaptırıyor böyle :)))

      Sil
  10. Yoğurt nasıl oldu inan merak ettim :)) Nice nice mutlu yıllar diliyorum ben de :)) Ayrı ayrı konuları birleştirerek güzel bir karma yazı olmuş ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt gayet güzel oldu. Bu hafta bir de fırında denedim o da güzel oldu. Az mayalayacağım zaman makine, çok mayalayacağım zaman fırın yapacağım artık.

      Ben bu insta seçmecelerini seviyorum, toplu bir bakış oluyor bana da :)

      Sil
  11. Geçmiş olsun, efendim...
    Oğlunuzu tebrik ediyorum bu arada, harikasınız :)
    Yüzümde gülümseme, eğlenceli yazınızı keyifle okudum :)
    Ve harika fotoğraflar! :)

    YanıtlaSil
  12. İyleşmişsin kuzum,inşallah bir daha gelmez de çeker gider ağrılar.
    Güller-leylaklar sana yakışır arkadaşım hele de oğluştan gelen çiçekler bin kat güzel kokarlar.
    Bir de güzel insan kızlara-ilerde çabuk geliyor haberin olsun eşine çok olsun çiçekleri sevğileri ki çoşsun çoğalsınlar mutlu olsunlar,ve sana yansıtsınlar inşallah.
    Yoğurt işi çok iyi düşünmüşsün arkası gelsin hep tutsun mayaların.
    Ohh miss,organik,
    Gelelim o enginarı yapan hatuna tek kelime ile kıskandım...valla...Misss.

    Arden-Özlem-Oytun ne şanslı çocuklar anneleri teyzeleri ŞEBNEM mumy yumusacık-sıcacık kalpli,,,ofst...!Birazcık da ben, yapışsam sana yumoş-yumoş...

    Pençerenden dünyaya bakış an itibariyle ne güzeldir çiçeklerinden belli,pek edalı-kokulu-görkemli hepsine de Maşallah arkadaşım.

    İşler-güçler vız gelir benim bacıma yeter ki canı sağolsun,ütü de neymiş.

    O eller arkada gidişler yok mu beni benden aldıda gitti uzaklara oğluşumla birlikte.
    Olsun yine de canları sağolsun anneler-teyzeler onları nerede olursa olsun bekliyorlar ki.
    Onlar da onu biliyor ve gururla dönüyorlar.
    Öpüldünüz hepiniz.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmez inşallah merihim ...
      Oğluştan gelen herşey şahane geliyor insana hakikaten, allah onları başımızdan eksik etmesin ♥

      Organik organik yoğurt işini sevdim ben de, hep üşeniyordum yapmaya halbuki çok kolaymış. Kendimi programladım artık...

      O enginarı yapan hatun yemek konusunda her zaman efsanedir vallahi, Tülüş dedim mi yapar sağolsun her istediğimizi. Arada öğretmeye kalkar da ben hep işin kolayına kaçarım sen varsın derim :))) Tembelim tembel ♥

      Sevdiklerimizle hep mutlu olalim inşallah ♥

      Sil
  13. mayıs doğumlular olarak severiz çiçekleri nice mutlu yıllara canım 3 mayıs da bizim evde de çiçek demetli kutlama vardı iyi ki doğmuş kuzucuklarımız onlardan gelen hediyeler daha bir anlamlı oluyor kocaman sevgiler Orçun'a

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskilerden bir doğumgünü kutlamasıydı ama dileklerin için teşekkür ederim :) Kuzucuklarımız iyi ki varlar her zaman ♥

      Sil
  14. O yoğurtları bana doğru fırlatasana bakim gelebilcek mii 😁 inan kendim icin istiyosam namerdim kızım için ayol 😁😁 yarasin yarasinnnn ohh afiyet seker olsn canm cok ye ama az yarasinn 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen arkadaşım :)) Biraz dağılacak ortalık ama hemen atıyorum sana, iyi tut :)))
      Bence de az yarasın bana :)))

      Sil
  15. Nisan ayin hareketli gecti desene... oglunun jestine bayildim. Uzun süre ugrayamayinca tersten okuyabiliyorum bloglari idare edin artik. Hangimiz normaliz ki 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o konuda haklısın işte hangimiz normaliz ki :)))
      Okudun ya şeker önemli olan o.. İster tersten ister düzden ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)