29 Mayıs 2017

30 şarkı meydan okuması #3


Peşpeşe geliyor bu çelınç... Zamanlamayı tutturamayıp haftalık yapamadım çünkü...
İdare edin artık beni :))
Az laf çok şarkı yapalım bugün...

15- Yeniden yorumlanan cover bir şarkı...

Can Gox coverlarını seviyorum ben... Daha önce Unutama Beni şarkısını paylaşmıştım, takıntılıyım diye... Ses tonuna uyan parçaları seçiyor, bu da güzel bir sonuç çıkartıyor...
Ağır abi sesini sevdiğim der, Neredesin Sen? eklerim bu sefer de ♥




16- Klasik müzikten çok sevdiğin bir şarkı....

Bak bu şarkıyı tek geçerim....
Nedenini sorma hiç, sebepsiz sevdiklerimden "Caruso"



17- Karaokede düet yapabileceğin bir şarkı...

Ben düet yaparsam yıkılır buralar ben size diyim...
Kargalar uçar, duvarlar çatlar, kulaklarınızın bilumum yerleri sonsuza kadar sessizliğe bürünmek ister :)))
Bak bu şarkıya eşlik edebilirim ama cırtlamadan :))




Karaoke değil ama oğluşumun bu hafta sonu bir nostalji yapası gelmişti de bizi videoya çekmişti, onu da koyayım ben buraya hazır şarkı demişken :)))
Kendisi Oytun'un zamanında günde 68761321 kere dinletip beni aaaaayyyy komasına soktuğu şarkıdır :))




18-  Doğduğun yıl çıkan bir şarkı....

Bu maddeyi ben de çok merak ettim... Tabi ki hemen google amcaya müracat etmek lazımdı... Pervaneyi mesela ilk Esin Engin çıkartmış 1972 yılında, öğrenmiş oldum... Daha önce aynı şarkıyı paylaştığım için koymadım...

Hümeyra'yı gördüm bir de... Adım Kadın 45liğini o sene çıkartmış... Hah tam buraya yakışır dedim :)





19- Sana yaşamı düşündüren bir şarkı...

"Öyle Bir Geçer Zaman ki"
Bugünlerdeki hissiyatım budur...




20- Senin için anlamı büyük olan bir şarkı...

Rahmetlik babamın sesi çok güzeldi... Sonradan sigaradan bozuldu gerçi ama yine de o yanık nağmelerini severdim ben...
Keyifli olduğu zamanlarda söylerdi en çok...
Bir de efkarlandığı anlar...
Ama bir şarkı vardı...
Henüz küçüktüm...
Ezberletmişti bana... Sonradan kardeşime de...
Her efkarlandığında istisnasız söylerdi bu şarkıyı...
Benim için anlamı büyüktür o sebeple bu şarkının...




21- Adında isim geçen bir şarkı....

İlk aklıma gelen bu şarkı oldu; Firuze...





20 yorum:

  1. Hümeyra'yı çok seviyorum. Neredesin sen güzel olmuş bu yorumla da. Babalarımız huzur içinde yatsınlar, ne güzel onları hatırlatan bir sürü şey var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hümeyra'nın bende de yeri farklıdır Handan...

      Ahhh anılar işte, hala yüreğimizi sımsıcak ediyor ♥

      Sil
  2. Sarkilarin hepsi sahane, gerci bilmediklerimi dinledim, bildiklerim zaten guzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bilmediğin yoktur ki deli hatunum :)))))

      Sil
  3. Offf...Be üzerliğim damardan girmişsin,çıkamadım içinden efkar bastı birden.
    fazla yorum yazacak halim kalmadı.
    Gideyim ben sonra gelirim yeniden.
    Öptüm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şarkılar hakikaten damar olmuş azucuk :)))
      Demek damar günümdeymişim, aklıma bunlar gelmiş :)))
      Sen de öpüldün bacım ♥

      Sil
  4. Bilgisayarı açınca sizin videoyu izleyebildim, çok tatlısınız amaaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki nasıl pişmiş kelle modunda yalnız ahahahaaa :))
      Öyle gülümseyince birisi ona yakışıklısın demiş gibi sanki, sadece anne özsezisi :))

      Sil
  5. Şenlikte sürekli yabancı şarkı paylaşan kızlardan sonra sende bildiğim şarkıları görmek iyi oldu. Güzel tercihler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerli malı yurdum malı yapıyım dedim ben :)))
      Şaka bir yana ergenliğim hariç hep hayatımda türkçe şarkılar vardı, ondan galiba :)

      Sil
  6. Tüh be kaçırmışım bu çelıncı. Üzüldüm.

    YanıtlaSil
  7. Hüzün bulutu gibisin Firuze....Ne güzel şarkıdır.

    YanıtlaSil
  8. İnstagramdaki videonuzu izledim, bayıldım :) Sonra o gece rüyamda gördüm seni Şebo. Ayrıntı hatırlamıyorum ama birlikte geziyorduk sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza birlikte geziyoruz ozaman kesin ahahaaaa :)
      Rüyayı boşa çıkartmayalım di mi ama ;)

      Sil
  9. Yaaa ne güzel oldu , uzun zamandır dinlemediğim şarkıları dinlemiş oldum . Ben senin videonu açamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla sadece pc den açılıyor Nesrin.
      İnstagramda da var ama oradan da bakabilirsin...
      Cırtlak cırtlak şarkı söylüyoruz işte :))

      Sil
  10. Neler neler dönmüş ben yokken buralarda 🤔 harika şarkılar 👍

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)