12 Haziran 2018

Limonata Tadında Film Maratonu


Obareyyyy :)

Filmlerle ilgili yeni bir çelınc çıksa da bende hareketlensem azıcık diyordum ki Sibelynka bir maraton paylaşmış. Engineering Vibes ve The Sağlam's düzenlemişler sağ olsunlar... Katılacağım dedim tabi ki...
Kaçıramazdım :)
Gerçi yaz ayları benim için film izlemek için pek uygun olmuyor ama olsun, izlediğim kadar dedim. Hem uyuşukluktan da kurtulmuş olurum ;)

Efenim maratonun kuralları çok basit...

2016-2017-2018 yapımlı 30 tane filmden oluşan bir liste hazırlamak ve bu listeyi paylaşmak.
İzledikçe yorumlayacağız, hareketleneceğiz :)
Maraton 9 Haziranda başladı 9 Eylülde de son bulacak...
Haydi herkes listesini oluştursun ;)
Şimdiden iyi seyirler herkese ♥


Benim listeme gelecek olursak;

1- Wonder / Mucize (2017)
2- On Body And Soul / Beden ve Ruh (2017)
3- Loveless / Sevgisiz (2017)
4- The Wizard of Lies / Yalanlar Büyücüsü (2017)
5- Center of my World / Dünyamın Merkezi (2016)
6- The Commune / Komün (2016)
7- L'avenir / Gelecek Günler (2016)
8- Aquarius (2016)
9- Like Crazy / Deli Dolu (2016)
10- Certain Women /Mutlak Kadınlar (2016)
11- Ağustos Böcekleri ve Karıncalar (2017)
12- Kasap havası (2016)
13- Happy End / Mutlu Son (2017)
14- Blockers (2018)
15- Love, Simon (2018)
16- I Am Not an Easy Man / Ben Senin Bildiğin erkeklerden Değilim (2018)
17- Roman J. Israel, Esq (2017)
18- Summer 1993 / 93 Yazı (2017)
19- The Bookshop / Sahaf (2017)
20- A Fantastic Woman / Muhteşem Kadın (2017)


21- The Midwife / İki Kadın (2017)
22- Öteki Taraf (2017)
23- Mr & Mrs Adelman (2017)
24- Madame (2017)
25- Aşk Uykusu (2017)
26- 120 Battements Par Minute / Kalp Atışı Dakikada 120 (2017)
27- Loving Vincent (2017)
28  The Square / Kare (2017)
29- Lucky  (2017)
30- Maudie (2016)




28 yorum:

  1. İlk olarak Luck ilgimi çekti... muhtemelen onu izlerim... Maratonda başarılar dilerim... güzel bir maraton olduğunu da belirtmeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah keyifli bir maraton olacak. Siz de belki katılırsınız hem ;)

      Sil
  2. Ne güzel filmler seçmişsin. Hadi bir an önce syret de yorumlarını alalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramdan sonra başlayacağım inşallah Gamzecim :)

      Sil
  3. Ne güzel oldu katılman :))
    Bol bol film yorumu okuyacağım, benim gibi bir film delisi için cennet değil de ne?
    Veee yorumlarını en çok merak ettiklerimi söylüyorum hemen:
    Loveless, On Body and Mind ve The Square

    Şimdiden keyifli seyirler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden filmlere gömülüp birbirimizi okumak çok keyifli olacak Sibel. Çok heyecanlandım ben yine ;)

      O filmleri ben de çok merak ediyordum. İki tanesi zaten çelıncdan kalmaydı. Tamamlayayım dedim hazır fırsat doğmuşken ;)

      Sil
  4. Bissürü ortak filmlerimiz var Şebocum <3. Hatta Aquarius, Like Crazy, Love Simon benim de listemde vardı sonra ya izledim ya da çıkarttım :). Keyifli seyirler hepimize :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farkettim :) Ortak öğelerle çok renkli geçecek bu maraton ♥

      Sil
  5. Ben de katılacağım bunaaa. Kendime gelince (çantalar boşalıp, çamaşırlar yıkanıp her şey yerine yerleşince yane :D) yapacağım listemi. Lucky ile Sahaf'ı izlemişim senin listenden. Film festivali olmasa güncel filmlerden haberim olmayacak yav :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce gördüm şahane listeni.
      Lucky senden botum benim de zaten ;) Handan filmlerinde kayıtlı :)))
      Senin katılmanla şahane bir maraton çıkartacağız ;)

      Sil
  6. Güzel bir maraton keyifli izlemeler,

    YanıtlaSil
  7. Listeden birkaç filmi not aldım :)) Çok güzel bir liste olmuş :))

    YanıtlaSil
  8. Güzelmiş bu. Dur ben de bakayım. Ara ara izliyorum film. Dediğin gibi ne kadar olursa artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın Saadet, geçen sefer oldukça başarılıydın bu konuda ♥

      Sil
  9. Liste güzel..Süre de bol..Hadi bakalım keyifli seyirler hepinize :)

    YanıtlaSil
  10. 30 filmden hiçbirini izlemediğim için kendimi tebrik ediyorum :-) Senden yorumları okur ona göre izlerim artık :-)

    Bu da benim listem :-) https://suleuzundere.blogspot.com/2018/06/limonata-tadnda-film-maratonu.html?showComment=1529005137493#c6492087501072423007

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen oluyor öyle. O kadar çok film var ki hangi birini izleyeceğimi şaşırıyorum bende...

      Listene baktım, gayet hoş filmler seçmişsin sende ;)

      Sil
  11. hımm bu listede bence üç film çok çok iyi :)

    l'avenir
    on body and soul
    loveless

    bu üçünü keyifli boş zamanında izleee tadını çıkaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onların tadını çıkararak izlemeyi düşünüyorum deep ;)

      Sil
  12. yorumlarını şimdiden merak ediyorum, iyi izlemeler :)

    YanıtlaSil
  13. Ohhh şahane liste, bol limonata o zaman :) Yorumlarını merakla bekliyorum :)
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de kocaman öpücükler ve sevgiler Ezgicim ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)