18 Mart 2019

Şebonun Gevezelikleri #8




Soğuk bir haftanın ardından misler gibi bir haftaya başladık sanırım... Ama hala güvenemiyorum ve bahar moduna tam bürünemiyorum... Sağ gösterip sol vuruyor malum...  Tam hasta olunacak bir hava, aman dikkat edin...


Mağrur, gururlu ve ağlak bir ergen var bu aralar bizim evde...
Saf ergen hali bile beni canımdan bezdirirken tam 3 mod yüklenmiş komplike bir evrim beni benden aldı diyebilirim.
Seviyorum ağlıyor, kızıyorum küsüyor, işine gelince cıstakcıstak işine gelmeyince "beni anlamıyorsun" diye böğürmeler hahahahaaaa :)) Bak siz abarttığımı zannediyor olabilirsiniz ama bizim evde aynen durum böyle.... Bizim ev 2. kat, camdan atsam kendimi sakat kalırım diye korkuyorum, yoksa kesin atlayacağım böyle anlarda...
Bahar vurdu, platoniklik vurdu, testler vurdu, yorgunluk vurdu... Ne bahane bulursak artık, seç beğen al reyonu mübarek...


Ben de ne yapayım savaş baltalarım hazır geziniyorum evin içinde...
Oldum olası dengeli bir hatun değildim zaten, iyice dengesiz oldum çıktım işte...
Yakında kafama bir huni takıp gezersem şaşırmayın...

Evde hal böyle iken işyerinde bari huzurlu olsam... Bu aralar onun da tadı kaçık...
Ayaklarım geri geri gidiyor o sebeple ama yapacak birşey yok...
Geçecek, geçecek, geçmeli diye kendimi telkin etmecelere devam...
Ah şu parayı icat edenin diyorum ve saydırıyorum... Siz anladınız beni 😉

Şişirdim sizi di mi :)))
Yaşasın, dağılabiliriz o zaman 😂😂😂😂




16 yorum:

  1. Bilgiç de ikinci dönem cıvızlamaya başlamıştı. Gerçi bizimki nisanda girmişti sınava. Ballı çocuk. Metos ikinci dönem cıvızlamamıştı zira ilk dönem bir şey yapmadığından ikinci dönem çalışmıltı. Demek bir dönemlik bir sınırları var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahahaaa :))
      Bunu bana önceden diyeydin iyiydi :)))
      Her akşamımız bir olay yeminle :)

      Sil
  2. Kolaylıklar dilerim ikinize de ama en çok sana Şebnemcim, dönem işte büyüyüne kadar da ne çok yaşadık böyle evreleri, en ağırı bu sanırım ama o da geçecek, hepsi gibi. En azından sebebi belli, az daha sabır, atma kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaşına kadar evet en zor evremiz bu oldu. Duygu fırtınalarıyla beni çok çok yoruyor Derya. Ah ne istediğini bir bilse ....

      Tamam atmiycim ;)
      Öpüldün kocamanından ♥

      Sil
  3. Acil bi tatil lazım bacım sana, Allah kolaylık versin ;)

    YanıtlaSil
  4. Yok yahu, şişmedik. Niye şişelim Şebom?:) Sağlığınız yerinde olsun da geçer bu iç sıkıntıları elbet. Bir de ergenlerle kavgaya giren yenik çıkar, psikologların bu sözünü hatırlatayım:) Mutlu bir hafta dilerim sana ve Oytun'a.

    YanıtlaSil
  5. hahahaaa :))
    Yenik çıkıyorum evet.. Offff hiç kavga etmeyeyim diyorum sonra dadayanamıyorum saçmalıklarına Sezer :))
    Öperim seni ♥

    YanıtlaSil
  6. hadi yaz geliyoo geçer hepsii :)

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin. Sınav ve ergen durumları bizde de var. Bir de büyük ergen promosyon olarak:))) Büyük sürekli hır gür küçük depresyon modunda. Geçse şu 2 ay hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hakikaten geçse bitse. Onlar da kurtulsalar bizde..

      Sil
  8. Geçecek tabi Şebo, az kaldı...

    YanıtlaSil
  9. Bir adet ergen büyüdü atlattim, sirada ikincisi ve ücüncüsü var 😫😫😫

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)