11 Ağustos 2020

Temmuz İnstaları


 Temmuz başlıkları efenim ♥

Buzun çıtırtısının ardından gelen o mis koku... 
Dört kadeh olurdu eskiden birde Ahmediko makamı 🎶 
Mutluluk bugün eski hatıraları anımsamak belki de....

Sevgili gönlü güzel arkadaşım @macerakitabim bugün gönlünden kopmuş ve 100 gün, 100 mutluluk sebebi diye yola çıkmış... Amaç güzel, bence sonuç da güzel olacak... Kendisine yarenlikte başarılı olacak mıyım bilmiyorum ama denemek lazım 😉 Başlasın #100happydays o zaman ve gelsin #volume1 

Bugün anasonun kokusundaki hatıralarda saklı mutluluk



Yine bir Pazar yürüyüşü ♥



Maske takmayı da eğlenceli hale getirmek gerek bazen 😉



Bu yaz yeni takıntım olur kendileri...
Adına bakmayın siz, normal biber dolması aslında... 
Yapılış şekli aynı...
Sadece üstüne krema döküp fırında pişiriliyor o kadar...
Ben bu tadı çok sevdim ♥


Benim bebeler doğmuş da haberim yokmuş 😂😂 
Ne zaman baksam anaları oturup duruyordu 🙈 
Yalnız nasıl çirkinler, sarı sarı tüyleri ile eski punkçılara benziyorlar 😂😂😂

Sesleri hiç çıkmıyor 
Haydi adlarını birlikte koyalım
Bunlar buranın inatla müdavimi olur nasıl olsa


Eskiden dışarıdan yemek yerken bezdim diyordum
Şimdi de evden taşımaktan bezdim..
Ben çok nankörüm biliyorum hahahaaa :)))


Reyhan Şerbeti yine bu sene müptelası olduklarımdan ♥



Dışarıda tanınmadığım doğrudur ;)



Dişlerini yaptırıyor olmanın en güzel yanı bolca dondurma yemek 🙈 
O gördüğünüz 3. ayak ise dondurmamı kapmaya çalışan veletin 😂😂😂 
Ama kaptırmam cicim 😉

Şebonun dişçiyle imtihanı
İyileştirme vidalarım takıldı bugün
Geçen seferkine göre daha az dikiş tabiki


Bu ay kendime yaptığım en büyük iyilik yürüyüşe başlamak sanırım...
Haftada 4 gün mutlaka yürüyorum



Bu succulentler 2 defa daha yer değiştirdi bu ay...
Çünkü bizim insanlarımız bastığı yere dikkat etmeyecek kadar kör :(
Şimdi duvar dibinde garanti altındalar ;)


Her sene bizim ailenin bir dut ağacı arayışı vardır. 
Hele ki herhangi bir bahçenin sınırları dışında bulduysak hemen altına bir çarşaf 🙈 
Bahçe içindeyse malum tektekci takılıyoruz 🤣 
Son dönemde kardiş pazarda bir köylü teyze bulup ondan alır olmuştu. 
Bu sene o gelemeyince azimle aradım buldum teyzeyi ☺️ 
Benim dutlarım çok güzeldir kuzuuummm diye verdi kovayı. 
Bereketin bol olsun teyzem. 
Seneye daha da tatlandır malum kalabalık olacağız 😉

Bir başka sevda bizde dut
En çok kardeşim sever ama
Ben ağaca çıkamam ama o azimle en güzellerini toplar
Müstakil evim olsa ilk dut ağacı dikerdim sanırım


İnstacım not et hemen: tarihlerden 5 Temmuz saatlerden 7:20... 
Şebocuğun tenine tuzlu su değdi 🏊‍♂️ 
Ne kadar bahtiyar olduğunu yumuk gözlerinden hissediyorsundur herhalde ☺️☺️

Bu sene hiç ümidim yoktu
Uykusuzum ama mutluyum
Bir zamanlar yüzümü denizde yıkadım resimleri çekerdim
Uzun bir aradan sonra yeniden yıkadık yüzümüzü 
Şükür
Ah covid sen bizi ne hallere soktun


14 yorum:

  1. Dut ve incir. İlk bu iki ağacı dikerdim. İkisini de ağaçtan yemek dışındakiler kesmiyor.

    YanıtlaSil
  2. covid filan varsa da hayat güzel işteeee :) incir yiyom bugünlerde her gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim buralarda yeni çıkıyor daha Deep, ben de gömüleceğim yakında :))

      Sil
  3. Çok uzun zamandır yürümüyorum. Bu bana kilo ve miskinlik olarak döndü. Bu hafta ben de başlamak istiyorum yürüyüşlere ama ben sabah erken kalkıp yürüyemem, akşamları daha çok seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi akşamları yürüyoruz biz de Şule, yavaş yavaş hımbıllığımı atıyorum ben de...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Son fotodaki seni kocaman öpmüş Gamze, öyle dedi bana :)))

      Sil
  5. Uzun zaman bloglara uğrayamayınca yokluğumda tüm yazılanları okumaya çalışmanın psikolojide bir adı ardır mutlaka. Hadi buradan başlayayım dedim.
    Merhabaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Gülünce gözleri yumuk yumuk olanları ayrı sever gönlüm :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)