16 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #2


2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 

Evde en uzun geçirdiğim zamanlar... Hatta bu dönemde evimle yeni tanıştım bile diyebilirim...

Çamaşır asmak dışında balkona çıktığımı çok hatırlamıyorum mesela... Ki evin ince uzun da olsa hem ön hem de arka tarafında iki kocaman balkonu var.


Evet böyle bir manzaram yok :))
Hatta uzaktaki dağlara doğru yandan yandan bakmazsam yeşillik bile gördüğüm söylenemez...
Ama şu aralar özellikle ön balkonumu çok seviyorum...
Koydum bir tabure... Boş kaldıkça atıyorum kendimi o tabure üstüne... Hele bir de güneş varsa değmeyin keyfime ♥

Hayaller kuruyorum hatta... Burayı camla kapatsam, kış bahçesi yapsam...
Tüm çiçeklerimi sıralasam buraya...
Güzel bir masa, üzerinde yine çiçekler... Rahat koltuklar ♥
Hafta sonu kahvaltılarımızı yaparız...
Akşam çaylarımızı içeriz mis gibi...
Açarım camları yaz geceleri, kitabımı serin serin okurum.....

Hayallerin sonu yok 😉


34 yorum:

  1. Balkonu olanlar çok şanslı bu dönemde bence :)

    YanıtlaSil
  2. ya inanır mısınız ben çamaşır bile asmıyordum balkona :D karantina sağ olsun o küçücük balkonu saray gibi gösteriyor şimdi bana :D ben hayal bile kuramıyorum o kadar küçük ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :) Ben de sadece çamaşır asmak için kullanıyordum...
      Şimdi balkonumla bir bütün olduk resmen :)

      Sil
  3. Tam kapatma balkonu diyecektim ki, geri kalan yazdıklarınla vazgeçtim. Kapat o zaman, kışın da kar yağarken miss ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonu balkon gibi sevenlerdenim ama şu cam balkonlar bence şahane oluyor. Kışın kapat, yazın aç ;)

      Sil
  4. Biz de balkon yönünden şanslıyız. Üç tane balkon var evde. Birini geçen gün kapattırdılar annemler. Evin kalabalığını aldı iyi oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda gibi olmuştur o balkon :)
      Ben kendime yeni yaşam alanı yaratmaya çalışıyorum galiba evde :)

      Sil
  5. Ne güzel söylediniz. Benim içinde evin en huzurlu yerlerinden biri balkon😊

    YanıtlaSil
  6. Şebnemcim balkon olması bile bir lütuf benim gibi balkonsuz için :) bizimde fransız balkonumuz var orda dikiliyoruz sıkıldıkça, karşı binaya bakarak, neden burada böyle birşey yaparsın ki ahh neyse balkon candır sonuç olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dönem yapılan evlerde fransız balkon çok matahmış gibi pek modaydı. Allahtan çabuk geçti daha kullanışlı balkon yapmaya başladılar son dönemde.
      Bizimkide ince uzun garip birşey ama bu dönemde varlığına en çok şükrettiklerimden oldu.

      Sil
  7. Evet belki öyle bir manzaramız yok ama sağlık olsun biz ruhumuzu sağlam tutalım da 🤗

    YanıtlaSil
  8. Kapatma lutfen balkonu:) illa kapatayim diyorsan bence arkayi kapat,hem balkon bahce hem storage:) Balkon kulturunu cok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkon kültürünü ben de seviyorum Sibel. Kapatırsam cam balkon isterim zaten. Soğuk günlerde kapat, yazın sonuna kadar aç :)

      Sil
  9. Balkonu kapattırmak çok güzel bir şey gerçekten keşke bizim evin de kapatılmaya değer bir büyüklüğü olsaydı miniciiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minicik de olsa şimdi bu zamanlarda iş görüyordur herhalde Gizem...

      Sil
  10. İnşallah hayallerini gerçekleştirirsin....

    YanıtlaSil
  11. Yapmalısınız :) Hem kışın hem de yazın, balkonlar harika mekanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonumla yaşadığım aşkı bu dönemde sevdim evet :)

      Sil
  12. Oh keyfini çıkar 😊 Balkon olması güzel gerçekten 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  13. Evle tanışman iyi olmuş, özellikle balkonla. Şu aralar o kadar çok balkonsuz ev görüyorum ki. Bu dönem ne yapar o insanlar bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonsuzluk çok zor normalde de ama bu dönem daha da zor...

      Sil
  14. Ben de normalde balkonda çok vakit geçirmezken korona sonrası her gün bir saat kadar balkonda geçirirdim oldum zamanımı, umarım hayaliniz gerçekleşir:)

    YanıtlaSil
  15. Valla evimin balkonu yok benim.Küçük de olsa balkonu olanlar şanslı diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle bu dönemde ve yazları zorlanıyorsundur Yurdagül...

      Sil
  16. Kış bahçesi çok iyi fikir. Birkaç arkadaşımda gördüm, orada oturması ve vakit geçirmesi çok keyifli oluyor.

    Benim de balkonda oturma alışkanlığım yoktu ama bu aralar keşke olsaydı da otursaydım dedim :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ev bakarken en önemli ayrıntıyı kaçırıyoruz sanırım. Bu günleri yaşamasaydık ben evin balkonu var mı diye bakmayabilirdim...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)