8 Aralık 2021

Kasım İnstaları

Hani Kasım'da aşk başkaydı arkadaşlar... Kandırıldım, incitildim hahahaaa :)

Öyle bir Kasım geçirdim ki tam evlere şenlik, bir şeyler yetişmedi, depresyona giresim vardı giremedim, param pul oldu, bir sürü bir sürü şey işte... Ama yine de arada keyifli anları da yakalamışım azıcık 😉


Pinokyo cevap vermedi tabi ki
Elektriksiz 3 saat ilaç gibi geldi
Devamını bekliyorum dedim ama gelmedi henüz :))


Şu toplanmaları ne kadar özledik ♥
Bir Cumartesi kaçamağı olarak kayıtlara aldık kendisini :)


Ergen bekleme dönemi başladı bizim evde...
Böyle sessiz sessiz bir köşede ben kitap okurken nefesimi ensesinde hissediyor muhtemelen :)
Kıpraşamıyor :))


Öğle kahvesi rutinim ve ben ♥


Seneleeerrrr sonra nihayet sağlık ocağımızda kan tahlillerimizi yaptırdık.
Pandemi korkusuna gidemiyorduk
B12 lerimiz, demirlerimiz yine sürünmeye başlamış yerlerde
Takviyeye başladık bakalım :)


Manzaranın gece hali enfes olsa da biz gündüz halini de seviyoruz :)
Pazar kahvaltısı hazırlayan arkadaş candır bu arada ♥


Kulüp izlemek ayrı bir keyifti ♥
Yeni sezonu da Ocak ayında geliyormuş bu arada 😉


tbt yapayım ama hatıralı bir fotoğrafla yapayım 😉

Sene 2014 Mayıs
Dubai
Nasıl mutlu, enerjik ve keyifli gözüküyorum değil mi 🤗 Evet öyleyim aslında ama deli gibi de yorgunum aynı zamanda 😜
Tüm gün zaten ayaklarımız şişene kadar gezmişiz, final Dubai kanalında tekne turu ancak teknelerle pazarlık yapmamız lazım. Niyet ettim 1 kişi fiyatına 3 kişi fiyatı almaya 😂😂😂 Nasıl olur diye sormayın orda böyle işliyor pazarlık kuralları 🙈 Ama bunlar çetin ceviz çıktı 😂😂😂 
Tüm tekneleri geziyoruz, ben diyeyim 15 siz diyin 25 😇 
Annem perişan, kardeşim yok binemeyeceğiz bu kızın inadından diye telaşlı. 
Ve sürpriiiizzzz 🎉 
Son tekneyle anlaşıyorum ve biniyoruz. 
Tekne kalkmak üzere ama bizi alt kata alıyorlar hahaaa :))) 
Tekrar bir cıngar, üst kat demiştik biz diye 😭 
İniyoruz tamam diyorum 🤣 
Bizimkiler artık çöktü çökecekler ama blöfümü yiyor adamlar 😉
Üst kata kuruluyoruz, yemeklerimizi alıyoruz 🥰

Az önce kimseyi delirtmemiş gibi çek pampa modunda poz veriyorum işte 😂😂😂😂

Bazen içimden bir canavar çıktığı doğrudur
Yay kadınıyım ne de olsa


Lucifer'la vedalaştım, öptüm kokladım, arşivin tozlu raflarına kaldırdım ♥


Ve bir blog gecesi düzenledim kendime
Herkesin evine gidip çene çaldım
Pek keyifliydi ♥


16 yorum:

  1. hayat işte öyle böyle geçiyor acısıyla tatlısıyla öyle dğil mi...

    YanıtlaSil
  2. Bence çoook güzel geçmiş Kasım ayı, bu ay dökümleri ne iyi geliyor insana değil mi, okurken de yazarken de ayrı seviyorum.
    Ergen.. hm.. Kaçma kaçtıkça sıra sana gelecek korosu kolak gerimde çınlarken, yok yok daha var.
    Umarım Aralık'ınız da güzel geçer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Ergenlere de acımıyor değilim ama. Onlar da bizimle uğraşmak zorunda kalıyorlar sanki... Senin zamanına kadar ergenlerle baş etme yöntemleri icat olur belki ;)

      Sil
  3. Ya bu b12 ile d vitaminlerini yıllar sonra yok niz yanlış ölçmüşüz falan diyecekler bence, kardeşim herkesinki mi düşük olur :D

    Oh, ne iyi yapmışsın teknede, indirim yapmasaymış o zaman, forsa mı alıyor tekneye, bak ben de dellemdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış ölçtük derlerse vururum onları Handan :)) Hele totosuna tosuna iğne olan Oytun benden daha çok paralar :))

      Sil
  4. Çok güzel anlar yaşamışsın kasım ayında. Negatif durumlar için de, bu sabah bir yazı okudum bana iyi geldi, belki sana da iyi gelir: "Yeryüzündeki bütün sular birleşse de bir gemi içine su almadıkça batmaz; dünyanın bütün negatifleri birleşse de (ya da negatif olayları) batmamak sizin elinizde."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayyy süpermiş Işın.
      Ne güzel bir bakış açısı ♥

      Sil
  5. Sorma Şebnemcim finansal konular oldukça vahim ve üzücü. Kahveli sohbetli toplanmaları bende çok özledim, içimiz rahat tedirgin olmadan görüşebileceğimiz günler gel artık, sağlıklar dilerim ne güzel kontroller yapılmış anısı da yapılmış :) Eski gezilerimiz.. mutlu anılar.. yorgun da olsa ne çok düşünür olduk o kadar özledik ki, bende hep bir yerledeyim ama kesinlikle şimdide ve burada diil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski günlerimize dönebileceğimiz konusunda oldukça endişelerim var Derya. Özellikle finansal konularda :(
      Umud ederim ki çocuklarımızın hayatından çaldıklarını kapatabiliriz diyorum ben en çok bu aralar...

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  6. Bu ay çok kişiyi yordu. Bazılarını çökertti resmen. Zor zamanlar, nasıl geçecek bakalım

    YanıtlaSil
  7. Birikmiş blog yazılarını okuyup yorum yazmayı ben de çok seviyorum. Sırf bu yüzden yazıları biriktiriyorum :-)

    Geçen gün ben de kan tahlili yaptırdım. Her zaman demir ya da B12 eksik çıkardı. Onları düzeltmişim, bu sefer de D vitaminim düşük çıktı. Sanırım hepsinin çok iyi olduğu bir zaman gelmeyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Vitamin küpüne dalmak ve çıkmamak istiyorum bu aralar ben :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)