28 Ocak 2022

2021'de Okuduklarım

Ocak bitmeden şu izlediklerim/okuduklarım yazılarını bitirmenin bahtiyarlığındayım desem ♥

Bu blog benim için aynı zamanda arşiv niteliğinde çünkü. Zaman zaman geri dönüp bunu mu düşünmüşüm o dönemde demek hoşuma gidiyor. 

Eskiden daha çok yazardım, yazacak çok şeyim olurdu. Ama sanki yazacak bir şey bulamıyorum şimdilerde. Günler birbirinin tekrarı sanki. Pandemi sebebiyle çok da farklı şeyler yapmıyorum belki de o sebeple yazacak şey bulamıyorum lakin bu sene bugün de sabah oldu işte yazılarımla sizleri sıkmayı hayal ediyorum hahahahaaa :)) Hayal ediyorum ama icra etmek konusunda sınıfta kalabilirim :P
Hayırlısı...

Şimdi okuduğum kitaplara geçeyim. 
Üzerinde çok bıdı bıdı etmeden şöyle bir toplu bakış atacağım... 


Bu sene 21 adet kitap okuyabilmişim. Senelerdir hedeflediğim 35 kitap okuyacağım hayalime oldukça uzak kalmışım ama olsun. 
Bu sene de 35 i hedef belirledim :) Bir gün başaracağım ♥


Bu sene okuduğum en ince kitap 59, en kalın kitap da 519 sayfa imiş.



Senenin favori kitapları sanırım Napoli Romanları Serisi oldu. 
Elena ve Lila'nın inişli çıkışlı ilişkileri ve o İtalyan mahallesi beni çok etkiledi...



Tabii ki birbirinden güzel Nermin Yıldırım kitaplarına haksızlık etmeyeyim. 
Bu sene okumadığım tüm kitaplarını okumak niyetindeydim ancak bitiremedim hepsini...
Bitirmek istemedim de sanki...
Okuma alışkanlığımı yitirdiğimde sevdiğim yazarlar beni tekrar alışkanlığıma dönmek konusunda yardımcı oluyorlar çünkü...

Yorumlarını okumak isterseniz;

Rüyalar Anlatılmaz 👉 burada
Unutma Beni Apartmanı 👉 burada

Saklı Bahçeler Haritası'nı yorumu ise uzun zamandır taslaklarda altıçizililerimi tamamlamamı bekliyor. Mutlaka bir gün yayınlarım...

Diğer kitapları beğeni dereceme göre sıralamadım.
Filmlerde, dizilerde bunu yapabiliyorum ancak kitaplarda bu iş çok zor :)
Çoğu kitabımın yorumunu yayınlamışım ama bir çoğu hala taslaklarda bekliyor. Bir ara onları da tamamlar yayınlarım inşallah, maşallah :)))



Bir Ömür Nasıl Yaşanır 👉 yorumum burada
Doktor Ox'un Deneyi 👉 burada
Bir Pezevengin Notları 👉 burada 
Volvo Kamyonlar ve Bildiğimiz Dünyanın Sonu 👉 burada
Lilith 👉 burada


Mutlu hafta sonları ♥



18 yorum:

  1. Artık Nermin Yıldırım okumuyorum ama Saklı Bahçeler Haritası'nı çok sevmiştim. Bu üçlemesinin ilk iki kitabını zamanında okusaymışım diye düşünüyorum bazen:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden okumadığınızı merak ettim ben :))
      Galiba şimdiye kadar okuduklarım arasında Saklı Bahçeler Haritası bir adım öne geçti. Onu okumadan önce Dokunmadan derdim.
      Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için, sevgiler ♥

      Sil
  2. Iyi okumussun canim,emekli olunca arayi kapatiriz insanlah:) ben de 24 okumus,19 dinlemisim.Hedef koymadim bu yila.xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o emeklilik ♥ Ne çok hayalim var bir bilsen ♥

      Sil
  3. güzel kitaplarla geçmiş bir yıl :) tebrik ederim
    okuma hedefleri motive edici bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle motive edici. İnsanı bir dürtüyor :)

      Sil
  4. Çok iyi okumuşsun canım. Ben bu sene sapıtmış olarak bir elin parmaklarını geçmeyen kitap okuyunca paylaşma gereği bile duymadım. Nasip 2022 inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2022 şahane geçsin o zaman. Dönem dönem bazen uzaklaşıyor evet ama toparlamak önemli ;)

      Sil
  5. Listende okumadığım epey bir kitap var. Bakayım bazılarına. Bu yıl da keyifli okumaların olsun..

    YanıtlaSil
  6. Nermin Yıldırım'ı uzun zamandır okumak istiyorum ama henüz zamanı gelmedi demek ki. Bir türlü yollarımız kesişmedi.

    Benim de geçen seneden yorumu yazılmamış kitaplarım var :-( Marta kadar bitiririm diyordum ama iki hafta boyunca bloğa bir şey yazmayınca işim zorlaştı. Daha en beğendiklerimi seçeceğim falan... Benim de yazmaya isteğim ve konum çok ama yazacak zamanım yok :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı gelecektir elbet Şule....

      Hayat sanki bende bu sıralar hep aynı... O sebeple rutini anlatmaya elim gitmiyor Şule. Bu sene inşallah yetişiriz kitapları ve filmleri yazmaya ♥

      Sil
  7. Ben de bu yıl özetlerini yazmayı seviyorum hatta bazen geri dönüp gözden geçiririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oluyor evet, çoğunlukla unutuyorum ben yazmayınca :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)