21 Eylül 2022

Haftayı ortaladık mı ne :)

Salı sallanır,
Çarşamba çarşafa dolanır,
Perşembe perişanlık,
Cuma mübarek gün, 
Cumartesi-Pazar tatil,
Pazartesi giy fesi....

Salako filminin unutulmaz repliği sabah sabah aklına nereden geldi demeyin vallahi geldi... Tam felaket tellallığı değil mi allah aşkına 😂😂 Filmde halleri haraptı evet, tam da yerindeydi ama nasıl da dilimize almış bir güzel hayatımızın içine yerleştirmişiz aslında...

Mesela ben Salı gününe takık vaziyetteyim... Ciddi ciddi Salının sallandığını düşünürüm ve o gün hiçbir işe de başlamam :))) Elimde sallanır derim... Batıl mı batıl, ama hayatıma yer etmiş işte... Dün akşam örgüye başlayayım yavaştan yavaştan dedim, Salı olduğunu fark ettim ve bıraktım... Sonra da kendimle ciddi ciddi dalga geçtim hahahaaa :)) Dalga geçtim de vazgeçtim mi peki? Yoooo hayır 😁

Bir başka batıl inancım da annemden yerleşmiş hayatıma... Yeni bir işe başladığımda üzerine gelen insan hızlı ve becerikliyse o iş çabuk biter derim ve hakikaten de öyle olur... Yavaaşşş, ağırkanlı bir insan geldi mi de sürünür derim... Oytun geldiğinde ise aha daaa bu iş bitmez derim hahahahaaaa :)))

Diyeceğim o ki, Salıyı sallandırdım ben dün yine.... Yapılacak işlerim vardı, canım istemedi... O işleri yapmayınca boş kaldım... Örgüye başlayayım dedim cıksss dedim, yeni kitaba başlayayım dedim ona da cıkssss dedim... Sonra da ne yaptım ayaklarımı sallaya sallaya elimde telefon ohhhh umurumda mı dünya dedim :))))) Ay bak bu duruma uygun bir şarkı geldi şimdi aklıma hemen şıppp diye yerleştireyim buraya 🙈




Bazen beynimin çöp olduğunu düşünüyorum... En gerekli bilgileri unutup, en olmaz şeyleri aklımda tutmam şahane gerçekten :)))

Yarın görüşürüz 💗

18 yorum:

  1. :) Bu repliği ezbere bilmeyen yoktur heralde, zaman zaman benimde aklıma gelir.
    Hiç böyle batıl inançlarım yoktur, hatta annemde o kadar çok var ki, ben artık iyice yılmış duruma geldim onunkilerden.
    Şarkı süper. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :)) Yeni nesil kaynağını bilmiyor ama :)
      Yaş ilerlesin senin de kanına işlemiş olanlar çıkacaktır ortaya :)) Benim öyle oldu çünkü...

      Sil
  2. :) komikçi :) ben de yolculuğa hep salı çıkarım. hayat haftaya uyanmış olur :)

    YanıtlaSil
  3. annem örgü örerken eskiden, üzerine benim gelmemi isterdi, çabuk bitirdiğine inanırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becerikli ve hızlı bir kadınsın vesselam :))

      Sil
  4. hahah bir çöp beyinlide benim sanırım boş beleş nerede unutulacak bilgi var hepsi bende :D annenizin batık inancı biz de de aşırı dikkate alınır tembel insan geldi mi yandık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz o bilgileri toparlayıp bence bir kitap çıkartalım hahahaaa :)) Milletin çöpe attığını yeniden satarız :))

      Sil
  5. Efendim hoş gelmişler, sefa getirmişler! :)
    Günün ne önemi var, burada olun yeterli a canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh çok teşekkür ederim :))) Kocaman öpüldünüz efenim ;)

      Sil
  6. Ay buna delirirsin o zaman: Münih’te okullar her sene Salı açılıyor! Mantığı da şuymuş, Pazar her yer kapalı ya, insancıklar Pazartesi okul eksiklerini gidersin :P Sonra kaçırılan uçaklar var, son dakikacı ebeveynler var.. Alman kafası :)) Ben her sene diyorum kimse bu Almanlara salı sallanır demiyor mu?! Hem de bu sene hem salı hem 13’ü.. Nasıl bir eğitim öğretim yılı bekliyor bizi yarabbim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bababbbaaaaa :))) İnce düşünceli insanlar vesselam hahahaaa :)) Ama alışkanlık yaratınca kıymeti kalmaz işte ;)
      13. cuma 13. salı olmuş sizde, vayyy o çocukların haline hahahaaa :)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi olmuş hahahaaaa :)) şaka gibi bu blogger. bir yorumunu spama atıyor bir yorumunu normale :))

      Sil
  8. Çalışırken ne hikmetse salı sendromum vardı benim. Pazartesi koştururken geçerdi salı üzerime üzerime gelirdi :D

    YanıtlaSil
  9. Salako'nun repliği benim de ezberimde. Biz de bazen aile arasında kullanırız. Bu salı günü işe başlamama olayı sanırım Yaşar Kemal'de de vardı. O da salı günü hiçbir işe başlamazmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa gerçekten mi? İlk defa duyuyorum bunu Şule.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)