19 Eylül 2022

Söz verdiğim gibi buradayım ♥

 

Günaydınlar 🌞

Sabahın seyrinde ofiste olmaktan ilk defa bugün mutluyum. Sanırım hafta sonu biraz dinlenebildiğim için bu keyfim. 

Oytun'u kahvaltı ettirmeden çıkmıyoruz evden ama ben hazırlamaktan ve hazırlanmaktan fırsat bulamıyordum. Bugün uykumu aldım ya aklım da çalıştı... E be kadın tamam oturup evde kahvaltı edemiyorsun belki ama bu ofise götürmene engel değil ki dedim 😎 Sanki Amerika'yı yeniden keşfettim hahahahaaa :))
Nihayetinde kahvaltımı hazırladım, çayımı termosa koydum ve bir ohhh çektim. Kuru kuru simit yemekten içim bunalmıştı... 

Hafta sonu evde olmak iyi geldi... Uzun süredir Cumartesi günleri çalışmıyorum, Pandemiden bu yana yani... Ve kendime hayret ediyorum. Bir tek pazarım varken nasıl yetişiyordum diye...
Düşünsenize Oytun küçük, ev işleri, alışveriş, yemek... Bir de üzerine gezerdik... 
Şimdi 2 gün evdeyim ve yine aynı şeyleri yapıyorum ve koskoca 2 gün yetmiyor... Kendi kendime akıl sır erdiremiyorum vallahi :)

Bu hafta sonunun en güzel yanı oturup kitap okuyabilmemdi.... 31454641321 tane iş beklerken beni oturup kitap okudum... Ev işi nankör malum, yaptıkça yeni iş çıkıyor. Şebo dedim yine sen yapacaksın, bence hafta içi akşamlarına dağıtabilirsin bu ekstraları... İyi ki öyle demişim 💗

Ayfer Tunç'un Osman kitabı ne zamandır elimdeydi, sona yaklaştım artık... Bu kadar sürükleyici bir kitabı süründürmekle bir rekor kırdım sanırım :/

Yalnız şu an fark ettim ki işlerimi not ettiğim defterimi evde unutmuşum 😕 Şimdi eve dönüp almaya da üşeniyorum, Oytun öğleden sonra eve gidecek... O eve dönünceye kadar idare etmem lazım... O eve gidince notlarımın fotoğrafını isterim artık... Ah benim şu unutkanlığım :/

Neyse, enseyi karartmayayım şimdi... İdare edebilirim bence...
Güne bir şarkı bırakıp kaçayım en iyisi ben...

Mutlu haftalar herkese 😀







12 yorum:

  1. Bir yandan kahvaltı bir yandan kaleme aldığın bu yazı, işe başlamak için harika bir yol. İnşallah hafta böyle devam eder uykunu almış ve hep dinç olursun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu haftam genelde iyi geçti Zulal, teşekkür ederim ♥

      Sil
  2. Hoşgeldin, lütfen devamı olsun. Hayırlı işler,

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltıyı bende evden götürüyorum. Hatta ben kahvaltılıklarımı toplu getirip pazartesi dolaba koyuyorum. :) Bugün işe geç geldim, canım da uğraşmak istemedi o yüzden kuru simit yedim. Bayadır yememiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayyyy... Seninki de güzel yöntemmiş... Aslında ben de öyle yapabilirim, neden yapmıyorum ki:/

      Sil
  4. tam olarak bende kendime bazen diyorum ki amaan biter mi işler oturup kitabını oku bence :D bu arada senelerdir istikrarsız her gün kahvaltı hazırlayıp getiriyorum evden hatta öğlen yemeği bile bazen ben bile kendime şaşıyorum ama alışkanlık oldu artık :D darısı başına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltı etmediğim günler kendimi iyi hissetmiyorum aslında. Bu hafta hep evden getirdim, telaşsız çok güzel oldu... Bende de alışkanlık olacak bu sanırım :))

      Sil
  5. Yapılmayı bekleyen ev işlerini bekletip kitap okumak tam da benim yapacağım bir hareket. Kitap okumak için ev işlerinin bitmesini beklersek çok bekleriz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Şule... Yaşasın köy yanarken saçını tarayan bizler :)))

      Sil
  6. Ev işi ne kadar çok yaparsan o kadar çoğalır, bırak dağınık kalsın:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)