23 Eylül 2022

dün de buradaymış gibi yapabilir miyiz :)))


Dün biz uyuyakalmışız... 
Öyle böyle değil ama... 
5,30 kalkış saatimiz 6.30 evden çıkış saatimiz olmasına rağmen biz 8 lerde uyandık desem 🙈
Paldır küldür attık kendimizi dışarı...
Hoppp trilaylaylom sonrası... Gün yetmedi vallahi 😀

Okuldan güzel haber geldi ama... 2 hafta sonra normal düzene geçiliyormuş...
Sabah yazılarım dolayısıyla iş durumuna göre şekillenecek ama her gün yazmaya devam etmek istiyorum.
Hayırlısı 😉

MUN kavgası devam bizde.... Son teklifim tuşlu telefona geçilme şartıyla izin verebileceğim bildirildi ergen tarafına... Beynim kalmadı çünkü, yendi bitirildi... Bu son aşama... Karşı tarafı şimdi bir düşünce aldı ki sormayın... Sanırsın taş devrine dönüş yaşayacak... 
Dananın kuyruğu koptu kopacak 😂😂

Yargı dizisinin yeni sezonunun ilk bölümünü izledim nihayet... Arkadaş yine bir ters köşe... 
Ilgaz öldü mü gerçekten, neler oluyor derken Neva'yı kaybettik... Dramı böyle aksiyonla karıştırmalarını seviyorum...

Hafta sonu biraz koşuşturmacalı geçecek... Annem hala yazlıkta, 1 günlüğüne onunla hasret gidermece yapacağız... Geçen haftadan kalan ütüye yenileri eklenmek suretiyle inşallah yapılıp bitirilecek... Geçen hafta 3 çeşit yemek yapmıştım, hafta içinde çok zorlandım, yetmedi... Bu Pazar en az 5 çeşitle konumlanmam lazım hafta içine... 
Malum havalar soğudu, baharlıkların arka taraflardan ön tarafa çıkması lazım... Öyle yazlık kışlık kaldırmam ben kıyafetleri ama ön taraf, arka taraf uygulamam vardır... Bu konuda da tipitipim kabul ediyorum hahahaaa :)))

Anneciğim bize domates ve menemen hazırlamış, bir de erişte kesmiş sağolsun. Domateslerimi bodrumdaki raflarda saklıyorum ama orası bir karıştı sanki... Yazlıktan dönerken onları getireceğim ve bodrumu bir düzenlemem lazım... 
Bizim evde eşyalardan vazgeçiş sancılıdır... Her nedense ilk önce bir bodruma indirilir, üst üste bir tepiştirilir... Sonra bana bir basarlar ve nihayet dağıtılır oradaki eşyalar... Yine bir dağıtma seremonisi yaşayacağım gibi geliyor ama istifleme konusundaki başarıma bağlı bu olay :))

Yaz başında bunları değerlendireyim diye ayırdığım bir grup var, dolapta satış yapmak için ayırmıştım... Hafta içinde de onları fotoğraflamam lazım... Bakalım becerebilecek meyim :)) Yan yattı çamura battı deme ihtimalim de yüksek gerçi :))

O zaman tempo, tempo, tempoooooo 💗




Mutlu hafta sonlarınız olsun .....




10 yorum:

  1. Bende üst raf alt raf uygulaması yapıyorum kıyafetlerde. :) Aşağıdaki erişimi zor kısma mevsim dışı olanları atıveriyorum.
    Ay bende hiç sancılanma olmaz hemen kapının önüne koyuveririm. Kapının önünden de gideceği yere doğru yola çıktı mı böyle sanki bütün gün hamamda kalmışım da kemiklerime kadar rahatlamışım gibi bir hafifleme hissi. :D
    Telefon işi beni güldürdü yalnız, onun için gerçekten de taşdevrine dönmek bir nevi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst raf alt raf da iyiymiş... Bence gayet güzel bir çözüm ;)

      hahahaa :))) Ayrılamıyorum eşyalarımdan :) Onun anısı var, bunun bilmemnesi var diye diye ev yığıldı vallahi :)

      Taşdevrine hala dönemedik ama :))) Kargo yolu gözlüyorum hala :)) Oytun'u kolluyorlar bu satıcılar sanırım :))

      Sil
  2. Size kolaylıklar dilerim lakin benim Safiye'den bugüne kadar haberdar olmamam enteresan. Spotify'da buldum ve dinliyorum sayenizde, teşekkür ederim .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de instagramda tanışmıştım kendisiyle. İç açıyor sesi :)

      Sil
  3. maşallah evin bodrumu geniş herhalde, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıkıştırmak sanatında iyiyimdir deep :))

      Sil
  4. Ooo buraya kimler dönmüşş :) İnsana neşeyi bilgisayar ekranıyla aktaran bu keyifli üslubu okumayı çok özlemişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne kadar güzel bir yorum böyle ♥ Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Benim de kıyafetleri değiştirmem lazım ama gözümde büyüyor. Ev işi yapmak için işten izin alma gibi bir planım var. Çevremdekiler gülüyor ama bana çok mantıklı geldi. İkisini bir arada yapamıyorum çünkü :-)

    Bu arada bu şarkıyı Hepsi söylüyordu. Arkadaş kendi yorumuyla paylaşmış sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işi yapmak için izin almak bana çok anlamsız gelirdi eskiden ama şimdilerde ara ara ben de aynı şeyi düşünüyorum Şule.

      Coverlar moda oldu malum... Bazı yeni versiyonları daha bir güzel oluyor sanki ama ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)