20 Eylül 2022

Blogger bana küsmüş :)

 

Dün sabahın seyrinde yazdığım yazı akşama kadar okuma panelinde gözükmedi...
Uzun süredir uğramadım diye beni cezalandırıyor mudur nedir?
Bu yazımın da ne zaman gözükeceğini çok merak ediyorum... Gördüğünüzde bir ses eder misiniz?
Veeeee hatta bu problemi sadece ben mi yaşıyorum genel bir sıkıntı mı o konuda da görüş bildirirseniz sevinirim 💗

Dün sürekli yayınlandı mı yayınlandı mı diye girip blogumu kurcalarken bir de ne göreyim, sürekli yorumlaştığımız bir çok arkadaşımın yorumları spam mesajların arasında yer alıyor.... O kadar eski tarihlere ait ki yorumlar.... Ve tabii ki ben saftrik hiç spam yorum bölümünü kontrol etmediğimden bu yorumları görmemişim bile :/

Hepsi üst üste gelince, hah dedim girmezsen bilmem kaç zaman blogger bile sana ceza keser işte böyle 😡


Bizim evde bu aralar her akşam bir olaylar, olaylar....
Ders çalışması gerekirken çeşit çeşit isteklerle gelen Oytunum sağ olsun akşama kadar bir gıdım kalan enerjimi de alıp bitiriyor. 
Dün akşam da tutturdu tüm MUN lara katılacağım diye... Sanırım her eğitim döneminde 5-6 MUN oluyor ve bu demek oluyor ki 5-6 hafta sonu kilit, üzerine bir de öncesi hazırlık... Hoppala yavrum yaz geldi 😜 Halbuki bu konuyu daha önce konuşmuştuk, sadece 1 tanesine gitmesi konusunda anlaşmıştık. Sonra bir diğerine de gitmek istediğini söyleyince deneme sınavlarında yüksel, ben senin çabaladığını göreyim söz demiştim... Daha sen bu şartı yerine getirmemişsin hepsine gireceğim diye geliyorsun dedim eve yıldırım düştü hahahaa :))) İnsanda şevk bırakmıyormuşmuşum, ba ba ba bbbaaa!!!!! Kavga etmemeye çalışarak ben inime, o inine durumları ama bakalım sabır taşım ne zaman çatlayacak...

Dün akşam sözde klasik ütü gecesi seremonimi gerçekleştirecektim ama tabii ki bende hal kalmadı... Aldım kitabımı elime cuppa yatak... Her şer bir hayra vesile derler ya ben de nihayet Osman'ı bitirdim...
Hoş Oytun'dan sonra Osman bir hayat dersi gibi ama bu dersi alması gereken ben değilim aslında :))) Kitap bitince bu ironiye daha bir güldüm sinirimden...

Neyse neşelenelim, hayat bir iniş çıkış neticede...
Ben size güzel bir müzik bırakıp işe döneyim en iyisi...
Salıyı sallamayalım, çalışalım, ışıldayalım 😉








22 yorum:

  1. Oytun'a başarılı bir eğitim yılı diliyorum. Osmanı bende yıl bitmeden okurum inşallah. Can bonomonun bu şarkısı güzelmiş ilk defa dinledim. Hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız arkadaşım, Osman'ı bu sene mutlaka okuyun bence de... Kapak Kızı ve Yeşil Peri Gecesini okumadıysanız ilk önce onları okuyun ama... Hoş, karışık da okunuyor ama sırasıyla okununca daha keyifli olur zannımca ;)

      Sil
  2. Ya Can Bonomo en sevdiğim. Bu aralar Can Bonomo'nun Sar Hüzünleri Başa dinliyorum, çok güzel. 18 Kasım'da da konseri var, gelirseniz görüşürüz. Bu arada çok padon ama MUN nedir. Benim çocuğum bebek henüz de bilemedim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi açtım ve şu an Sar hüzünleri başa dinlemeye başladım ♥
      Keşke gelebilsek ama nerdeeeee :/

      Mun için birleşmiş milletlerin öğrenciler seviyesindeki simülasyonu diyebiliriz aslında. Liselerde ve üniversitelerde yapılıyor. Güzel bir organizasyon, her şeyi çocuklar yürütüyor. Ama bu sene sınav senemiz malum, gerek yok diyorum anlamıyor :/

      Sil
  3. şimdi gördüm ben :) ama şimdi açtığım için blogu yani :)

    YanıtlaSil
  4. bu seneyi bir sınav gibi düşün şebocum :) geçiyor ve unutuyorsun yaşadıklarını, inan, sen de biliyorsun :) kocaman sarılıyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geçecek biliyorum Şulecim ama kaygılarımdan da kurtulmayı beceremiyorum bir türlü :/
      Ben de kocaman sarıldım sana ♥

      Sil
  5. Yazılarınız panelde görünüyor sorun çözülmüş sanırım :) spam yorum olayı bana da oluyor birkaç aydır neden olduğunu çözemedim ben de bir türlü. Öğrenirseniz bana haber verin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ara ara herkese oluyormuş bu spam yorum... SEbebini kimse bilmiyor sanırım... Panele düşme hızım oldukça yavaş... Bir tek bugün sorun olmadı ona da yayınladığım saati girdim saat ayarlarına. Ondan mı düzeldi bilemedim...

      Sil
  6. Ah bilmez miyim o sınav stresini. Ama benimki de tam tersi hayattan vazgeçip sürekli test moduna girdi ki ben ne kadar sürdürebilir bilmiyorum. Gitarı bıraktı, sporu haftada bir maç dışında bıraktı. Bugünde gelmiş satranç sitelerine aboneliklerini iptal etmiş artık bakmayacakmış. Ki çok sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir ortaları yok bu gençlerin... Size de kolay gelsin, zor bir sene...

      Sil
  7. Blogger yavaş ve pek sevinsiz bu sıra.. Şeytan diyor çek kapıyı git..
    Osman’a üzülsem mi sinirlensem mi bilememiş ama onun gibi çok fazla insan olduğu için, güzel yazıldığını düşünmüştüm.. Oytun’la ilişkiniz bence çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gidemem, yeni dönebildim zaten :)))
      Osman beni Yeşil Peri Gecesinde daha bir sinir etmişti, bu kitapta daha bir ete kemiğe büründü, acıdım çoğunlukla...

      Teşekkür ederim :)))

      Sil
  8. Yazılar panele düşüyor galiba, ben hep bir şeylere geç kaldığım için fark edemiyorum. Ama fotohastasiempre'de blog yayınlarını ana sayfada görürdüm. Şimdi senin bağlantın bozulmuş. Yazını ana sayfamda göremiyorum. Gerçi yeni eklediğim bir iki arkadaşım daha var onlar aktif olmasına rağmen yazılarını ana sayfada takip edemiyorum. Babaannemin saatli maarif takvimine baktım şimdi onda normalmiş... Sorun benim blogda... Ama nasıl çözeceğim onu da bilmiyorum...
    Mun'u ilk kez duydum. Seninki çok azimli maşallah. Genç tabi enerji tavan yapmış durumdadır. Allah kolaylık versin diyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerda bir şeyler oluyor sanırım ama senelerdir biliyoruz ki birşeyleri düzeltirken bişeyleri bozmakta üstlerine yok maalesef...

      Çok azimli olduğunu söyleyemem aslında ama keyif aldığı şeylere çok bağlı... Enerjileri çok olsun her daim ♥

      Sil
  9. Pazar günü bende de aynı sıkıntı oldu. Arada geç düşüyor diye dikkate almadım ama pazartesi halen yoktu:) Sanırım genel bir problemdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik blogger aksaklıkları sanırım... Bir an evvel hale yola soksalar çok güzel olacak...

      Sil
  10. Yorumların spama düşmesi uzun zamandır var ve herkesin başına geliyor. Çok sinir bozucu. Hâlâ düzeltemediler.

    Oytun'un isteği ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketlerden sanki. Ders çalışmamak için kendine başka uğraşlar buluyor. Kolaylıklar diliyorum Şebnemcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Şulecim. Sürekli bir erteleme hali... Ve benimle savaşırken o kadar çok zaman kaybediyor ki...
      Geçecek bu günlerde ama inşallah ahhh diye kafasını ordan oraya vurmadığı şekilde geçer...

      Sil
  11. Valla Şebo bu sene geçsin işler kolaylaşıyor demek istedim ama koca bir dönem okula gitmeyen bir oplum olunca kolaylaşmadı benim.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)