30 Eylül 2022

Cumaya sağ salim ulaşmanın mutluluğundayım :)

 

Ne menem bir haftaydı yahu bu hafta...
İyi, güzel, hoş değil... Çirkin, berbat, melanet de değil... Nötr hiç değil :))
Bugün son... Hafta sonuna odaklanma haletiruhiyesindeyim 💗
Hiçbir planım yok...
Planlar yapıp gerçekleştiremeyince bozuluyorum çünkü...
Gün neyi gerektirirse o yöne diyorum şimdilik...

Oytun bugün hayatında bir ilk gerçekleştirip sabah 4 te kalktı... Akşam o kadar sürünüyordu ki yetiştirmesi gereken ödevlerle ilgili mızıldanıyordu. Şimdi yat, sabah kalkıp salim kafayla yap deyince cumburlop atladı bu fikre ve saat 8,5 gibi uyudu... Tam bitirememiş ama dinlenmiş haldeydi sabah...
Bitirememesindeki sebep de süt 😂😂😂 
Süt kalmamış evde 😂😂😂
Neskafe içememiş süt olmayınca 😂😂
İçse bitirebilecek miydi çok merak ediyorum 😉

Lise çağlarımda tam bir çay tutkunuydum... Liseye kadar çay içmemiş bir insan evladı için büyük bir büyüme göstergesiydi bu benim için... 
Annem bize çay içirmezdi hahahaaa :)))
Paşa çayı diye bir kavram hiç olmadı bizde.
Bir yere gittiğimizde çay koyalım çocuğa da dediklerinde, annem hemen atlardı "benim çocuklarım çay içmez" diye...
Büyüdüm ya liseye geçince, ben hemen çay içmeye başladım :)))
Tenefüslerde millet ayran içer, kola içer, gazoz içer... Ben ince belli bardakta çay :)))
Sonra kupaya evrildim...
Şimdiler de yine fincan tercih ederim ama cam olması önemlidir :))
Ben de Oytun'a çay vermedim... Sonradan kendi de tercih etmedi...
Ama şimdi bir kahve düşkünlüğü başladı.
Yeni nesil starbucs lattesi ilk tercihi tabii ki, mübarek kuş konduruyorlar sanki :))
Okula giderken termosa kahve yapmalar falan.... Keyifle izliyorum bu büyüdüm ben göstergelerini...
Bir evi olduğunda alacağı ilk kişisel keyif eşyasının bir kahve makinası olacağından eminim....

Zaman su gibi geçiyor işte...





14 yorum:

  1. ah kıyamam ben o kahve düşkünü ergene :)
    ben üniversiteye kadar çay içmedim/sevmedim, sonra bir başladım , pir başladım :) şimdi sürekli elimde bir çay bardağı ile yaşıyorum :)
    kahveyi ise oğluşun doğumuna kadar içmedim. sonra bir yandan uykusuz bir ozi bey diğer yandan yazılması gereken bir doktora tezi olunca kahveye başladım, o da şimdi günlük 3 fincanla hayatımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaysız bir gün düşünemiyorum bile... Kahve de benim hayatıma iş hayatına başladığında girdi... Nasıl içiyorlar bunu diyordum ilk zamanlar :)) Telveler ağzıma yapışıyordu... Meğer çay gibi içmeyecekmişsin onu hüpür hüpür, gıdım gıdım alacakmışsın :))) Şimdi benim de kapasitem 2 fincan :)

      Sil
  2. ben de son zamanlarda handan sayesinde çaya taktım. Oğlana başarılar okul hayatında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'ın çayları bambaşka hakikaten... Onu her gördüğümde demliğe sarılmak geliyor içimden :))
      Teşekkür ederim arkadaşım ♥

      Sil
  3. starbucks kahveleri ve ortamı hoş amaa :) cafe nero bi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Oytun bu işten anlıyor diyorsun yaniii :)))

      Sil
  4. ay şebnem ne güldüm okurken var ya..annen niye çay içirmedi size yaaa :-))))))))) Bizde yegane yasak sigaraydı. Oytun'u ayrı seni ayrı öpüyorum..özlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay zararlıydı onun için sanırım :)) Kendisi demlik demlik en koyusundan içerdi halbuki ve bizi,m evde çaydanlık hiç ocaktan inmezdi :)) Var hepimizin böyle takıntıları :))
      Ben de seni çok özledim Maim ♥

      Sil
  5. :) Bende gülerek okudum hallerini. Ben ödev yapmaktan hiç hazzetmezdim ya, bana manasız gelirdi verilen ödevler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam ödev adamıydım ben. İnci gibi hazırlardım ödevlerimi. Şimdi Oytun'u anlamakta güçlük çekiyorum o sebeple :)))

      Sil
  6. Geçen sene bir etkinlikte çocuklara en sevdikleri içeceği sormuştum. Neredeyse hepsi nescafe demişti. Çocukların nescafeyi bu kadar sevdiklerini bilmiyordum. Ben ilk kez üniversitede içmiştim nescafeyi. Tabii bizim çocukluğumuzda yoktu orası ayrı hahahaha :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nescafe bizim evet hayatımızda yoktu... Hiç unutmuyorum ben üniversiteden mezun olduğum zamanlar inanılmaz bir nescafe aşığı olmuştu. Annemden her akşam nescafe ister yanına da petibör bisküvi koydururdu :) Aile saati derdik o anlara biz :))

      Sil
  7. Bizim çocukluğumuzda kahve bu kadar yaygın değildi. Şimdi baya bir sektör oldu Türkiye'de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaldızlayıp, köpükleyip kakalıyorlar bence :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)