4 Ekim 2022

Eylül İnstaları ♥

Ne kadar uzun zaman olmuş instadan seçmeceler koymayalı...
Üstelik hikayelere o kadar çok alıştım ki, ana sayfaya fotoğraf atmıyorum bile...
O sebeple bu seçmeceler daha bir önemli hale geldi bende aslında...
Aksatmamam lazım... 
Şşşşşşştttt sana söylüyorum Şebo, aksatma artık 😂😂😂


Yine bir Pazar sabahının seyrinde attık kendimizi pazara oğluşla....
Saçları başları dağıttık 🙈
Fiyatları görünce birlikte taş yemeye karar verdik 😂😂



Kış geldiyse bizim de bitki çayı zamanımız gelmiş demektir...
En çok ıhlamur severiz biz...
İçine o an evde ne bulduysak da atarız...
Elma, ayva, tarçın, karanfil, portakal kabuğu gibi gibi....



Kızçemin düğünündeki resimleri bastırmalıydım mutlaka....
Ne çok ihmal ettim albümlerimi...
Sene sene yine başlamalı ama çok da pahalanmış...
Azcık azcık tab ettiririm ben de 😉



Bir iş kaçamağı anısı 😇
Boşluğu yakaladı mı kaçırmayangillerdenim ben :)))



Bir sabahın körü günaydını :))
Aydığım nadir günlerden hahahaaa :))



Çocukluğumuzda Pazar günleri bizim için ne yesek modunun maksimumda yaşandığı gündü...
Anneciğim genellikle bize el açması börekler, mantılar yapardı...
Sonrasında değişik ne yapsak haline büründü...
Şu yuvarlak makarnaların bir adı var biliyorum ama benim için yuvarlak makarna :))
İlk defa denedim...
Möhkem bir lezzeti vardı...
Çok inanmamıştım ama gerçekten el açmasıymış...
Bundan sonra daha sık alırım sanırım 💗



Yazı özlüyorum...
Denizi, o güzel iyot kokusunu...
Zeytin ağaçlarının rüzgarda ufak ufak salınmasını...
Hadi yaz gelsin yeniden hahahaaa :))



Sabahın köründe geliyorum işe...
İlk zamanlar bu beni mutsuz ediyordu...
Çaycı çayı bile demlememiş oluyor ben geldiğimde...
Artık kahvaltımı yanımda getiriyorum, yanına da termosta çay...
Bloga bir şeyler karalamak biraz daha çekilir kıldı bu zamanları 😍




Sadece ben mutsuz değildim, ergenim yakışıklım da çok mutsuzdu...
O da şimdilerde alıştı artık...
Geçecek bu günlerde ve ne kadar mızıldansak da bu günleri arayacağız biliyorum.



Ankara'dan iki gözümün çiçeği geldi...
Bizde bir bayram havası 💗
10 gün  su gibi aktı gitti...
Gittiklerinde ev bomboş gibiydi sanki...
Egetom hele 💗 Benim minik böcüğüm, kurtlu maymunum...
Şibooo annianni diyerek gönlümü yeniden yeniden fethetti 💗



Öykü okumaya alıştım sanırım...
Ofiste mutlaka bir öykü kitabı bulunduruyorum artık.
Hem getir götürden kurtuldum, hem de ofiste okumak daha rahat oluyor...
Her boşlukta azıcık 😃



Yine bir kahve molası...
İşler yoğun olsa bile bu kaçamaktan vazgeçmiyoruz ✌



Ahhh benim minik paşam....
Bu sene okulları açılıyor diye erkenden gittiler...
Bir gözüm gördü, diğer gözüm görmedi desem hiç de abartı olmaz bence...
Şimdiden seni ne özledim paşam bir bilsen



Bu arada anlamadığım bir şekilde koyduğum fotoğrafların görüntü kalitesi düşük oldu bu sefer. Her zaman yaptığım şekilde yaptım ama yok olmadı...
Blogger efendi bununla da mı oynadı acaba desem bu kadarını yapmamıştır sanırım...
Biraz kurcalamam gerekecek sanırım :/

10 yorum:

  1. Pazar ve marketler bizde de aynı hissi uyandırıyor Şebnemcim, anne -oğul saçlar süper yalnız, sabahın körü en çok ierleyen günlerde daha çok can sıkıyor sokak lambaları sönmemiş okula işe gidiyorsun gecenin bir yarısı :/ Paşa'ya maşalllah kocaman olmuş teyzesinin kuzusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışmak çok zor gerçekten piyasa şartlarına... Her gün daha bir şaşırtıyor rakamlar bizi.
      Evet artık sabahları kalkmak daha bir zor olacak... Şu saatleri neden geri ileri yapmamakta bu kadar direniyorlar hiç anlamıyorum :/
      Büyüme hızlarına ben de yetişemiyorum. Çınarcım da kocaman olmuştur eminim :)

      Sil
  2. Ben pazara gitmeyi bıraktım. Marketler pazardan bir tık daha ucuz, pazarcıların hiç affı yok. Ofiste öykü kitabı bulundurmak güzel fikir. Bende ince klasikler serisinden aldıklarımı getirdim. Öğle aralarında okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marketler evet bu aralar bir tık daha uygun olmaya başladı. Hele patates soğan kesinlikle markette daha ucuz.

      İnce klasikler serisi de iyi fikirmiş. Elimdeki hikayeler bitince bir kaç tane de ondan getireyim ofise.

      Sil
  3. Ne güzel yine dolu dolu bir yazı olmuş. İyi ki yazdın, bütün anılarını kayıt altına almış oldun :)

    YanıtlaSil
  4. Yine ne güzel bir ay geçmiş, geriye böyle hatıraları kalmış :) Oytun'a sınav sürecinde başarılar ve elbette hepinize sabır diliyorum. Zor ama geçecek hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlatacağız bugünleri de...
      Teşekkürler canım ♥

      Sil
  5. Hadi yaz gelsin demek için çok erken sanki Şebnem :-)

    Her hafta pazarda fiyatlar biraz daha artıyor. Bir iki hafta gitmezsen sonraki gidişinde şoka uğruyorsun. Daha nereye kadar artacak fiyatlar bilmiyorum.

    Makarnanın her hali lezzetli. Ben de bu aralar fırında makarnaya taktım. Üstelik eşim yapıyor. Bana sadece tadını çıkarmak kalıyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :) İsteyenin bir yüzü kara demişler :))

      Ocakta daha beter günler olack diyorlar ama enseyi karartmamaya çalışıyorum Şule

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)