5 Ekim 2022

dün akşam zirvedeydim, sonrasını hatırlamıyorum...


Zirvede olmak ne zormuş arkadaş...
Çıkarken nasıl yorulduğumu çok iyi hatırlıyorum...
Koca popomla ne zor çıktım o dağa.... Kan ter içinde kaldım...
Zirve sivri bir uçtan ibaret, iki ayağım sığmıyor bile...
Halbuki yanıma kitabımı ve termosta çayımı getirmiştim...
Kendime ödül verecektim...
Kolay mıydı buraya çıkmak...
Eyyyy hayat sana en tepeden baktım diyecektim ki...
Bişeyler oldu dengemi kaybettim...
Yuvarlana yuvarlana, ahhhh uhhhh diye bağıra çağıra geldiğim yollardan hiç zorlanmadan iniyordum ki...
Büyük bir gümmm sesi ve popomda büyük bir acı...
Yataktan düşmüşüm 😂😂😂😂
Gülmeyin bak, ben gülüyor olabilirim 😂
Ama siz gülmeyin...
Ben düşene çok gülerim ama bak çok ayıptır düşene gülmek...

Hayır şunu anlamıyorum sadece...
Ben yataktan sağımdan soluma dönmek için bile yataktan kalkar öyle dönerim...
Debelenemem yatakta, belim ağrır...
Ben bunu nasıl becerdim, aklım hala basmıyor...
Yerde bir süre oturdum, apartmanda hareket var mı diye dinledim...
Deprem olmuş sanabilirlerdi sonuçta...
Derinmiş uykuları komşularımın...
Sevindirici bir detay 😂😂

Hadi size iyi günleeeeerrrrr ✋
Beni acılarımla baş başa bırakın 😁






24 yorum:

  1. Yani düşene gülünmez ama valla istemsiz güldüm. :D
    Çok geçmişler olsun efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül, gül... Bakma gülmeyin dediğime, ben de düşene acayip gülerim :))

      Sil
  2. :)) Çok tatlı yazmışsın ama geçmiş olsun. Annem düşmüştü bir defa da, yazık gözü morarmıştı. Babam zan altında kalmıştı :)))) Her canlı yataktan düşmeyi tadacaktır diyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kıyamam anneciğine :( Yanımda biri olsa ben de sen mi attın beni diye mızlanırdım hahahaa :)
      Ben ce de her fani tatsın bu duyguyu, kusur kalmasın hahahaa :)

      Sil
  3. Ah yyaaaa. Çok geçmiş olsun cannn :))

    YanıtlaSil
  4. ha haa ne rüya görüyorsan artık :) aksiyonlu düşmeli olabilir :)

    YanıtlaSil
  5. ahahah ben bu yaz sıcaktan debelenirken yarı-uykumun içinde yataktan düştüm, sonra da gülme krizine girip uykumu kendi kendime açtım ve sabahı sabah ettim, iyi mi? geçmiş olsun tabii ama güldüm vallahi, o ayrı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahhaahhhaaa :))) komşuculuk oynamamız için başka bir sebep daha :))

      Sil
  6. Okurken baya eğlendim. özgüvenin harika :)

    YanıtlaSil
  7. Düşene gülünmez evet ama sizin anlatırken gülüşünüzü okuyunca istemsiz gülüyor insan :)) Çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  8. Hahahaha hapşuuuu ( gülmüyor gibi yapma efekti : D) Geçmiş olsun :D

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, gülmedik gülmedik diyeceğim ama bu keyifli anlatımı okurken gülmemek mümkün mü? :)

    "Eyyyy hayat sana en tepeden baktım diyecektim ki...
    Bişeyler oldu dengemi kaybettim..." süper alıntı olur bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) Bak böyle tek okuyunca bence de güzel alıntı olur :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun Şebnem. Yataktan düşmekten çok korkarım. Bu yüzden üniversitede yurtta kalırken asla yukarı yatmam diye diretmiştim. Başlığı okuyunca yaptığın bir geziyi anlatacaksın diye merakla açtım, fotoğrafları arıyordu gözlerim ama bambaşka bir şey çıktı. Buna güldüm işte :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geziler bir süre tarih oldu Şulecim. Böyle rüyalarda geziyorum, sonra da başıma olmadık işler açıyorum işte :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)