7 Ekim 2022

Bugün Cuma ♥

Bugün enerji kırıntılarımı maksimum değerlendirdiğim gün benim....
Dayan Şebo modundayım :)) Az kaldı...
Yarın Cumartesi...
Sonra Pazar...
Pazartesiyi şimdiden düşünme hhahaaa :))

Az önce Zulal'i ziyaret ettim. Sağolsun hangi film çıkmış, hangi film vizyonda hepsini yazar.
Ona merhaba derken fark ettim ki hala ben pandemiden çıkamamışım. Sinemaya gidecek kadar çıkamamışım yani :/
Eskiden hangi film ne zaman vizyona girecek takip ederdim, Balıkesir'e gelecek mi diye incelerdim, gelmeyince hay bin kunduz aşkına diye söylenirdim... Yok,  bu konuda hala cesaretim yok...

Dün akşam Oytun evde değildi ve ben kendime Şebo gecesi yapacaktım... Hayallerim vardı :)
Eve gittim ve üşendim...
Üşendiğimden yemek bile yemedim...,
Boş boş oturmayayım, elim işlesin dedim..
Ve bütün gece balkonda çıt çıt çekirdek çıtlattım :))
Balkon soğuk değil miydi, evet soğuktu ama benim ayrı bir serinliğe ihtiyacım vardı sanırım. 
Giydim polarımı, çıt çıt inlettim sokağı :)

Rahmetlik babamın son dönemlerde diline "hadi aile olalım" sözü yerleşmişti... O aile olalım dediğinde ya nescafe içine petibör bandırılır ya da çekirdek çitlenirdi :)) Hepimiz minicik oturma odasına tıkılır aile olurduk :)) Bir gün Kurtlar vadisi olduğunu unutmuş yine aile olalım demişti... Ellerimizde çekirdekler çıtçıt çitleyip sohbet ediyoruz. Birden aklına dizi geldi ki, sıkı takip ederdi o diziyi... Bizde mızlandık hahahaaa :)) Biz aile olduk televizyon açamayız diye. Kıyamam mutfağa gidip mutfaktaki televizyonu açmıştı diziyi izlemek için... Biz hala çıtçıtlıyoruz ama....
Bir süre sonra hışımla geldi mutfaktan. Yeter yaaaaa çıtlatmayın şu çekirdeği diye hahahaaa :) Meğerse dizi izlerken rahatsız olmuş paşa babam :)) İlk önce tırsıp sonrasında çok dalga geçmiştik babamla :)
Sessizlikte çekirdek sesi duyunca aklıma hep o gün gelir....
Hey gidi güzel günler ♥


Bana Bir Masal Anlat Baba
Ceylan Ertem-Cem Adrian-Manuş Baba-Mabel Matiz-Derya Köroğlu

22 yorum:

  1. Ne güzel bir anı, benimde çaya bisküvi bandırasım geldi şu an. :D

    YanıtlaSil
  2. Antalya'da bu ara Altın Portakal film festivali var, iki filme niyetlendim. Birini açık havada izledik. İkincinin sonlarına doğru bir arıza oldu ve filmin sonunu izleyemeden çıktık.. Filmi sinema ortamında izlemek güzel bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film kesinlikle sinemada izlenir zihniyetindeyim Işıncım ama pandemi ve sonrası bende cesaret kalmadı sanırım kapalı mekan konusunda.

      Sil
  3. Çekirdek çitleme kararını okuyunca bir kahkaha attım :) Ama anılarının değerini ilerleyen satırlarda anladım.
    Ziyaretin için çok teşekkür ediyorum, bu aralar pc bozuk oğlumun pc'sini kapıp kapıp yazıyorum. Pc fiyatları almış yürümüş. Adam gibi bir makina 16-17 binden başlıyor. Ya kaliteden ödün vereceğim ya da bu işler telefondan yapılabilir mi diye sınırlarımı zorlayacağım. Benim cenapta durumlar böyle yani... Güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pc mi bozuk :/ offf bu çok kötü haber Zulal. Bilgisayarsız zor olur, ya da ben bir türlü onsuz yapamıyorum. Telefondan görmüyorum çünkü...
      Allah kolaylıklar versin arkadaşım...

      Sil
  4. Aile olalım! Ne güzel söz yahu.. Almancada Aile Zamanı diye bir şey var sık kullanılıyor, şimdi aile zamanı yapıyoruz falan şeklinde :) Baba sanırım evropa kafası sahibi bir insanmış, Allah rahmet eylesin..
    Çekirdek hiç sevmem, delirtir beni çit çit sesi o nedenle anladım o hissi..
    Bir de bugün genç bir arkadaş dedi ki, Çarşamba olunca seviniyorum çünkü haftayı dağa tırmanmaya benzetiyorum, pts, salı tırmanıyoruz, çarşamba zirvedeyiz sonrası iniş :))) Küçük çocuklarla valla haftasonları daha yorucu geçtiği için, benim için Pazartesinin anlam ve önemi farklı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evropa kafası azıcık vardı sanırım da onunki daha çok muzurluktu :)

      Haftayı dağa benzetmek de iyiymiş :)) Bu gözle bakınca insan daha bir bahtiyar olur sanırım hahahaaa :)

      Çocuklar azıcık büyüsün o hafta sonları sana ilaç gibi gelecek emin ol ♥

      Sil
  5. Elim işlesin deyince örgü filan sandımdı, alemsin Şebommm benim, çok tatlı bi de <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) örgü filan örersem işe yarar sonra, mazallah :))))

      Sil
  6. ay yaa aile olmak ne güzelmiş deyim. bunu aile içinde kullanayım :)

    YanıtlaSil
  7. "Hadi aile olalım" deyimi ne kadar tatlıymış, okurken için ısındı. O sahneler gözümde canlandı sanki. :)

    YanıtlaSil
  8. Pandemiden sonra sadece bir kez filme gittim. Dediğin gibi eski hevesimiz yok. Sanki eskisi gibi güzel filmler de yok. En az 80 lira vereceksem evimden çıkıp o kadar yol gidip toplam 4-5 saatimi harcayacaksam buna değmesi lazım. Film ve dizileri platformlardan kolaylıkla izlemek bizi çok tembelleştirdi.

    YanıtlaSil
  9. Bizim evde çekirden yenmezdi, babam sesine acayip sinir olurdu. Ben başkası yediğinde özellikle kaçamadığım bir yerse rahatsız olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa:) Aslında ben de yemezsem sinir oluyorum :))

      Sil
  10. Yazı ayrı şarkı ayrı dokundu bana.. Ey gidi günler ey...

    YanıtlaSil
  11. Benim babam da milyonerciler burayaaa diye kutu oyunu oynamaya çağırırdı, hayır da diyemezdik, hep yenildiğim o oyunu oynayıp durduk senelerce. Şimdi bakıyorum da iyi ki çağırmış, iyi ki hayır diyememişiz :) Nur içinde yatsın babalarımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki böyle güzel babalarımız varmış Handan ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)