3 Ekim 2022

Ekim geldi hoş geldi...


Hafta sonu ne kadar güzel bir hava vardı... Tam miisss gibi deniz havası...
Bir ara annemin yanına kaçsak mı ki diye düşündüm ama ne gittiğimizden bir şey anlıyoruz ne geldiğimizden... 
Oytun'un dershanesi Cumartesi 1,5 da bitiyor. Çıktık çıkıyoruz deyinceye kadar saat 2, varmamız 4... Pazar da öğlen 1,5 da başlıyor dershane... En geç sabah 11 gibi çıkmam lazım derken hiç keyifli olmuyor. Koştur koştur git, koştur koştur gel... Bu hafta o sebeple bunu göze alamadım.

Bunu tercih etmedim de ne yapmayı tercih ettim peki; Ü-T-Ü 😂😂😂
Cumartesi yaptım bitmedi...
Pazar yaptım bitmedi... Aslında bitti de bitmedi :))
Ütü sepetlerlerlerlerini bitirdim ama iki posta daha çamaşır yıkadım 😁
Çünkü ben sivri zekâlıyım 😂

Niye bu kadar uzun sürdü peki... Evet ütü çoktu ama ben salına salına yaptım... 
İki yaptım, 3 telefonla konuştum....
Bir yaptım, iki başka işe bulaştım...
Ütü yaparken 2 film, 1 dizi bitirdim... Bazen seyrettiğim sardı aldım elime aldım çekirdek, ekrana gömülerek izledim :))

İş savsaklamada bir dünya markasıyım, bu hafta sonu da bunu milyonuncu kez ispatladım kendime anlayacağınız 🙈

Sandım ki hafta sonu plan yapmazsam keyfe keder zamanlar geçiririm ama işte bu da bünyeme tersmiş, bir de bunu anladım...

Hadi şimdi kıpır kıpır bir şarkı zamanı...
Yeni haftayı bereketlendirelim 💗




12 yorum:

  1. :) Ben ütü yapmaktan nefret ediyorum. Ne zaman ütü yapan robot yaparlar acaba ya ilk ben alcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o robotları ben de bekliyorum. Kendi kendine süpürüp silen çıktı da niye ütüsü çıkmadı bunun hakikaten :)))

      Sil
  2. öldüm gülmekten var ya, harikasın. O sepetlerlerlerdekilerden bizde de var arasıra gözgöze gelsekte saliseyle ayırıyorum gözlerimi kendilerinden. Dünyanın en sevimsiz işlerinden biri yaaa ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sepetlerlerler bence maya teknesi :)) İçine attıkça mayalanıp çoğalıyor :))

      Sil
  3. çoğu insanın aksine, favori ev işim ütüdür :) uzuuun uzuuun, hayattaki her abuk subuk olayı düzeltiyorum edasıyla ütülerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh biz seninle neden kopmşu değiliz yaaaaa :))) Ben senin temizliğini yapardım, sen de benim ütümü. Bence çok iyi bir ikili olurduk :)))

      Sil
  4. ütü dizisiz çekilmez :)

    YanıtlaSil
  5. Tüh, kitap bu hafta da kalmış orada :D Ütü yapmak gerçekten çok sıkıcı. 2 film 1 dizi eşliğinde yaparak savsaklık değil verimlilik katılmış bu eyleme bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef... Bir onbeş gün sonra kavuşuruz zannımca :))
      Dizisiz filmsiz o ütüye hiç katlanamam sanırım. Ütümü ilk aldığımda safinaz koymuştum adını, sevimli gelsin gözüme diye ama safinazlardan soğudum yeminle hahahaaa :))

      Sil
  6. Geçen gün yıllardır ütü yapmıyorum, dedim arkadaşlar çok imrendi. İki gün ütüyle uğraştığını okuyunca ben de iyi ki yapmıyormuşum dedim. Yaşasın salaş giyinmek :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :)))
      Bana da bir aydınlanma gelecek bir gün biliyorum Şule :))))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)