7 Kasım 2008

ÇEYİZLERİMİ TOPLADIM :)

Biz yine geçen seneki kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sabah anneanneye gitmeme kavgası, akşamda anneanneden dönmeme kavgası :) Sonucun değişmeyeceğini bile bile bu patırtıya devam ediyor şirinlik muskam...

İki gündür çeyizlerini toplayıp sırt çantasına dolduruyordu. Oytunun çeyizi ne olabilir tabiki oyuncakları... Dün anneannesi bu eziyete son vermek için sırt çantasını saklamış. Ama minnoşumda çözümler bitermi... Anneannesinin çantasına doldurmuş bu sefer oyuncaklarını... Bizim ortadan kaybetme girişimlerimize karşı koymak için giyinirken dahil olmak üzere elinden bir an bile bırakmadı... Taşıması da bir zor geldi minicik ellerine... Ama azimli... Kah çömelip dinlendi, kah yerde sürüdü, kah sıkı sıkı sarıldı.... Hain anne bende hiç yardım etmedim hahaaahaaa:))) Belki usanır da artık taşımaz diye ama teyzesi kılıklı oytunum azimli ve inatçıdır... Bakalım bu
inadı ne zaman kırılacak... Bekliyoruz annemle sabırla...

Şimdi bana bir alkış lütfen... Yapbozumu gide gele bitirdim. Kendi alanımda rekor kırarak :))) Tam 14 gün sürdü. Bu kadar kısa sürede biteceğini hiç tahmin etmiyordum... Ve itiraf ediyorumki oğluşum bu konuda bana hiç sorun çıkarmadı... Bir kere bile ellemedi :))) Çocuğumun boşu boşuna günahını almışım... Bir daha böyle fesatlık yapmayacağım söz sana oğlum :)))

Bu puzzle Evren'e gidecek bayram tatilinde... Bundan yaklaşık 2 sene önce mırıldanmalarıma karşı koyamayarak vermişti bana :)))) Üzerine bir bardak soğuk su içmiştir muhtemelen şimdiye kadar ama şimdi görünce o suyu midesinden nasıl çıkartacak bakalım hahahaaaa:)))

Serseri Evrenim benim... Nasılda günahımı aldın değil mi :))))

Ve puzzle mın bitmiş hali...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)