19 Kasım 2008

AKILLI KEDİ :)


Bir yığın kedinin içinden bir o gelir sırnaşır, ayaklarınına dolanır, sev beni diye miyavlar... Sevimlidir; tüm sırnaşıklığına rağmen...

Oytun "akıllı kedi" koydu adını; kendi kendini gelip sevdirdiği için...

Gel akıllı kedim gel diyor her akşam. Yaramazlık yapmazsan annem eve alır seni tamam mı... Anneeeee lütfennnn bak çok akıllı kedim benim diye mırıldanarak evimize giriyoruz:)

Beni bir gün ikna etmeyi başaracak mı bilmiyorum... Annem bile ikna olmuştu üstelik eve kedi alma konusunda. Tabi bu konuda babamın hakkını yememek lazım; bu ikna konusunda önemli bir etkendi çünkü :)

Oytuncum, bir tanem beni ikna edebilmek için kedinin akıllı olmasından daha güçlü bir etkene ihtiyacın var :))) Burdan çıkan sonuç bu :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)